بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت در سال 2023

73
0
بهترین ساعت های هوشمند

با بهترین مدل‌های ساعت هوشمند ارزان قیمت می توانید سلامت و تناسب اندام خود را ردیابی کنید. برخی از ساعت های ارزان در حد ساعت های گران نیز عملکرد خوبی دارند. حتی پس از چند سال نیز هنوز هم به همان خوبی کار می کنند. البته برخی از ساعت ها نیز به دلیل قیمت پایین دارای ویژگی های کمی هستند. با این حال صرفاً به این دلیل که قیمت کمی دارند، به این معنی نیست که کیفیت پایینی داشته باشند.

بهترین ساعت‌های هوشمند مانند Apple Watch Ultra ممکن است عملکرد بهتری را ارائه دهند، اما همه ما به همه ویژگی‌های اضافی نیاز نداریم. Ultra دارای هشدار، برومتر و ارتفاع سنج، GPS و می تواند در دماهای بالا کار کند. یک ساعت ارزان قیمت نیز به خوبی به شما کمک خواهد کرد. مگر اینکه بخواهید به طور منظم نوار قلب بگیرید، برای یک ماراتن تمرین کنید یا همیشه در حال طبیعت گردی هستید.

ممکن است وسوسه شوید ساعت گوگل پیکسل یا سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو را بخرید، اما ساعت‌های هوشمند ارزان قیمتی که در ادامه معرفی می کنیم نیز در حد همین ساعت ها عملکرد خوبی دارند. بسیاری از این ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه دارای ویژگی‌های مهم مانند GPS، پایش ضربان قلب و صفحه‌نمایش زیبا و پاسخ‌گو هستند، اگرچه در قیمت‌های پایین‌تر شما باید انتخاب کنید که کدام ویژگی مهم‌تر است، ساعت های ارزان همه این ویژگی‌ها را ندارند.

ما اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار را آزمایش کرده‌ایم و لیستی از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت در سال 2023 را جمع آوری کردیم. در ادامه با ما همراه باشید.

1.بهترین ساعت های هوشمند: Apple Watch SE 2

بهترین ساعت های هوشمند
بهترین ساعت های هوشمند

مشخصات فنی

سیستم عامل: Watch OS 9

سازگاری: iOS

صفحه نمایش: (40 میلی متر) 1.53 اینچ 324 x394 پیکسل. (44 میلی متر) 1.78 اینچ 368 x448 پیکسل

پردازنده: S8

حافظه داخلی: 32 گیگابایت

مدت زمان باتری: 18 ساعت

روش شارژ: شارژر مغناطیسی USB-C

درجه حفاظت (ip rating) : WR50

قابلیت اتصال: بلوتوث 5.3، GPS و مدل های سلولار

دلایل خرید

ظاهر شیک اپل واچ

GPS فعال است

تشخیص تصادف خودرو جدید

آخرین سیستم عامل ساعت

دلایل عدم خرید

گران تر از سایر ساعت های این لیست

بدون نوار قلب

بدون صفحه نمایش همیشه روشن

اگرچه این ساعت از سایر ساعت های این لیست گران تر است، اما به عنوان ارزان ترین ساعت اپل، بهترین گزینه برای کاربران آیفونی است که به دنبال یک ساعت برای ردیابی تناسب اندام هستند. در قسمت پشتی آن از نایلون استفاده شده است و همین باعث کمی وزن ساعت شده است (اپل واچ جدید 40 میلی متری SE حدود 13 درصد سبک تر از نسخه قبلی و 18 درصد سبک تر از سری 8 41 میلی متری است).

صفحه نمایش محکم است، بنابراین این ساعت هوشمند یکی از بهترین ساعت‌ها ارزان برای دوندگان است. سایر ویژگی های تناسب اندام شامل تعداد کرال برای شناگران و چالش Close The Ring یا اتمام حلقه ها است. همچنین به Apple Fitness+ نیز دسترسی خواهید داشت.

این ساعت همچنین تصادفات را تشخیص می دهد و در صورت بروز حادثه به‌طور خودکار خدمات اضطراری را مطلع کند. این ساعت بسته به نیاز شما در دو اندازه در GPs و GPS + Cellular عرضه می شود.

2. Fitbit Versa 2

بهترین ساعت های هوشمند
بهترین ساعت های هوشمند

مشخصات فنی

سیستم عامل: Fitbit

سازگاری: اندروید، iOS

نمایشگر: 1.37 اینچ 300 x 300

پردازنده: N/A

حافظه داخلی: 2.5 گیگابایت

مدت زمان باتری: حدود پنج روز

روش شارژ: پین اتصال مغناطیسی

درجه حرارت : WR50

قابلیت اتصال: بلوتوث 4.0 و وای فای 802.11 b/g/n

دلایل خرید

طراحی و وزن سبک

صفحه نمایش همیشه روشن

عمر باتری خوب

دلایل عدم خرید

فاقد GPS

پخش آفلاین Spotify وجود ندارد

Fitbit Versa 2 نشان دهنده این است که ساعت های هوشمند مقرون به صرفه می توانند با برخی از مدل های برتر رقابت کنند، حتی اگر یک ساعت هوشمند قدیمی‌تر باشد. مدل های بعدی این ساعت Versa 3 سال 2020 و Versa 4 سال 2022 است. این ساعت به دلیل ویژگی‌های فراوانی که دارد همچنان یکی از بهترین ساعت‌ های هوشمند ارزان قیمت است و طرفداران زیادی از میان ورزشکاران دارد.

Versa 2 یک ردیاب تناسب اندام تقریباً عالی است. این ساعت دارای یک رابط کاربر پسند است که حتی استفاده از آن برای افراد غیر مبتدی نیز آسان است و آن ها می توانند کاملا روی ورزش خود تمرکز کنند. این ساعت به صورت خودکار هر فعالیتی که 20 دقیقه یا بیشتر باشد را به عنوان ورزش ثبت می کند.

داشتن الکسا امتیاز خوبی است، اما این ساعت این ویژگی را ندارد. همچنین دارای GPS نیست. بنابراین باید همیشه موبایل خود را همراه داشته باشید تا هر زمان که در حال پیاده روی یا دویدن هستید، موقعیت مکانی و میزان مسافت طی شده را ثبت کنید. البته ما همیشه موبایل خود را حمل می کنیم بنابراین این یک نقطه ضعف نیست.

3.بهترین ساعت های هوشمند: Amazfit Bip U Pro

بهترین ساعت های هوشمند
بهترین ساعت های هوشمند

مشخصات فنی

سیستم عامل: RTOS

سازگاری: Android 5+، iOS 10+

صفحه نمایش: 1.43 اینچ 320 x 302

پردازنده: N/A

فضای ذخیره سازی داخلی: N/A

مدت زمان باتری: پنج روز

روش شارژ: پین اتصال مغناطیسی

درجه حفاظت : ATM 5

قابلیت اتصال: بلوتوث 5.0

دلایل خرید

GPS داخلی

ویژگی های تناسب اندام و ردیابی

ردیابی دقیق خواب

دلایل عدم خرید

مشکل همگام سازی برنامه

مدیریت نوتیفیکیشن

Amazfit Bip U Pro بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت زیر 100 دلار است. این برند به خاطر ساعت های هوشمند مقرون به صرفه قابل اعتماد و خوش ساخت خود شناخته شده است و Amazfit Bip U Pro یکی از پرفروش ترین ساعت های این برند است.

این مدل یک نسخه ارتقا یافته از Bip U است و برای یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه دارای چندین ویژگی عالی از جمله GPS داخلی برای ردیابی در فضای باز و دستیار صوتی آمازون الکسا است. در واقع این ساعت یکی از معدود ساعت های مقرون به صرفه ای است که GPS دارد و ردیابی GPS این ساعت عملکردی دقیقی را ارائه می دهد.

این ساعت همچنین دارای بسیاری از ویژگی های تناسب اندام و سلامتی مانند ضربان قلب، SpO2، خواب و ردیابی تنفس و همچنین بیش از 60 تمرین و فعالیت و شاتر دوربین است.

4. Garmin Forerunner 55

بهترین ساعت های هوشمند
بهترین ساعت های هوشمند

مشخصات فنی

سیستم عامل: Garmin

سازگاری: Android 7+، iOS 13+

صفحه نمایش: 1.04 اینچ 208 x 208

پردازنده: N/A

ذخیره سازی داخلی: N/A

مدت زمان باتری: تا 2 هفته

روش شارژ: USB-A

درجه حفاظت : ATM 5

قابلیت اتصال: 2.4 گیگاهرتز بی سیم

دلایل خرید

پیشنهادات تمرینی

پیشنهادات زمان ریکاوری

کنترل ها خوب طراحی شده است

دلایل عدم خرید

صفحه نمایش با رزولوشن نسبتا کم

ویجت خواب در ساعت وجود ندارد

برخی از ساعت های هوشمند مختص دویدن هستند و Garmin Forerunner 55 بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت برای دویدن است. از نظر قیمت کمتر از Apple Watch SE 2 و تقریباً با آن در ویژگی‌های اجرا برابر است. همچنین دارای یک ردیاب تناسب اندام اولیه با طراحی جدید و کاربر پسند است.

پیشنهادات تمرینی این ساعت از مفیدترین ویژگی‌ها است وبه افراد مبتدی انگیزه می دهد. همچنین زمان استراحت توصیه شده در پایان تمرین را نیز ارائه می دهد.

این ساعت دارای GPS است. در آزمایشات ما یک مسیر سه مایلی را تا چند یارد ثبت کرد. بنابراین این ساعت هوشمند به شما کمک می کند تا دونده بهتری شوید.

5. Garmin Descent G1

بهترین ساعت های هوشمند
بهترین ساعت های هوشمند

مشخصات فنی

سیستم عامل: سیستم عامل Garmin

سازگاری: اندروید، iOS

صفحه نمایش: 0.9 اینچ 176x 176

پردازنده: N/A

فضای ذخیره سازی داخلی: N/A

مدت زمان باتری: تا 48 روز

روش شارژ: گیره شارژ USB-A

درجه حفاظت : ATM 10

قابلیت اتصال: بلوتوث، ANT+

دلایل خرید

ویژگی های غواصی

بسیار مقرون به صرفه تر از ساعت های دیگر

دلایلی عدم خرید

به اندازه کامپیوترهای غواصی قدرتمند نیست

اگر فقط به دنبال یک ساعت هوشمند هستید، گران است

Garmin Descent G1 ساعت هوشمند پیشنهادی برای غواصانی است که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستند. ساعت های غواصی به دلایلی ارزان نیستند، اما این ساعت گارمین گزینه ای را برای غواصان مقرون به صرفه و مبتدی ارائه می دهد که تقریباً نصف قیمت رقبای خود است و ویژگی های غواصی را دارد.

این ساعت دارای صفحه نمایشی است که در حالت غواصی شفاف است. همچنین شامل دکمه های غیرقابل نفوذ و حداکثر غواصی تا 100 متر است. این ساعت همچنین دارای چندین حالت غواصی از جمله apnea و apnea hunt و residual nitrogen است.

صفحه نمایش ساعت به شما امکان دسترسی به اطلاعات حیاتی غواصی مانند قطب نما 3 محوره، عمق، مکث غواص و نیتروژن باقیمانده را می دهد. سایر ویژگی های این ساعت شامل نظارت بر سلامت، ردیابی بیومتریک، و نظارت بر خواب است. عمر باتری 25 ساعت برای غواصی و تا چهار ماه برای استفاده به عنوان ساعت هوشمند است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس