رونمایی از خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو : لوکس‌ترین چینی بازار

149
0
خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو، برند جدیدی را با نام اکستریم ثبت کرده که قرار است خودروهای لوکس را با این نام عرضه کند. تاکنون ورود سه محصول از برند اکستریم به ایران قطعی شده و این محصولات در نمایشگاه خودرو تهران 1402 برای عموم مردم به نمایش گذاشته شدند. هر سه خودرو از برند اکسید، زیرمجموعه چری هستند و مدیران خودرو نام اکستریم‌ را برای آن‌ها برگزیده است. در این مطلب به بررسی خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو می پردازیم.

خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو

محصولات اکستریم، لوکس‌ترین خودروهای مدیران خودرو محسوب می‌شوند و هر سه در کلاس کراس‌اور قرار دارند. مدیران خودرو در روز دهم بهمن‌ماه، به طور رسمی مدل VX را در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران و طی مراسمی رونمایی کرد. اکستریم VX لوکس‌ترین خودرو مدیران خودرو و همچنین لوکس‌ترین و پرآپشن‌ترین خودرو چینی بازار ایران محسوب می‌شود و کراس اور سایز بزرگ است.

خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو

آقای دادگر، مدیر توسعه محصول اکستریم، در این مراسم حضور داشت و اعلام کرد همه محصولات اکستریم پرچمدار خودروهای بازار ایران هستند؛ اما مدل VX پرچمدار اصلی اکستریم است. شعار این محصول، جت شخصی است که راحتی آن را به یک جت شخص تشبیه کرده است.

خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو

وی توضیح داد موتور این محصول کاملا مشابه تیگو 8 پرومکس بوده و 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده به هر چهار چرخ VX منتقل می‌شود. این موتور یکی از 10 موتور برتر درون سوز بازار چین است. هفت حالت رانندگی برای آن در نظر گرفته شده است. سه نمایشگر دیجیتال در کابین تعبیه شده است؛ 12.3 اینچی برای کلاستر، 15.6 اینچی برای مرکز و 12.3 اینچی برای سرنشین جلو. کلیدهای فیزیکی از VX حذف شده است. یک پردازنده سریع و پیشرفته نیز برای این نمایشگرها در نظر گرفته شده است.

خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو

دو شارژر وایرلس 50 واتی، دوربین 540 درجه، صندلی‌های چرم مرغوب، گرمکن و سردکن سه حالته برای همه صندلی‌ها، ماساژور 5 حالته صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با 23 اسپیکر، هدآپ دیسپلی، دستیار صوتی، سیستم تهویه سه کاناله، پارک خودکار، کروز کنترل تطبیقی و … از ویژگی‌های این شاسی بلند لوکس است.

شروین یگانه، برترین راننده اتومبیلرانی ایران، خودرو اکستریم VX را به سمت سالن هدایت کرد و راننده آن بود. وی درباره رانندگی با این محصول توضیح داد که VX اولین خودرو چینی بود که نتوانسته هیچ ایرادی از لحاظ فنی و ظاهری به آن وارد کند.

خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو

آقای محمدرضا گلزار، بازیگر، در این مراسم حضور داشت و به عنوان سفیر برند اکستریم و اولین مالک اکستریم معرفی شد.

کد موتورSQRF4J20C
نوع موتور2.0 لیتری توربو
حداکثر قدرت257 اسب بخار
حداکثر گشتاور400 نیوتن متر
سیستم محرکهتک دیفرانسیلدو دیفرانسیل
حداکثر سرعت200 کیلومتربرساعت195 کیلومتربرساعت
مصرف ترکیبی8.4 لیتر8.9 لیتر
وزن خالص1840 کیلوگرم1920 کیلوگرم
خودرو اکستریم وی ایکس مدیران خودرو

bama

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس