رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک

30
0
رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک

سال گذشته‌ی میلادی جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو راهی بازار شدند ولی در این میان خبری از مدل کلاسیک نبود. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ مدل‌ کلاسیک را به طور کامل کنار نگذاشته و قرار است گلکسی واچ ۶ کلاسیک راهی بازار شود. در این پست به بررسی رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک می پردازیم.

رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک

همانطور که در این تصاویر پیداست، خوشبختانه بار دیگر از حاشیه‌ی چرخان فیزیکی استفاده شده و کاربران با خرید این مدل، از این ویژگی محبوب بهره‌مند خواهند شد. بر اساس این تصاویر، دکمه‌های Home و Back در سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند. به طور کلی اگر طراحی گلکسی واچ ۴ کلاسیک را دوست دارید ولی می‌خواهید از یک ساعت کمی مدرن‌تر استفاده کنید، این مدل جدید احتمالا می‌تواند توجه شما را جلب کند.

رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک
رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک

در مورد حاشیه چرخان فیزیکی هم باید بگوییم که حذف این مشخصه از سری گلکسی واچ ۵ با اعتراضات زیادی روبرو شد زیرا این مشخصه بین کاربران به‌شدت محبوب است. بر اساس شایعات مطرح شده، این ساعت از نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۷۰ در ۴۷۰ بهره می‌برد. ظرفیت باتری استفاده شده در این مدل به ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد که این یعنی ظرفیت باتری نسبت به واچ ۴ کلاسیک اندکی افزایش یافته است.
سامسونگ قصد دارد اوایل تابستان یک رویداد برای معرفی محصولات جدید خود برگزار کند که به احتمال زیاد در همین رویداد، این ساعت هوشمند هم معرفی می‌شود. بدون شک تا آن زمان جزئیات بیشتری از گلکسی واچ ۶ کلاسیک فاش خواهد شد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس