بهترین سیستم های تلفن مشاغل کوچک در سال 2023

121
0
بهترین سیستم های تلفن

سیستم های تلفن، راه اندازی و مدیریت یک راه حل مخابراتی پر از ویژگی را برای دفتر شما ساده و آسان می‌کند.

سرویس های تلفن مبتنی بر VoIP ارزان (Voice over Internet Protocol) که از اینترنت برای برقراری تماس استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند سیستم سنتی گران قیمت PBX (تبادل شعبه خصوصی) را با چیزی بسیار راحت تر و کاربرپسندتر جایگزین کنند.

می‌توانید یک طرح کسب‌وکار VoIP را از اپراتور تلفن همراه سنتی خود انتخاب کنید، عموماً ایده بهتری است که به دنبال بهترین ارائه دهنده های VoIP باشید، زیرا این طرح ها بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

در این مقاله، ما نگاهی به بهترین سیستم های تلفن کسب‌وکار کوچک مبتنی بر VoIP خواهیم داشت و به شما کمک می‌کنیم بهترین ارائه دهنده VoIP را برای کسب‌وکار خود پیدا کنید.

1.بهترین سیستم های تلفن Nextiva

بهترین سیستم تلفن مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک

مشخصات فنی

قیمت: از 20 دلار برای هر کاربر/ماه

ویژگی ها: تلفن HD، برنامه، چت تیمی، هوش مصنوعی مکالمه

پشتیبانی: چت زنده، پایگاه دانش، تهیه بلیط

Nextiva Basic: 20 دلار ماهانه

Nextiva Pro: 25 دلار ماهانه

Nextiva Enterprise: 30 دلار ماهانه

دلایل خرید:

تماس های صوتی و تصویری نامحدود

ویژگی مراقبت خودکار

سازگار با CRM های محبوب

دلایل اجتناب:

تعهد سه ساله برای بهترین قیمت ها

Nextiva، مستقر در اسکاتسدیل، آریزونا، یکی از غنی ترین خدمات VoIP را در صنعت ارائه می‌دهد که توسط بیش از 150000 کسب و کار در سراسر جهان استفاده می‌شود. این یک راه حل عالی برای مشاغلی است که دارای فضای اداری فیزیکی هستند اما اکثر کارمندان آنها از خانه کار می‌کنند. این به ویژه برای شرکت هایی مفید است که در حال حاضر با راه اندازی کار از خانه سازگار هستند.

Nextiva با ارائه سخت افزار به مشتریان تجاری خود، مانند هدست های بیسیم و تلفن های هوشمند، تلفن همراه، برای خرید یا اجاره برای تیم های خود کار می‌کند. کاربران می‌توانند به برنامه Nextiva دسترسی داشته باشند تا از راه دور از همان شماره های اداری از راحتی در خانه خود استفاده کنند. همچنین می‌توانید زیرساخت VoIP را روی سخت افزار موجود کارمندان خود با استفاده از سیستم Bring Your Own Device (BYOD) راه اندازی کنید.

Nextiva دارای چندین ویژگی مناسب برای مشاغل مختلف است. اینها شامل تماس صوتی و تصویری نامحدود در همه طرح ها، صف بندی تماس ها و فوروارد کردن، و یک ابزار همراه خودکار برای خوشامدگویی به تماس گیرندگان و هدایت آنها به سمت بخش های تجاری مناسب است. Nextiva همچنین به طور یکپارچه با CRM هایی مانند Salesforce و Hubspot ادغام می‌شود.

همه طرح ها تماس صوتی و تصویری نامحدود و همچنین یک ابزار همراه خودکار، اعلان های پست صوتی و ویژگی های فکس آنلاین را ارائه می‌دهند.

2.بهترین سیستم های تلفن RingCentral MVP

برنامه VoIP مبتنی بر ابر، مقرون به صرفه با پیام رسانی نامحدود

مشخصات فنی

قیمت: از 19.99 دلار / 7.99 پوند برای هر کاربر/ماه

ویژگی ها: تلفن یکپارچه، کنفرانس ویدیویی، و پیام ها؛ برنامه RingCentral

پشتیبانی: چت زنده، مورد پشتیبانی، ادغام برنامه، پایگاه اطلاعات

دلایل خرید:

پیام رسانی نامحدود

کنفرانس صوتی و تصویری HD

یکپارچه سازی و سازگاری CRM

دلایل اجتناب:

برنامه های سطح ورودی محدود

RingCentral MVP که در سال 1999 تأسیس شد، یک راه حل جامع مبتنی بر ابر ارائه می‌دهد که تمام نیازهای ارتباط تجاری را برآورده می‌کند. RingCentral جدا از ارائه برخی از برنامه های غنی از ویژگی های صنعت، به کاربران پیام های نامحدود از طریق SMS و MMS را نیز ارائه می‌دهد، که اگر می‌خواهید برای مشتریان خود هشدار ارسال کنید یا اعضای تیم خود را از آخرین به‌روزرسانی ها مطلع کنید، عالی است.

به طور طبیعی، سیستم مبتنی بر ابر برای کار کردن به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارد. اما یک چیز عالی در مورد RingCentral این است که چگونه با سخت افزار PBX موجود ادغام می‌شود. به لطف فناوری باکیفیت استفاده شده، کیفیت صدا در حین تماس صوتی همیشه شفاف است. این شرکت همچنین ویژگی های ویدئویی و صوتی HD و همچنین اشتراک گذاری صفحه نمایش HD را ارائه می‌دهد.

چند ویژگی دیگر که قابل ذکر است عبارتند از ثبت تماس، نظارت و ضبط. این سرویس همچنین به شما امکان ارسال و دریافت فکس به صورت آنلاین را می‌دهد. ویژگی پیام رسانی نامحدود برای صدور هشدارهای متنی خودکار، هم در داخل و هم در خارج از کسب و کار شما عالی است. علاوه بر این، RingCentral سازگاری بسیار خوبی با سرویس هایی مانند Salesforce، Microsoft 365، Zoho، Zendesk و Oracle ارائه می‌دهد.

3. Dialpad

مجموعه ارتباطات ابری مبتنی بر هوش مصنوعی برای کار از راه دور عالی است

مشخصات فنی

قیمت: از 14 دلار / 12 پوند برای هر کاربر/ماه

ویژگی ها: تماس و مسیریابی، کنفرانس ویدیویی (+ برنامه تلفن همراه)، هوش صوتی

پشتیبانی: چت زنده، پایگاه اطلاعات

دلایل خرید:

منابع مبتنی بر هوش مصنوعی

قابلیت رونویسی خودکار

تماس ها و پیام های نامحدود

دلایل اجتناب:

امکانات محدود ویدئو کنفرانس

Dialpad که از سال 2011 فعال است، یک راه اندازی ارتباط ابری مبتنی بر هوش مصنوعی است که سیستم تلفن کسب و کار شما را به سطح کاملاً جدیدی می‌برد. گذشته از ارائه نرم افزار و منابع سخت افزاری معمولی که با هر سیستم تلفن همراه است، Dialpad همچنین به تیم های فروش و بازاریابی کمک می‌کند تا در بازار اطلاعات مدرن حرکت کنند.

Dialpad از هوش مصنوعی برای افزایش تجربه تماس استفاده می‌کند. هر زمان که تماس گیرنده سؤالی می‌پرسد، این کار را با ارائه پیام های زنده به منابع مفید انجام می‌دهد. همچنین به نمایندگان فروش و بازاریابی کمک می‌کند تا با ارائه دسترسی به اطلاعات بسیار مورد نیاز در زمان واقعی، به سؤالات مشتری پاسخ دهند. علاوه بر این، هر مکالمه با استفاده از هوش مصنوعی ضبط و رونویسی می‌شود تا بتوانید به جای یادداشت برداری، روی مکالمه تمرکز کنید. این رونویسی ها همچنین می‌توانند مستقیماً به نرم افزار CRM مانند Hubspot یا Salesforce وارد شوند.

همه طرح ها با تماس ها و پیام های نامحدود ارائه می‌شوند. پست صوتی سفارشی، همراهان خودکار، همگام سازی مخاطبین و صف های نگه داشتن تنها برخی از دیگر ویژگی های ارائه شده هستند. Dialpad همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا به ابزار تماس ویدیویی خود، Uberconference، دسترسی داشته باشند تا تماس های کنفرانسی با حداکثر 10 شرکت کننده را به مدت 45 دقیقه میزبانی کند.

4.بهترین سیستم های تلفن Aircall

یک ابزار CRM که به عنوان یک سیستم تلفن تجاری عالی عمل می‌کند

دلایل خرید:

CRM عالی

تجزیه و تحلیل قدرتمند

دلایل اجتناب:

خیلی گران قیمت است

تماس تصویری وجود ندارد

Aircall خود را به عنوان یک “مرکز تماس و سیستم تلفن مبتنی بر ابر” معرفی می‌کند. سایر سیستم های تلفن تجاری رویکرد کلی تری را ارائه می‌دهند، اما Aircall در مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی مشتری تخصص دارد. این ابزار تمام ابزارهای لازم برای مدیریت و خدمت به پایگاه مشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و برای مشاغلی که نمی‌خواهند در یک CRM جداگانه سرمایه گذاری کنند عالی است.

Aircall در حال حاضر توسط بیش از 6000 کسب و کار در سراسر جهان استفاده می‌شود. این در درجه اول در بین مشاغل راه دور به دنبال فرهنگ کار از خانه محبوب است، اما می‌تواند توسط سازمان هایی از هر رشته ای که به دنبال ایجاد مکالمه هستند استفاده شود. Aircall به شدت بر مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز است و به خوبی با ابزارهایی مانند Salesforce و Hubspot ادغام می‌شود. شخصی سازی پست صوتی، کنفرانس صوتی و مجموعه‌ای از برنامه ها برای دسکتاپ و تلفن هوشمند شما وجود دارد.

Aircall همچنین دارای ابزارهای تحلیلی عالی برای سنجش موفقیت کمپین های مشتریان شما است. اگر به دنبال یک ابزار ارتباط تجاری با تمرکز قوی بر پشتیبانی مشتری و عملکرد میز راهنمایی هستید، نمی‌توانید خیلی بهتر از این ارائه دهنده انجام دهید. شما به راحتی می‌توانید اطلاعات تماس مشتریان خود را از پلتفرم مورد نظر خود وارد کنید و با استفاده از رسانه ای که بیشتر با آن راحت هستند، با آنها درگیر شوید.

5. Ooma Office

راه حل ایده آل VoIP برای مشاغل کوچک سنتی

مشخصات فنی

قیمت: از 19.99 دلار ماهانه برای هر کاربر

ویژگی ها: برنامه تلفن همراه، گروه های زنگ، کنفرانس ویدیویی (فقط طرح حرفه‌ای)

پشتیبانی: چت زنده، پایگاه دانش، تلفن 24/7

دلایل خرید:

نرخ های مقرون به صرفه

سخت افزار عالی

تماس محلی نامحدود

دلایل اجتناب:

امکانات اضافی زیاد نیست

Ooma Office که در سال 2003 تأسیس شد، به سرعت رشد کرد و به نامی برتر در فضای سیستم تلفن تجاری تبدیل شد. در حال حاضر در سیلیکون ولی، کالیفرنیا مستقر است. بزرگترین دارایی Ooma سخت افزار با کیفیت عالی است که در کنار محصولات خود ارائه می‌دهد. اگر یک کسب و کار سنتی با فضای اداری فیزیکی هستید، Ooma می‌تواند تلفن های رومیزی را برای برآورده کردن هر گونه نیاز ارتباطی به شما ارائه دهد.

Ooma Office یک راه حل عالی برای مشاغل کوچکتر با بودجه محدود است که برای اولین بار می‌خواهند از خدمات VoIP استفاده کنند. زنگ ها و سوت هایی که برخی دیگر از ارائه دهندگان در این لیست ارائه می‌دهند را ندارد، اما سیستم ساده و در عین حال کارآمد Ooma به شما این امکان را می‌دهد که بدون دردسر و با هزینه کم، به راحتی از راه اندازی PBX موجود خود عبور کنید.

Ooma Office یک سیستم کاملاً مبتنی بر سخت افزار نیست. در واقع، خدمات بسیار عالی مبتنی بر ابر را از طریق برنامه کاربردی و بصری خود ارائه می‌دهد، که می‌تواند هر دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه را به یک «تلفن نرم افزاری» تبدیل کند. به شما امکان می‌دهد بدون سرمایه گذاری در سخت افزار به محیط Ooma مهاجرت کنید، اگرچه معمولاً توصیه نمی‌شود. پس از همه، سخت افزار بزرگترین نقطه فروش این ارائه دهنده است.

Ooma برای هر کاربر در هر ماه یک نرخ ثابت از همه کاربران دریافت می‌کند. طرح گرانتر با ویژگی های اضافی مانند کنفرانس ویدیویی، ضبط تماس و نرم‌افزار قابل دانلود برای دسکتاپ شما همراه است. با این حال، این شامل هزینه های سخت افزاری نمی‌شود. هر تلفن رومیزی یا سایر محصولات فیزیکی باید به طور جداگانه با هزینه یک بار مقرون به صرفه خریداری شود. هر طرح اشتراک ماهانه تماس نامحدود رایگان، پذیرش مجازی، تماس بین المللی ارزان و یک شماره تلفن رایگان برای شما به ارمغان می‌آورد.

6. Grasshopper

بهترین ارائه دهنده برای تیم های کوچک و کارآفرینان انفرادی

دلایل خرید:

برای فریلنسرها عالی است

بدون محدودیت تماس

دلایل اجتناب:

سخت افزار موجود نیست

تعداد کاربران محدود

Grasshopper یک سرویس تلفن مجازی است که یک راه حل عالی برای کارآفرینان انفرادی و مشاغل کوچک با سخت افزار خاص خود ارائه می‌دهد. اگر نیاز یا پهنای باند سرمایه گذاری در یک سیستم VoIP سنتی را ندارید – که دارای سخت افزار مرتبط با خود مانند میز و تلفن های همراه است – Grasshopper راه حل عالی برای شما است.

این سرویس به ویژه در بین مشاغل کوچک و کاملاً از راه دور که تقریباً همه کارکنان خود از خانه کار می‌کنند محبوب است. به سادگی با دانلود برنامه Grasshopper در لپتاپ یا تلفن هوشمند خود، می‌توانید از دستگاه خود به عنوان یک تلفن نرم افزاری استفاده کنید و به ویژگی هایی مانند ارسال پیامک تجاری، ارسال تماس، پست صوتی خودکار و غیره دسترسی داشته باشید.

با وجود اینکه Grasshopper سخت افزار خود را ارائه نمی‌دهد، دارای ویژگی های کافی برای مطابقت با سایر ارائه دهندگان خدمات VoIP است. این شماره های رایگان، بیهوده و محلی و همچنین ابزارهای ضروری مانند پیامک تجاری، فکس آنلاین، پست صوتی سفارشی، کنفرانس ویدیویی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. این ویژگی ها در همه برنامه ها در دسترس هستند و به درد می‌خورند، حتی اگر یک تیم باشید. هیچ محدودیتی در تعداد تماس هایی که می‌توانید برقرار یا دریافت کنید وجود ندارد و پشتیبانی مشتری 24/7 در دسترس است.

کدام نوع از سیستم تلفن مشاغل کوچک برای شما بهترین است؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید از کدام یک از بهترین سیستم های تلفن مشاغل کوچک استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شخصی که به سادگی می‌خواهد با تعداد معدودی از افراد به صورت گاه به گاه صحبت کند، ممکن است گزینه ارزانتری را بیابد که مقرون به صرفه ترین گزینه باشد و در عین حال همه ابزارهای لازم را فراهم کند. با این حال، اگر قصد دارید از یک ارائه دهنده VoIP برای اهداف حرفه ای یا تجاری استفاده کنید، به خصوص با تعداد زیادی از افراد و به طور منظم، احتمالاً باید به گزینه های بالاتر برای ابزارهای پیشرفته تر نگاه کنید. گنجانده شده اند.

چگونه بهترین سیستم های تلفن مشاغل کوچک را آزمایش کردیم؟

برای آزمایش بهترین سیستم های تلفن مشاغل کوچک، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم افزاری مربوطه، چه به صورت دانلودی و چه به عنوان یک سرویس آنلاین، راه‌اندازی می‌کنیم. سپس ما این سرویس را با تماس های غیرفعال و ویدیویی و همچنین ابزارهای مدیریت آزمایش کردیم. هدف این بود که هر پلتفرم VoIP را تحت فشار قرار دهیم تا ببینیم که آیا می‌تواند طیف وسیعی از انواع محتوا را ویرایش کند، بلکه می‌تواند این کار را به طور صادقانه و پیوسته بدون ارائه مشکلات قالب بندی یا مشکلات مشابه انجام دهد.

به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد VoIP هستید؟ این مقاله‌ها را امتحان کنید: نحوه انتخاب یک سرویس تلفن VoIP برای کسب‌وکارهای کوچک به خریدارانی که برای اولین‌بار خرید می‌کنند توصیه می‌کند. مقاله ما بهترین تلفن‌های VoIP دستگاه‌های IP را برای مشاغل کوچک و دفتر خانگی بررسی می‌کند و همیشه می‌توانید آخرین بررسی تلفن VoIP ما را بررسی کنید تا بهترین گوشی‌ها یا هدست‌ها را برای تیم خود بیابید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس