16 تا از بهترین کانال های یوتیوب که باید تماشا کنید

169
0
بهترین کانال های یوتیوب

یوتیوب محتوای بسیار زیادی دارد و معمولا نمی دانیم از کجا باید شروع کنیم. در ادامه بهترین کانال های یوتیوب برای تماشا آورده شده اند.

آیا دوست دارید که بدانید بهتر است چه چیزهایی را در YouTube تماشا کنید؟ وجود تعداد بسیار زیاد کانال ها در یوتیوب می تواند تصمیم گیری را بسیار سخت و غیرممکن کند. ما برای کمک به شما، فهرستی از بهترین کانال های YouTube را که بهتر است در اولین فرصت تماشا کنید، را جمع آوری کرده‌ ایم.

تهیه لیستی از “بهترین” کانال های یوتیوب تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل ما هم لیستی از کانال های جالب YouTube ایجاد کرده ایم که ارزش تماشا کردن دارند. ممکن است همه این کانال ها را دوست نداشته باشید، اما به هر حال باید چیزی را پیدا کنید که از آن بیشترین لذت را ببرید.

1.بهترین کانال های یوتیوب: Tasty

این کانال باعث می شود آب از دهانتان راه بیفتد. ویدیوهای این کانال پخت غذاهای خوشمزه را به مراحل بسیار ساده ای برای آماده سازی، تقسیم می کند. باعث می شود که هوس کنید وارد آشپزخانه خود شوید و همه این دستور العمل ها را امتحان کنید.

Tasty همچنین نمایش های YouTube خود را نیز پخش می کند، مثل Tasty 101، Eating Your Feed، و Behind Tasty.

اگر عاشق غذا و دستور العمل های آسان هستید، عضو این کانال شوید.

2. Homestar Runner

Homestar Runner در ابتدا در سال 2000 به عنوان یک سایت انیمیشن Flash شروع به کار کرد و به سرعت جای خود را در دنیای اینترنت تثبیت کرد. شاید بیشتر برای مجموعه Strong Bad Email شناخته شده باشد، که در آن مجموعه یک مرد با دستکش بوکسی که بر تن دارد با لطیفه و شوخ طبعی به پیام های طرفداران پاسخ می دهد.

این سریال مملو از شخصیت های سرگرم کننده، عجیب و غریب سورئال، و ارجاعات مبهم فرهنگ پاپ است. از آنجایی که مدت زیادی است که این برنامه اجرا می شود، البته مدتی در وسط این مجموعه یک وقفه هم افتاده بود، محتوای بسیار زیادی برای خنداندن شما ارائه می کند.

اگر به دنبال خنده و شادی هستید و می خواهید یک سریال جدید را دنبال کنید، حتما باید عضو این کانال شوید.

3.بهترین کانال های یوتیوب: The King of Random

این کانال دارای پروژه های تصادفی برای آخر هفته، آزمایش ها و ترفند های روزمره است. این ویدیوهای علمی DIY/madd به صورت حرفه ای تولید شده اند و و ویدیوهای مفید و سرگرم کننده بسیاری را ارائه می دهد.

نکاتی برای بهبود آنتن دهی تلفن همراه، راهی برای تهیه نوشابه یخ زده، و نکاتی برای زنده ماندن و بقا مانند نحوه روشن کردن آتش با یک کیسه ساندویچ، پیدا خواهید کرد.

اگر تصادفی بودن زندگی برایتان جذابیت دارد و دوست دارید چیزهای جدید را امتحان کنید، در این کانال عضو شوید.

4. MUO

این کانال یوتیوب دارای آموزش ها، نقد و بررسی ها، اخبار و بسیاری موارد دیگر است. و ما فکر می کنیم کانال فوق العاده ای است!

چه بخواهید همیشه از آخرین فناوری ها با خبر باشید، چه بخواهید ویدیوهای دقیقی برای حل مشکلات خاصی پیدا کنید، کانال MUO YouTube صرف نظر از سطح تجربه شما با فناوری، گزینه بسیار مناسبی است.

اگر از ویدیوهای سرگرم کننده و آموزشی در مورد تکنولوژی لذت می برید، عضو این کانال شوید.

5. FitnessBlender

ورزش برای سلامت جسمی و روانی بسیار مهم است، اما گاهی اوقات پیدا کردن انگیزه یا منابع خوب ممکن است کار سختی باشد. به همین دلیل است که FitnessBlender یک گزینه بسیار عالی است، زیرا این کانال ویدیوهای تمرینی رایگان، حرفه ای و کاملی ارائه می دهد.

این کانال دارای تمریناتی متناسب با تمام سطوح تناسب اندام با تمرکز بر روی قسمت های مختلف بدن است. بنابراین چه به تمرینات قدرتی بالاتنه نیاز داشته باشید چه به تمرینات هوازی کیک بوکسینگ علاقه داشته باشید، FitnessBlender نیازهای شما را پوشش می دهد.

اگر می خواهید تناسب اندام داشته باشید و سالم بمانید، عضو این کانال شوید.

6.بهترین کانال های یوتیوب: NPR Music

NPR Music دارای مصاحبه ها و مستندهای بسیاری است، اما این کانال شاید بیشتر به خاطر مجموعه Tiny Desk شناخته شود. در این کانال بسیاری از نوازندگان از ژانرهای مختلف، کنسرتی صمیمی از بهترین آهنگ های خود را اجرا می کنند.

در این کانال می توانید نام هنرمندان بزرگی مانند تیلور سویفت و هری استایلز را پیدا کنید، اما علاوه بر آنها هنرمندان جدیدی را که ممکن است قبلاً چیزی از آنها نشنیده‌ باشید، را نیز می توانید کشف کنید.

اگر می خواهید نوازندگان جدیدی را کشف کنید یا می خواهید به اجرای آکوستیک ستارگان بزرگ گوش دهید، در این کانال عضو شوید.

7. Good Mythical Morning

Good Mythical Morning هر روز هفته ویدیوهای جدیدی را آپلود می کند. این کانال توسط کمدین های اینترنتی Rhett و Link اداره می شود و آنها در ویدیوهای خود ترندها را بررسی می کنند، بازی می کنند و آزمایش های مسخره ای را انجام می دهند.

این کانال یک سرگرمی عالی برای شماست و هرگز جدی نمی شود. دیگر کجا می توانید مردان بزرگسالی را پیدا کنید که تک تک محصولات دانکین دونات را مزه کرده و رتبه بندی ‌کنند؟

اگر… دوست دارید روزانه ویدیوهای سرگرم کننده مسخره ای ببینید و به گونه ای باشد که احساس می کنید با دوستان خودتان در حال معاشرت هستید، در این کانال عضو شوید.

8. CrazyRussianHacker

برای تاراس کولاکوف، “ایمنی اولویت شماره یک است”. شناگر سابق المپیک اوکراین که اکنون در وینسویل، کارولینای شمالی زندگی می کند، همه چیز را از جوشاندن کوکاکولا گرفته، تا آزمایش غذای نظامی گرفته یا ریختن 30 پوند یخ خشک در یک استخر را بررسی می کند.

تاراس همچنین ترفند های روزمره ای را به اشتراک می گذارد و ابزارهای بسیاری را تست می کند. این کانال مجموعه ای سرگرم کننده از ویدیوهای یوتیوب را ایجاد می کند که قطعا ارزش دیدن دارند.

اگر این موارد گفته شده برایتان سرگرم کننده به نظر می رسند، احتمالاً از بهترین کانال های کشتی در YouTube نیز لذت خواهید برد.

اگر … از تماشای آزمایش های دیوانه کننده ولی ایمن لذت می برید، در این کانال عضو شوید.

9.بهترین کانال های یوتیوب: FailArmy

خنده همیشه به خاطر بازنده ها است. و تماشای ویدیوهای شکست های حماسی قطعا باعث خندیدن بسیار زیاد شما خواهد شد.

همیشه به یاد داشته باشید که یک روز هم ممکن است خودتان ستاره یک ویدیوی شکست باشید، و این کانال ویدیوهای ارسالی طرفداران خود را نیز پخش می کند.

اگر هر چند وقت یکبار نیاز به خندیدن زیاد دارید، عضو این کانال شوید.

10.بهترین کانال های یوتیوب: People Are Awesome

از طرف دیگر، شکست نتیجه تلاش است. و تلاش زیاد، بارها و بارها، می تواند به نتایج عالی منجر شود. People are Awesome دستاوردهای افراد عادی که کارهای خارق العاده ای انجام می دهند را نشان می دهد. فعالیت های این ویدیوها، ورزش های شدید و تمرین های ساده را شامل می شود.

مانند FailArmy، این کانال هم به مطالب ارسال شده توسط بینندگان اهمیت می دهد. اگر تا به حال از یک ترفند شگفت انگیز خود ویدیو گرفته اید، این فرصتی است که آن را با همه مردم به اشتراک بگذارید.

در این کانال مشترک شوید اگر… افراد فعال و خلاقی که ورزش های شدید را انجام می دهند را تحسین می کنید.

11. Girlfriend Reviews

Girlfriend Reviews دیدی جالب در مورد جدیدترین بازی های Shelby and Matt به شما می دهد. برخلاف بسیاری از کانال های نقد و بررسی بازی های ویدیویی که تمایل دارند یک سری کارهای مشابهی انجام دهند، Girlfriend Reviews به همان اندازه که آموزنده است باعث خنده‌تان هم می شود.

ویدیوها واقعاً به خوبی ویرایش شده اند، به همراه صداهای جذابی از شلبی و پر از ارجاعات فرهنگ پاپ که باعث می شود شما بخندید.

اگر می خواهید دیدی ساده، خنده دار و تازه به دنیای بازی های ویدیویی داشته باشید، در این کانال عضو شوید.

12.بهترین کانال های یوتیوب: Looper

Looper تخم مرغ های عید پاک، حقایق جالب و داستان های ناگفته پشت فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و بازی های مورد علاقه‌تان را بررسی می کند و برای شفاف سازی آنها توضیحاتی ارائه می دهد. مثلا متوجه خواهید شد که چه اتفاقی برای آقای تی افتاد، هیولاهای فیلم ترسناک معروف زیر ماسک هایشان چه شکلی هستند و چرا هیچوقت ادامه ای برای Inception نساختند.

برای افرادی که به فرهنگ عمومی علاقه دارند، این کانال سرگرمی های بسیار زیادی را فراهم می کند.

اگر به سرگرمی علاقه مند هستید و می خواهید درباره فیلم ها، نمایش ها، شخصیت ها و افراد مشهور بیشتر بدانید، در این کانال عضو شوید.

13. Amazing Space

Amazing Space یک کانال یوتیوب است که به فضای فراتر از جو زمین اختصاص دارد. این کانال ویدئوهایی از پخش زنده ایستگاه فضایی بین المللی، ویدئوهایی با وضوح بالا از زمین و خورشید و مجموعه ای از ویدئوهای تایم لپس را در اختیارتان قرار می دهد.

این مطالب از ناسا، ESA (آژانس فضایی اروپا) و سایر منابع انحصاری تهیه شده است.

و این کانال یوتیوب شما را در دنیای فضایی غرق می کند، و بهترین فیلم های مستند درباره کیهانی که همه ما در آن زندگی می کنیم برایتان پخش می کند.

اگر در مورد کهکشانی که در آن هستیم کنجکاو هستید و از دیدن مناظر خیره کننده سیارهمان در فضا لذت می برید، در این کانال عضو شوید.

14.بهترین کانال های یوتیوب: The School of Life

این کانال YouTube که یک مدرسه واقعی برای بزرگسالان است به انواع موضوعاتی می پردازد که بسیاری از والدین و مدارس از آنها غفلت کرده اند: فلسفه، روان درمانی، ادبیات و هنر. موضوعات این کانال شامل روابط، کار و سرمایه داری، کمدی و فرهنگ پاپ است.

می توانید ویدیوهای خودتان را در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارید پخش کنید. یا می توانید یک برنامه درسی منتخب را دنبال کنید تا به عنوان یک بزرگسال کاملاً تحصیل کرده از مدرسه زندگی فارغ التحصیل شوید.

اگر… احساس می کنید که از یک سری درس های زندگی غافل شده اید و می خواهید این خلا را از بین ببرید، در این کانال عضو شوید.

15.بهترین کانال های یوتیوب: Veritasium

هر ویدیو در این کانال حاوی یک حقیقت است. درک مولر به سوالات جذابی پاسخ می دهد و موضوعات سرگرم کننده ای را از دریچه علم بررسی می کند. به عنوان مثال، آیا می دانید چگونه آفتاب پرست ها تغییر رنگ می دهند، آیا تلفن های همراه می توانند باعث ایجاد تومور مغزی شوند یا اینکه جوشکاری در فضا چگونه است ؟ همه اینها (و خیلی بیشتر از اینها) را در Veritasium خواهید یافت.

برای اینکه فهرستی از این قبیل کانال ها داشته باشید، بهترین کانال های YouTube برای آزمایش های علمی را بررسی کنید.

اگر شیفته علم هستید و می خواهید در مورد شگفتی های جهانی که در آن زندگی می کنیم بیشتر بدانید، در این کانال عضو شوید.

16.بهترین کانال های یوتیوب: Tom Scott

Tom Scott مهارت فوق العاده ای در ارائه موضوعات پیچیده یا به ظاهر پیش پا افتاده به روشی فوق العاده سر راست، هوشمندانه و سرگرم کننده دارد.

چه بخواهید درباره کوتاه ترین پرواز جهان بدانید، چه تایمرهای توستر، و یا قوانین مکالمه یا میلیون ها موضوع دیگر بیاموزید، Tom Scott اینجاست تا به شما آموزش دهد.

اگر می خواهید ترکیبی عالی از دانش و سرگرمی داشته باشید، در این کانال عضو شوید.

این کانال های یوتیوب را با دوستان خود تماشا کنید

این کانال های یوتیوب قطعا شما را برای مدت زمان طولانی مشغول نگه می دارند. و در کل، این کانال ها هزاران ساعت سرگرمی برای شما فراهم خواهند کرد تا بتوانید لذت ببرید.

فراموش نکنید موارد دلخواه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در واقع، به استفاده از یک سرویس آنلاین به صورت فرصتی برای تماشای همزمان ویدیوها با یکدیگر نگاه کنید تا بتوانید در همان لحظه با هم بحث کنید، حال کنید و بخندید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس