بهترین فیلم های مارگو رابی

163
0
فیلم های مارگو رابی

Margot Robbie در تاریخ ۲ جولای ۱۹۹۰ در یک مزرعه، در شهر دالبی، کوئینزلند استرالیا به دنیا آمد او بعدها به گلدکوست نقل‌مکان کرد. پدرش داگ رابی، سرمایه‌دار نیشکر و مادرش ساری کسلر، فیزیوتراپ بود.ما در این مقاله به بهترین فیلم های مارگو رابی پرداخته ایم.

او سومین فرزند خانواده است. اصالت مارگوت رابی اسکاتلندی و آلمانی است. پنج ساله بود که پدر و مادرش از یکدیگر طلاق گرفتند و تربیت فرزندان، بر عهده‌ی مادرشان بود.

او در هشت سالگی از مدرسه سیرک توانست مدرک Trapeze یا کار با طناب را بدست بیاورد. او دوران دبیرستانش را در کالج Somerset در رشته ی نمایش گذراند. بعد از فارغ‌التحصیلی در حالی که فقط چند فیلم تبلیغاتی در رزومه خود داشت به ملبورن رفت تا بازیگری را به صورت حرفه‌ای دنبال کند.

بعد از چند حضور کوتاه و نه چندان تاثیرگذار در چند فیلم و سریال بالاخره او در سریال‌ Neighbours یا les voisins حضور یافت و توانست شهرتی برای خود در تلوزیون استرالیا کسب کند.

بعد از آن با حضور در سریال آمریکایی Pan Am خیلی زود توانست در هالییود جای پای خود را محکم کند و برای بازی کوتاه در فیلم کمدی عاشقانه About Time به کارگردانی Richard Curtis از او دعوت به همکاری شد.

بعد از آن در همان سال یعنی سال 2013 مارتین اسکورسیزی برای بازی در فیلم گرگِ وال استریت از او دعوت کرد. پس از ایفای نقش در این فیلم بود که او به شهرت جهانی دست پیدا کرد. از آن سال تاکنون مارگو رابی در فیلم‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.

مارگو رابی (Margot Robbie)، در سال 2014 با تهیه کننده معروف و به نام استرالیایی، تام آکرلی وارد رابطه شد. آن ها دسامبر ۲۰۱۶ در استرالیا ازدواج کردند.

در ادامه به معرفی بهترین و پر مخاطب ترین فیلم های مارگو رابی خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم مارگو رابی: The Wolf of Wall Street

The Wolf of Wall Street
The Wolf of Wall Street

محصول سال: 2013

امتیاز: 8.2 از 10 در IMDB

ژانر: بیوگرافی، جنایی، درام

گرگ وال استریت یکی از بهترین کمدی‌های سیاه و سفید در دهه گذشته میلادی بود که به لطف هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو در نقش جردن بلفورت توانست موفقیت‌های بسیار زیادی را به دست بیاورد. این فیلم یک اثر بسیار موفق و زیبا از زندگی چند دلال بورس است که با فروختن سهام‌های مختلف خود در وال‌استریت به ثروت می رسند.

مارگو رابی در این فیلم نقش زن دوم جردن بلفورت را بازی می‌کند که از زمان اوج تا سقوطش او را همراهی می کند. مارگو رابی به زیبایی این نقش را ایفا کرده است، به نحوی که تحسین منتقدین را برانگیخته است. مارتین اسکورسیزی کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده داشته است.

این فیلم داستان زندگی جردن بلفورت را تعریف می‌کند که دقیقا در زمانی که تازه وارد بازار بورس آمریکا می‌شود یکی از بزرگترین سقوط‌های اقتصادی این کشور رخ می‌دهد و حالا او از کار خود برکنار شده است و باید به نحوی دیگر وارد این بازار رقابت شود.

مارگوت رابی برای این نقش نامزد بهترین بازیگر زن نقش مکمل انجمن منتقدان فیلم جورجیا و بهترین عملکرد موفقیت آمیز جوایز ام تی وی و برنده جایزه امپایز بهترین بازیگر زن نوظهور معرفی شد؛ همچنین جایزه پیشرفت غیر منتظره در عملکرد سالیانه را از جوایز گلدن اشموز دریافت کرد. فیلم هم با نامزدی در پنج جایزه اسکار در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDB قرار گرفت.

Once Upon a Time in Hollywood

Once Upon a Time in Hollywood
Once Upon a Time in Hollywood

محصول سال: 2019

امتیاز: 7.6 از 10 در IMDB

ژانر: کمدی، درام

آخرین ساخته تارانتینو، کمدی درامی برگرفته از چند ماجرای واقعی از اهالی سینمای هالیوود در دهه ۶۰ میلادی است. در کنار روایت بازیگری رو به افول دی کاپریو و تلاشش برای بازگشت به روز‌های اوج، قصه «شارون تیت» همسایه بازیگرش و همسر «رومن پولانسکی» کارگردان مشهور سینما را هم شاهد هستیم. زن جوان بارداری که در جریان یک مهمانی دوستانه در خانه اش به قتل می‌رسد.

این فیلم قطعا یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم های سال 2019 می‌باشد که توسط تارانتینو ساخته شد و نظر منتقدان را بسیار به خود جلب کرد و در جشنواره‌های مختلف جوایز متعددی را به دست آورد. فیلم چند شخصیت مشهور هالیوودی را به شکلی متفاوت به نمایش می گذارد.

این فیلم تحسین بسیاری از منتقدین را دریافت کرده و در جشنواره‌های جهانی کن و لوکارنو و جوایز انتخاب مردمی در آمریکا از آن تمجید شده است.

فیلم های مارگو رابی: Focus

Focus
Focus

محصول سال: 2015

امتیاز: 6.6 از 10 در IMDB

ژانر: کمدی، جنایی، درام

در این فیلم مارگو رابی نقش جس برت یک کلاهبردار تازه‌کار را ایفا می‌کند. یکی از مهمترین دلایلی جذابیت فیلم Focus مکمل شدن نقش مارگو رابی با ویل اسمیت است. این دو بازیگر محبوب در این فیلم رابطه جذاب و دوست داشتنی را ایجاد می‌کنند که بسیار تاثیرگذار است. در این فیلم مارگو لحظات طنز، تلخ و عاشقانه را برایتان به تصویر می کشد ، قطعا از نقش آفرینی او در این فیلم لذت خواهید برد. مارگو رابی در این فیلم ثابت می‌کند چیزی بیشتر از یک ظاهر جذاب دارد و می‌تواند با نقش آفرینی‌هایش شما را تحت تاثیر قرار دهد.

رابی در سومین حضورش در سینمای هالیوود بازی قابل قبولی در کنار ویل اسمیت به اجرا در آورده است و همکاری خوب این دو، بهترین نقطه قوت داستانی ساده و سرگرم کننده است. او برای ایفای نقشش در این فیلم، در جوایز گلدن اشموز و ام تی وی نامزد دریافت جایزه شد.

Z for Zachariah

Z for Zachariah
Z for Zachariah

محصول سال: 2015

امتیاز: 6.0 از 10 در IMDB

ژانر: درام، علمی-تخیلی، دلهره آور

ز مثل زکریا روایتگر یک فیلم درام می‌باشد که براساس رمانی به همین نام نوشته روبرت سی، ساخته شده است و داستانی بسیار تاثیرگذار از جهانی تخیلی را برای بیننده به تصویر می کشد. در این فیلم سه بازیگر اصلی حضور دارند که هرکدام برای بازی خود مورد تمجید قرار گرفته‌اند و منتقدین این فیلم را یک اثر زیبا و قابل اتکا توصیف کرده‌اند.

این فیلم بر اساس رمان موفق رابرت سی اوبراین ساخته شده است، اما هرگز نتوانسته است به ساختار منطقی داستان وفادار بماند و تنها نکته مثبت فیلم بازی های خوبی است که در یک مثلث عشقی ساده می بینیم. با تمام نقاط ضعف در داستان سرایی و شخصیت ها؛ این اثر به دلیل عملکرد هنری و بررسی های مثبتی که دارد، در لیست بهترین فیلم های مارگو رابی قرار گرفته است. کراگ زوبل کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است.

داستان فیلم بدین شرح است که پس از جنگ هسته‌ای بین دولت‌‌ها فقط یک دختر به خاطر شرایط خاص منطقه مسکونیش زنده می‌ماند و به زندگی خود ادامه می‌دهد تا اینکه متوجه می‌شود در این جهان تنها نیست و یک فرد وارد زندگی او می‌شود.

Suicide Squad

Suicide Squad
Suicide Squad

محصول سال: 2016

امتیاز: 6.0 از 10 در IMDB

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

جوخه انتحار در دسته ی فیلم‌های ابرقهرمانی و سرگرم کننده خود را معرفی کرد و به واسطه بازیگران خود و تبلیغات گسترده توانست یکی فیلم بسیار موفق باشد.

مارگو رابی با بازی در نقش هارلی کویین به محبوبیت غیرمنتظره‌ای دست پیدا کرد و یکی از دلایلی بود که تا مدت‌ها در مورد این فیلم صحبت به میان می‌آمد و همه نقش و شخصیت این کاراکتر جذاب را در کنار بازی فوق‌العاده مارگو رابی مورد تحسین قرار دادند.

بعد از مرگ چند تن از قهرمانان دولت تصمیم می‌گیرد که گروهی از خطرناک‌ترین خلافکاران با قدرت‌های خارق العاده را یکجا جمع کند تا بتواند جلوی یک تهدید بزرگ برای نابودی جهان را بگیرد ولی این گروه آنچنان که باید با یکدیگر کنار نمی آیند.

I, Tonya

I, Tonya
I, Tonya

محصول سال: 2017

امتیاز: 7.5 از 10 در IMDB

ژانر: بیوگرافی، کمدی، درام

یکی از بهترین نقش آفرینی‌های مارگو رابی در طی سال‌های بازیگری خود بازی در نقش تونیا در فیلم I Tonya است. او در این فیلم با بازی عمیق و احساسی خود داوران آکادمی اسکار را قانع می‌کند که او را نامزد بهترین بازیگر نقش اصلی زن معرفی کنند‌. در این فیلم او فراتر از صورت زیبایش ظاهر شده و یکی از بهترین نقش آفرینی‌های تمام دوران کاری‌اش را به ثبت می‌رساند. در فیلم I Tonya مارگو رابی در نقش تونیا هاردینگ اسکیت‌باز نمایشی روی یخ ظاهر می‌شود.

در این فیلم با سختی هایی که هاردینگ در طول زندگیش تجربه کرده و همینطور با فراز و نشیب‌هایی که او را از یک قهرمان جهان به یک مجرم تبدیل کرد بیشتر آشنا می‌شویم. در این کمدی سیاه مارگو رابی شخصیت متزلزل و نامتعادل هاردینگ را به شکل زیبایی به تصویر می‌کشد. این فیلم به بسیاری از علاقه‌مندان به سینما ثابت کرد که او یک ستاره بزرگِ در حال ظهور است و توانایی‌های زیادی در هنر بازیگری دارد.

او علاوه بر بازی، در تیم تهیه کنندگان فیلم هم حضور داشت. نامزدی اسکار و بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن، کاندیدای بهترین بازیگر زن فیلم کمدی یا موزیکال گلدن گلوب، نامزد بهترین بازیگر زن جوایز ستلایت، برنده جایزه اکتای بهترین بازیگر زن نقش اول، برنده بهترین بازیگر زن در سه انجمن منتقدان فیلم برادکست، فلوریدا و سانفرانسیسکو، بخشی از موفقیت‌های مارگو رابی برای این فیلم تحسین شده و زیباست.

Suite Francaise

Suite Francaise
Suite Francaise

محصول سال: 2014

امتیاز: 7.0 از 10 در IMDB

ژانر: درام، عاشقانه، جنگی

فیلم سوئیت فرانسوی یک درام جنگی عاشقانه است که بر اساس رمانی فرانسوی به همین نام ساخته شده است، کار ناتمام ایرنه نمیروفسکی در دهه 1940، با موضوع جنگ جهانی دوم است. نمیروفسکی خود قربانی آشویتس (اردوگاه مرگ نازی ها) بود و دست نوشته های او نیم قرن پس از وی در سال 2004 منتشر شد.

این فیلم رابطه عاطفی بین یک زن دهقان فرانسوی و یک سرباز آلمانی در زمان اشغال فرانسه توسط آلمان نازی را روایت می کند و مارگو رابی به عنوان یکی از همسایگان نقش جزئی را بازی می کند. علاوه بر موسیقی زیبا و دراماتیک فیلم، که نامزد دریافت جایزه امی شد، این فیلم نامزد بهترین تریلر عاشقانه خارجی در جوایز Golden Trailer بود.

Goodbye Christopher Robin

Goodbye Christopher Robin
Goodbye Christopher Robin

محصول سال: 2017

امتیاز: 7.1 از 10 در IMDB

ژانر: بیوگرافی، درام

داستان‌های کودکانه وینی پو (Winnie-the-Pooh) و انیمیشن‌های ساخته شده بر اساس این کتاب، خاطره شیرین بسیاری از کودکان از گذشته تا به امروز است. کریستوفر، تنها انسان حاضر در جمع عروسک‌ها را همه میشناسیم. درام بیوگرافی محور خداحافظ کریستوفر رابین، داستان خالق بریتانیایی وینی پو «آلن الکساندر میلن» و پسر الهام بخشش، کریستوفر رابین را روایت می‌کند.

مارگو رابی نقش دافنه همسر میلن و مادر کریستوفر را بر عهده دارد؛ کاراکتری که به برخلاف نظر منتقدان، ضعف شخصیت پردازی در تناقض‌های رفتاری اش به چشم می‌آید. با این حال، پیش زمینه ذهنی مخاطبان از کریستوفر و خرس عروسکی محبوبش و افکار و خیال پردازی های نویسنده‌، لحظات لذت بخش و زیبایی را برای بیننده رقم زده و فیلم را در فهرست بهترین فیلم‌های مارگو رابی قرار می‌دهد.

Whiskey Tango Foxtrot

Whiskey Tango Foxtrot
Whiskey Tango Foxtrot

محصول سال: 2016

امتیاز: 6.6 از 10 در IMDB

ژانر: بیوگرافی، کمدی، درام

Whiskey Tango Foxtrot یک فیلم کمدی-درام با بازی تینا فی و مارگو رابی است. این فیلم اثری کمتر شناخته شده از مارگو رابی است که داستان جنگ و خبرنگاران حاضر در طول جنگ را روایت می کند.

مارگو رابی نقش مکمل زن فیلم را بازی می کند و مارتین فریمن نقش اصلی مرد را در فیلم بر عهده دارد. در کنار کمدی های این فیلم، مارگو رابی نیز احساسات را به خوبی بیان می کند، اگرچه این فیلم موفقیت چندانی کسب نکرد.

داستان فیلم براساس یک رویداد واقعی ساخته شده و داستان یک خبرنگار به نام کیم بکیر ( تینا فی ) را ایفا می کند که از کار کسالت بار و زندگی اش در نیویورک خسته شده و تصمیم بزرگی میگیرد.

About Time

About Time
About Time

محصول سال: 2013

امتیاز: 7.8 از 10 در IMDB

ژانر: کمدی، درام، فانتزی

اولین فیلم حرفه‌ای مارگو رابی، یک کمدی درامای رمنس و فانتزی با محوریت سفر در زمان است. فیلم، ماجرای پسری ۲۱ ساله را روایت می‌کند که می‌تواند به گذشته برگردد و اتفاقاتی که پشت سر گذاشته را از نو بسازد، اما بزرگترین دغدغه‌ی این جوان در پیدا کردن یک دوست خلاصه می‌شود و شارلوت (مارگو رابی) یکی از موارد مورد نظر اوست.

این اثر با وجودیکه نتوانست نظرات مثبت چندانی از منتقدان دریافت کند، اما مخاطبین آنرا شیرین، آموزنده و سرگرم کننده وصف کردند و به عنوان یک فیلم انگلیسی، برنده‌ی بهترین فیلم اروپایی فستیوال جهانی سن سباستین معرفی شد.

فیلم های مارگو رابی: Bombshell

Bombshell
Bombshell

محصول سال: 2019

امتیاز: 6.8 از 10 در IMDB

ژانر: زندگینامه ، درام، ماجراجویی

داستان این فیلم از این قرار است که در سال ۲۰۱۶، یکی از مجریان شبکه فاکس نیوز به نام گرچن کارلسون که از کارها و پیشنهادهای بی‌شرمانه مدیرعامل شبکه راجر ایلز خسته شده ‌است، قبل از به پایان رسیدن مهلت قرارداد خود با وکلای خود در خصوص شکایت از مدیرعامل صحبت می‌کند و اقدام به شکایت از او می کند.

پس از شکایت وی در نیوجرسی، موجی از شکایات و فشارها علیه راجر ایلز به شبکه فاکس نیوز سرازیر شد و در این میان یکی از مجریان باسابقه و بلندپایه شبکه به نام مگین کلی نیز وارد این داستان می‌شود و پرده از یک‌سری حقایق برمی‌دارد.

فیلم بامب‌شل (Bombshell) را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین فیلم های مارگو رابی دانست که توانست مورد توجه علاقه‌مندان سینما قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جی روچ قرار داشت.

این فیلم توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و نمرات خوبی را دریافت کند. منتقدان فیلم بامب‌شل را در زمینه‌های داستان و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم طی مراسم اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی شارلیز ترون و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی توانست جوایزی دریافت کند.

فیلم بامب‌شل در مراسم گلدن گلوب نیز در دو بخش بهترین بازیگر زن فیلم درام برای بازی شارلیز ترون و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی نامزد دریافت جایزه بود که در هیچ‌کدام از این دو بخش نتوانست جایزه گلدن گلوب را کسب کند.

فیلم های مارگو رابی: Mary Queen of Scots

Mary Queen of Scots
Mary Queen of Scots

محصول سال: 2018

امتیاز: 6.3 از 10 در IMDB

ژانر : زندگینامه ، درام ، تاریخی

ماری ملکه اسکاتلند (Mary Queen of Scots) نیز جزو بهترین فیلم های مارگو رابی محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جوزی رورک قرار داشت.

این فیلم در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر نشد و نمرات خوبی دریافت نکرد. منتقدان داستان فیلم را دارای اشکالات مختلفی دانسته و فیلم‌نامه آن را ضعیف توصیف کردند. فیلم ماری ملکه اسکاتلند طی مراسم اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی مارگو رابی نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب این جایزه نشد.

خلاصه داستان فیلم ماری ملکه اسکاتلند بدین شکل است: در سال 1561، ماری استوارت نوزده ساله، ملکه کاتولیک اسکاتلند، پس از مرگ فرانسیس دوم، جهت به دست گرفتن تاج و تخت از فرانسه به کشور خود برمیگردد و در آنجا توسط برادر ناتنی خود، جیمز استوارت مورد استقبال قرار می‌گیرد.

فارغ از صحت و سقم اتفاقات این داستان، فیلم اثری خوش ساخت و زیبا و سرگرم کننده با بازی‌های روان و جذاب است که عملکرد خوب هر دو بازیگر نقش اول آن، تحسین منتقدان را در پی داشت.

مارگو رابی در اجرای نقش ملکه الیزابت، نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بفتا و اکتا و ستلایت، و نامزدی اجرای برجسته یک بازیگر زن در نقش مکمل در جوایز انجمن صنفی بازیگران را به کارنامه اش افزود.

Harley Quinn: Birds of Prey

Harley Quinn: Birds of Prey
Harley Quinn: Birds of Prey

محصول سال: 2020

امتیاز:6.1 از 10 در IMDB

ژانر : ابرقهرمانی ، اکشن ، جنایی

یک دوست‌پسر بسیار بد را تصور کنید؛ آنقدر بد و شرور که مجبور می‌شوید ارتشی از دارودسته‌های خلافکار را تارومار کنید تا بالاخره از شر او خلاص شوید.

فیلم پرندگان شکاری Birds of Prey فیلمی درباره‌ی «جدایی و قطع‌ رابطه» است. این مسئله از همان اولین دقیقه‌ی فیلم معلوم می‌شود، آنجا که هارلی کوئین (با بازی مارگو رابی که نقشش در جوخه‌ی انتحار Suicide Squad را از نو اجرا می‌کند) خود را به‌عنوان یک روان‌شناس معرفی می کند؛ روانشناسی که عاشق بدنام‌ترین شخصیتِ شرور سری بتمن می‌شود؛ یعنی جوکر. داستان فیلم با مجموعه‌ی پیچیده‌ای از وقایع پیش می‌رود و به آنجا می‌رسد که رابطه‌ی آنها یک روز به پایان می رسد.

در فیلم هارلی کوئین شاهد نسخه‌ای از Suicide Squad هستیم که اعضا این گروه فقط از خانم‌ها تشکیل شده است. در این فیلم، گروه پرنده های شکاری قرار است به مبارزه با بلک ماسک (Black Mask) و ویکتور زز (Victor Zsasz) بپردازند.

The Legend of Tarzan

The Legend of Tarzan
The Legend of Tarzan

محصول سال : 2016

امتیاز : 6.2 از 10 در IMDB

ژانر : اکشن، ماجراجویی، درام

تارزان یکی از شخصیت‌های ساختگی است که سال‌هاست از روی داستان آن اقتباس‌‌های متفاوتی ساخته می‌شود. پسر طبیعت که زندگی در جنگل را برای سال‌ها تجربه کرده است و میان حیوانات زیستن را یاد گرفته است با دنیای بیرون ارتباط غریبی را تجربه می‌کند. دیوید یتس کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است.

مارگو رابی در نقش همسر تارزان نقش‌آفرینی می‌کند که با او در شهر لندن امروزی در حال زندگی کردن است. در این فیلم مارگو رابی بازی متوسطی همراه با عکس‌العمل ‌هایی ضعیفی را به نمایش می‌گذارد.

تارزان که زندگی در شهر را با همسرش دنبال می‌کند خبردار می‌شود که یک گروه خاص قصد دارند اهداف جنایت‌کارانه خود را در این محیط دنبال کنند به همین دلیل سفر خود را برای جلوگیری از این اتفاق شروع می‌کند.

Peter Rabbit

Peter Rabbit
Peter Rabbit

محصول سال : 2018

امتیاز : 6.5 از 10 در IMDB

ژانر : سه بعدی، ماجراجویی، کمدی ، کامپیوتری

پیتر خرگوشه معروفترین و محبوب‌ترین کتاب خانم «بئاتریکس پاتر» در اوایل قرن بیستم است که در ۲۳ جلد انتشار یافت و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تصویری کودکان تبدیل شد. حال این داستان کلاسیک بریتانیایی با قالبی مدرن و تکنیکال، در این فیلم ترکیبی جذاب و شیرین و ماجراجویانه با طنزی اجتماعی به نمایش درآمده است.

هرچند تغییر رفتاری شخصیت پیترخرگوشه مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت اما، دنیای خیال انگیز حیوانات سخنگو و دنیای حقیقی انسانها، با ظرافت و چیره دستی ترکیب شده و اثری خوش ساخت و سرگرم کننده در اختیار مخاطب کودک و بزرگسال قرار می‌دهد. مارگو رابی در اولین تجربه صداپیشگی، نقش فلاپسی (Flopsy Rabbit) خواهر پیترخرگوشه را بر عهده دارد. دومین قسمت این اثر پر مخاطب، در سال ۲۰۲۰ اکران شد.

5/5 - (8 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس