نقد و بررسی فیلم Blood for Dust 

34
0
نقد و بررسی فیلم Blood for Dust 

Blood for Dust یا خون در مقابل غبار یک فیلم جنایی و هیجان انگیز است . فیلم Blood for Dust به دنبال داستان یک فروشنده سیار است که زیر بار تامین نیازهای خانواده‌اش فرو رفته و پس از یک اتفاق اتفاقی با یک همکاری روبرو می‌شود که گذشته‌ای تاریک دارد. به دنبال حفظ زندگی آسان خانوادگی‌اش، او موافقت می‌کند که با ریکی همکاری کند و کوکائین را از مونتانا عبور دهد. در این پست به نقد و بررسی فیلم Blood for Dust می پردازیم.

نقد و بررسی فیلم Blood for Dust 

فیلم “خون برای گرد” در دهه ۱۹۹۰ میلادی در منطقه غربی ایالات متحده امریکا رخ می‌دهد. کلیف، که در حال حاضر به عنوان یک فروشنده سیار لوازم پزشکی کار می‌کند، در موقعیتی بسیار ناخوشایند قرار دارد. او تحت بار بسیاری از بدهی‌های مالی فشار دارد و اتهامات به او که مدت‌ها پیش از دزدی از یک شرکت دیگر و مرگ همکارش متهم شده است، هنوز هم بر وی سنگین است. دوست قدیمی‌اش، ریکی، پیشنهاد می‌دهد که او را در یک طرح قاچاق مواد مخدر شریک کند، اما اولین بار که کلیف این پیشنهاد را رد می‌کند.

با این حال، وقتی که گذشته‌ی تاریک او به بیشترین افراد روشن می‌شود، وضعیت او بدتر می‌شود و ناامیدی تشدید می‌شود. او پیشنهاد ریکی را قبول می‌کند، تا متوجه شود که خودش در برابر نیروهای بسیار خطرناکتری قرار دارد.

بازیگران Blood for Dust

  • Scoot McNairy به عنوان Cliff
  • Kit Harington به عنوان Ricky
  • Josh Lucas به عنوان جو
  • Stephen Dorff به عنوان کارآگاه
امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس