6 بهترین جایگزین تیک تاک که باید به جای آن امتحان کنید

178
0
بهترین جایگزین تیک تاک

اگر در مورد استفاده از TikTok مطمئن نیستید اما از فرمت ویدیوی برنامه لذت می برید، چند گزینه وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

TikTok شبکه اجتماعی مورد علاقه همه نیست. پس از همه، به شدت به دلیل مسائل بالقوه حریم خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته است و حتی در چندین کشور مختلف با ممنوعیت مواجه شده است.

اگر عاشق استفاده از TikTok هستید اما می‌خواهید از همه جنجال‌ها و جنجال‌های پیرامون برنامه جلوگیری کنید، ممکن است بخواهید یک جایگزین را امتحان کنید. جایگزین های TikTok :

1.بهترین جایگزین تیک تاک: Triller

Triller کمی بیشتر از TikTok وجود داشته است، زیرا در سال 2015 راه اندازی شد. خبر خوب این است که اگر عاشق رابط کاربری TikTok هستید، بلافاصله از Triller لذت خواهید برد. این برنامه دارای یک رابط تقریبا یکسان است که به شما امکان می دهد به سرعت ویدیوهای محبوب را تماشا کنید یا به آخرین محتوای افرادی که دنبال می کنید دسترسی داشته باشید.

این برنامه به شما امکان می دهد مانند TikTok تعداد بی پایانی از ویدیوهای کوتاه انتخاب شده را بکشید. می‌توانید انتظار داشته باشید که انواع محتوا را ببینید، از چالش‌های درون برنامه‌ای گرفته تا رقص، کلیپ‌های کمدی، و ویدیوهای حیوانات خانگی شایان ستایش.

Triller همچنین دارای یک کتابخانه عظیم موسیقی است که با بیش از یک میلیون آهنگ محبوب پر شده است. همانطور که از مجموعه موسیقی قابل توجه خود می توانید متوجه شوید، Triller تمرکز زیادی روی موسیقی دارد. هنرمندان مطرحی مانند جاستین بیبر، چنس رپر، امینم و ریتا اورا حتی برای ساختن موزیک ویدیو به Triller روی آورده‌ اند.

این برنامه همچنین به یک الگوریتم ویرایش خودکار برای ویدیوهای شما و همچنین بیش از 100 فیلتر برای تغییر ظاهر شما مجهز شده است. و اگر هرگز در مورد نحوه ساخت یک ویدیو مطمئن نیستید، Triller چندین ویدیوی راهنما برای کمک به کاربران جدید دارد.

2.بهترین جایگزین تیک تاک: YouTube Shorts

YouTube همچنان یکی از بهترین سایت ‌های میزبانی ویدیوی رایگانی است که می‌ توانید از آن استفاده کنید، اما زمانی که این شرکت موفقیت TikTok را دید، تصمیم گرفت پلتفرم ویدیویی کوتاه خود، YouTube Shorts را راه ‌اندازی کند.

YouTube Shorts یک برنامه جداگانه نیست. در عوض، می ‌توانید با رفتن به برنامه YouTube در آیفون یا تلفن اندرویدی خود و ضربه زدن روی زبانه Shorts در پایین صفحه، به Shorts دسترسی پیدا کنید و به هزاران ویدیوی کوتاه دسترسی خواهید داشت.

نکته جالب استفاده از YouTube Shorts این است که پلتفرم از قبل می ‌داند که دوست دارید چه چیزی تماشا کنید. این بدان معناست که محتوایی مشابه با محتوایی که در فید معمولی YouTube خود پیدا می ‌کنید، خواهید دید. چه بخواهید محتوا را تماشا کنید یا آن را ایجاد کنید، شروع با YouTube Shorts بسیار آسان است.

اگر YouTube Shorts واقعاً می‌ توانند با TikTok رقابت کنند، باید دید، اما حقیقت این است که Shorts یکی از بهترین جایگزین ‌های TikTok است که می‌ توانید امتحان کنید.

3. Likee

Likee یکی دیگر از جایگزین های عالی TikTok است. اگرچه این رابط کاربری مانند TikTok دارد، اما ویژگی های کمی دارد که آن را منحصر به فرد می کند.

اول از همه، Likee دارای تعداد زیادی استیکر، فیلتر و افکت است که می توانید از آنها برای سفارشی کردن ویدیوهای خود استفاده کنید. حتی می ‌توانید از جلوه تعویض چهره داخلی آن استفاده کنید، آرایش مجازی انجام دهید، رنگ موهای خود را روی صفحه تغییر دهید و خود را به یک شخصیت کتاب کمیک تبدیل کنید.

این برنامه بر محتوای زنده نیز تأکید دارد. برگه Live ویدیوهایی را که در زمان واقعی اتفاق می‌افتند نمایش می‌دهد و به شما فرصتی برای تماشای ویدیوهای کوتاه از پیش ضبط‌شده می‌دهد. ویژگی پخش زنده آن همچنین به کاربران اجازه می دهد تا در کنار هم بجنگند و یک پیچ و تاب سرگرم کننده به محتوای زنده اضافه کنند.

Likee از یک الگوریتم توصیه برای تنظیم محتوا در فید روزانه شما استفاده می کند. این برنامه ممکن است به اندازه TikTok مخاطب نداشته باشد، اما همچنان دارای انواع ویدیوهای خلاقانه و سرگرم کننده در پلتفرم است.

4.بهترین جایگزین تیک تاک: Funimate

Funimate یک مرکز برای انواع ویدیوهای کوتاه است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا انتقال ها را ترکیب کنید، جلوه های خود را ایجاد کنید و شکلک ها، برچسب ها و متن های سرگرم کننده را به ویدیوهای خود اضافه کنید. Funimate دارای بیش از 100 افکت است که می توانید آنها را امتحان کنید.

همچنین در مقایسه با TikTok از سیستم ویرایش ویدیوی پیچیده تری برخوردار است. نه تنها امکان ویرایش چند لایه را فراهم می کند، بلکه به شما امکان ادغام ویدیوها، اضافه کردن حرکت آهسته و پرتاب کردن برخی انیمیشن ها را نیز می دهد.

Funimate همچنین دارای مجموعه بزرگی از موسیقی است که می توانید در ویدیوهای خود استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید در چالش‌های درون برنامه شرکت کنید و محتوای خود را در TikTok، Instagram، Facebook و YouTube به اشتراک بگذارید.

تفاوت دیگر Funimate و TikTok این است که Funiamte یک اشتراک ممتاز ارائه می دهد. این اشتراک که Funimate Pro نام دارد، دارای سه سطح مختلف است که هزینه آن 3.99 دلار در هفته، 8.99 دلار در ماه و 35.99 دلار در سال است. همانطور که برنامه می‌گوید، این اشتراک به شما امکان می‌دهد با دادن دسترسی به بسیاری از ابزارها و ویژگی‌های ویرایشی دیگر که نمی‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید، «به پتانسیل ویرایش کامل خود برسید».

خبر خوب این است که می توانید بدون هیچ مشکلی از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید.

5. Huddles

Huddles که قبلا با نام بایت شناخته می ‌شد، یکی دیگر از جایگزین‌های عالی TikTok با پیچ و تاب است—این برنامه کسب درآمد را برای سازندگان آسان می‌کند. در مقایسه با TikTok، Huddles یک پلتفرم بسیار کوچک است، اما در حال حاضر بیش از 5000 سازنده برای انجام کاری که دوست دارند درآمد کسب کرده است.

اگر می‌ خواهید یک تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی شوید، استفاده از Huddles ممکن است راهی عالی برای شروع کسب درآمد در حین رشد پلتفرم خود باشد. از طرف دیگر، اگر فقط می خواهید ویدیوهای سرگرم کننده تماشا کنید، Huddles برای همه چیزهایی دارد. موسیقی، کمدی، سبک زندگی، و بسیاری دیگر از انواع ویدیوها و سازندگان را خواهید یافت. و اگر می‌خواهید مسیر بیشتری را طی کنید، می‌توانید مشترک سازندگان مورد علاقه خود شوید و به محتوای انحصاری دسترسی پیدا کنید.

6.بهترین جایگزین تیک تاک: Inestagram Reels

Instagram Reels برداشت اینستاگرام از TikTok است. می ‌توانید Reels را در صفحه کاوش برنامه اینستاگرام پیدا کنید و با جستجوی برچسب «قرقره‌ها» در گوشه، می ‌توانید کلیپ‌های Reels را شناسایی کنید. هنگامی که یکی را انتخاب کردید، می توانید برای تماشای کلیپ های مرتبط به پیمایش ادامه دهید.

Reels به شما امکان می دهد تا حداکثر 15 ثانیه فیلم ضبط کنید. شما می توانید از میان یک کتابخانه عظیم از آهنگ ها برای افزودن به ویدیوهای خود انتخاب کنید و همچنین می توانید انواع افکت ها، برچسب ها و فیلترها را در خود جای دهید. Reels با ابزار ویرایش گسترده عرضه نمی‌شود، اما این ویژگی همچنان به شما امکان می ‌دهد تا کلیپ‌ها را برش دهید و همچنین سرعت ویدیوی خود را کم یا افزایش دهید.

اگر از قبل فالوور مناسبی در اینستاگرام دارید، امتحان کردن Reels ضرری ندارد. و اگر می‌ خواهید طرفداران بیشتری جذب کنید، استفاده از Reels یک ترفند عالی برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است. به هر حال، وقتی می‌توانید با استفاده از حلقه‌های اینستاگرام ویدیوهای کوتاه بسازید، چرا باید در TikTok یا هر برنامه ویدیویی کوتاه دیگری از نو شروع کنید؟

دور شدن از TikTok

حتی با وجود اینکه TikTok با شرکت آمریکایی اوراکل قراردادی بسته است، هنوز نمی توان گفت که آیا این معامله امنیت کاربر را در برنامه بهبود می بخشد یا خیر.

در پایان، TikTok هنوز باید اعتماد کاربران خود و دولت ایالات متحده را به دست آورد. به همین دلیل است که شاید بهتر باشد در حال حاضر به یکی از این جایگزین های TikTok پایبند باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس