بهترین سایت‌ های پخش رایگان فیلم

115
0
سایت‌ های پخش رایگان فیلم

پخش رایگان فیلم ممکن است برخلاف قوانین کپی رایت باشد، اما وب سایت‌های زیادی برای پخش رایگان فیلم به صورت قانونی در اینترنت وجود دارد. این وب سایت‌ها شامل فیلم‌های زیادی هستند و می‌توانید به صورت رایگان و کاملاً قانونی آن‌ها را تماشا کنید. در این مقاله بهترین سایت‌ های پخش رایگان فیلم را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

از سایت‌های پخش رایگان فیلم چه انتظاری باید داشت؟

ویدیوهای رایگان و قانونی زیادی به صورت آنلاین وجود دارد، بنابراین در این وب سایت‌ها میتوانید انواع فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را پیدا کنید. تعداد قابل توجهی از فیلم‌های موجود برای پخش رایگان در دامنه عمومی هستند. این وب‌سایت فقط شامل فیلم‌های B نیستند و بسیاری از فیلم های پرهزینه را نیز شامل می‌شود. معمولاً این فیلم‌ها از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شوند.

نباید انتظار داشته باشید که آخرین نسخه فیلم‌ها را در این وب سایت‌های رایگان پخش فیلم ببینید. بیشتر فیلم‌هایی را خواهید دید که زمان انتشار آن‌ها به چند ماه تا چندین سال برمی‌گردد. علاوه بر این برخی از سایت ها شامل تولیدات اورجینال و فیلم‌های آماتور هستند.

برای تماشای بهتر فیلم‌ها توصیه می‌کنیم برنامه‌های رایگان فیلم را نیز بر روی موبایل خود نصب کنید.

سایت‌ های پخش رایگان فیلم: YouTube

YouTube
YouTube

جای تعجب نیست که یوتیوب در بین بهترین سایت‌های پخش رایگان فیلم قرار دارد. یوتیوب فیلم‌های رایگان زیادی را ارائه میدهد. برای مثال کانال Public Domain Films شامل فیلم‌هایی است که در دامنه عمومی قرار دارند. کانال‌هایی مانند Popcornflix و Movies & Shows hub شامل فیلم‌های رایگان زیادی در ژانرهای مختلف کمدی‌، کلاسیک، ورزش و غیره است.

Crackle

Crackle
Crackle

Crackle با داشتن مجموعه‌ای از محتوای syndicated و تولیدات اورجینال یکی از بهترین منابع پخش فیلم رایگان است. در این سایت فیلم‌های با کیفیتی در ژانرهای مختلف پیدا خواهید کرد. Crackle علاوه بر فیلم دارای برنامه‌های تلویزیونی نیز می‌باشد. با استفاده از گزینه Activate a device در بالا سمت راست می‌توانید Crackle در تلویزیون پخش کنید.

سایت‌ های پخش رایگان فیلم: CONtv

CONtv
CONtv

CONtv که قبلاً به نام Viewster شناخته می‌شد، دارای مجموعه‌ای از کتاب‌ها و ویدیوهای کمیک است. می‌توانید از منوی بالا سمت چپ انتخاب کنید که فقط ویدیوها به شما نشان داده شود. علاوه بر برنامه‌های تلویزیونی بسیاری از فیلم‌های ترسناک B را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. برخی از فیلم ها نیاز به اشتراک دارند، اما بسیاری از آن ها برای تماشای رایگان در دسترس هستند.

Vudu

Vudu
Vudu

Vudu بیشتر به دلیل اجاره و فروش ویدئوهای دیجیتالی خود شناخته شده است، اما همچنین دارای مجموعه قابل توجهی از فیلم‌های رایگان نیز است. Vudu با ارائه مجموعه‌ای کامل از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی یک سرویس پخش فوق‌العاده است.

بخش رایگان Vudu مشابه Crackle شامل فیلم‌های کامل با تبلیغات محدود است. Vudu از طریق میزبانی فیلم های دارای تبلیغ، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی رایگان را به صورت قانونی ارائه دهد.

برای استفاده از این سرویس باید یک حساب Vudu رایگان ایجاد کنید. پس از ساختن اکانت می‌توانید از حساب خود برای فعال کردن نسخه‌های دیجیتالی فیلم‌ها و نمایش‌ها و همچنین خرید و اجاره فیلم از Vudu استفاده کنید.

Peacock

Peacock
Peacock

Peacock سرویس جدید استریم NBC یک سرویس برای پخش فیلم رایگان است. برای دسترسی به نمایش‌ها و فیلم‌های محبوب مانند The Office و Despicable Me میتوانید در Peacock Premium ثبت‌نام کنید. همچنین در سرویس رایگان Peacock فیلم های زیادی برای تماشا وجود دارد.

برای استفاده از Peacock باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. شما میتوانید در همه دستگاه‌های خود از این سرویس استفاده کنید. توجه داشته باشید که در نسخه رایگان تبلیغات وجود دارد.

سایت‌ های پخش رایگان فیلم: Popcornflix

Popcornflix
Popcornflix

Popcornflix مانند Crackle نیز فیلم‌ها را با تبلیغات محدود ارائه می‌دهد. برای تماشای فیلم‌ها در این سرویس نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. این سرویس حتی برخی از محتوای اورجینال را نیز ارائه می‌دهد.

Popcornflix شامل دسته‌هایی مانند محبوبیت، ژانر و جدیدترین است و به راحتی میتوانید فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید. این سرویس یک انتخابی عالی برای پخش رایگان و قانونی فیلم است.

Tubi

Tubi
Tubi

Tubi یکی دیگر از سرویس‌های فوق العاده برای پخش رایگان و قانونی فیلم است. در این وب سایت می‌توانید جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ و فیلم‌های قدیمی‌تر را تماشا کنید. Tubi به زودی یک دسته‌بندی فیلمی را ارائه می‌دهد و با استفاده از آن میتوانید فیلم‌های مورد نظر را به راحتی پیدا کنید. مجموعه Not on Netflix را حتما بررسی کنید.

Pluto TV

Pluto TV
Pluto TV

Pluto TV علاوه بر کانال‌های فیلم، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی را ارائه می‌دهد. برای رفتن به کانال‌هایی که فقط فیلم‌ها را پخش می‌کنند، به بخش Movies در سمت چپ بروید. اگر فیلم موردنظر خود را در کانال های پخش زنده پیدا نمی‌کنید، به بخش On Demand در بالا بروید. در این بخش به هزاران فیلم رایگان دسترسی خواهید داشت و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

سایت‌ های پخش رایگان فیلم: Classic Cinema Online

Classic Cinema Online
Classic Cinema Online

همانطور که از نام Classic Cinema Online پیداست بیشتر فیلم‌های قدیمی‌تر ارائه میدهد. طراحی زیبای این وب‌سایت با پس‌زمینه‌ای از پرده‌های تئاتر قرمز، حال و هوای فیلم های کلاسیک را به بیننده منتقل میکند. در این وب سایت می‌توانید فیلم‌هایی از دهه 1930 تا 1960 را پیدا کنید. حتی برخی از فیلم‌های صامت را نیز ارائه می‌دهد. بنابراین Classic Cinema Online یک منبع ارزشمند برای فیلم‌های قدیمی است.

Hoopla

Hoopla
Hoopla

Hoopla یک راهی آسان برای تماشای قانونی فیلم‌ها به صورت آنلاین و رایگان است. برای استفاده از Hoopla باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و کارت کتابخانه عمومی خود را پیوند دهید. پس از انجام این کار می‌توانید از Hoopla برای امانت گرفتن فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، کتاب‌های صوتی و کتاب‌های الکترونیکی استفاده کنید. این سرویس برای وب و همه دستگاه‌ها و تی وی باکس در دسترس است. اگر کارت کتابخانه ندارید یا کتابخانه شما از Hoopla پشتیبانی نمی‌کند، نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

سایت‌ های پخش رایگان فیلم: Yidio

Yidio
Yidio

اگرچه Yidio یک سایت میزبان ویدیو نیست، اما گردآورنده عالی برای پخش رایگان فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی است. Yidio شما را به سایر سرویس‌های پخش مانند Amazon Prime، Netflix هدایت میکند. بنابراین برخی فیلم‌ها و نمایش‌ها نیاز به اشتراک دارند.

استفاده از فیلتر رایگان در سمت چپ به شما کمک می‌کند تا فیلم‌ها و برنامه‌‌های تلویزیونی رایگان را پیدا کنید. متأسفانه همه فیلم‌ها در دسته‌های رایگان در واقع رایگان نیست. شما می‌توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.همچنین فیلم ها را براساس رتبه‌بندی، ژانر و موارد دیگر جستجو کنید.

The Roku Channel

The Roku Channel
The Roku Channel

با Roku میتوانید از طریق مرورگر وب فیلم ببینید و تنها با چند کلیک می‌توانید Roku Originals، برنامه‌های محبوب تلویزیونی و فیلم‌های جدید را پخش کنید. دسته‌بندی موجود در صفحه اصلی به شما کمک می کند تا فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید فیلم‌ها دارای تبلیغات هستند.

سایت‌ های پخش رایگان فیلم: Kanopy

Kanopy
Kanopy

Kanopy مانند Hoopla به شما امکان می‌دهد هزاران فیلم را به صورت رایگان پخش کنید، البته برای استفاده از Kanopy باید کارت کتابخانه یا حساب دانشگاهی داشته باشید. با یکی از آن ها می‌توانید صدها فیلم را رایگان تماشا کنید. فیلم‌های موجود در Kanopy شامل بسیاری از فیلم‌های مستند و بین المللی است، بنابراین برای کسانی که می‌خواهند فیلم متفاوتی را تماشا کنند، مناسب است.

IMDb TV

IMDb TV
IMDb TV

بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها یا پایگاه داده‌های اینترنتی فیلم‌ها IMDb نام دارد. سرویس IMDb TV در سال 2019 راه اندازی شد و با استفاده از یک حساب کاربری رایگان میتوانید مجموعه‌ای از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی رایگان را تماشا کند. علاوه بر تماشای آنلاین می‌توانید از فیلم‌ها در Fire TV، Xbox، PlayStation و سایر دستگاه‌های استریم لذت ببرید.

IMDb TV علاوه بر فیلم‌ها سریال تلویزیونی (از جمله کانال‌های زنده) و فیلم‌های اورجینال IMDb را ارائه داده است.

سایت‌ های پخش رایگان فیلم: Free Movies Cinema

Free Movies Cinema
Free Movies Cinema

همانطور که از نام Free Movies Cinema پیداست، این سرویس دارای پخش رایگان و قانونی فیلم است. بر خلاف بسیاری از سایت‌ها Free Movies Cinema علاوه بر دسته بندی‌های کلی مانند اکشن و کمدی، دارای دسته بندی فیلم‌های کوتاه و بلند است. همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌ها بر اساس بازی‌های ویدیویی مانند Portal و Watch Dogs این سایت وجود دارد.

Top Documentary Films

Top Documentary Films
Top Documentary Films

اگر به دنبال مستندهای رایگان هستید، در Top Documentary Films میتوانید فیلم های زیادی پیدا کنید. این سایت مجموعه‌ای متنوع از مستندهای آماتوری و 100 مستند برتر را در خود جای داده است که ممکن است قبلاً درباره آنها نشنیده باشید.

بهترین سایت های رایگان فیلم

با استفاده از این سایت‌های پخش آنلاین و رایگان فیلم میتوانید هزاران فیلم را رایگان تماشا کنید. بعضی از سایت ها نیز امکان دانلود فیلم را ارائه داده اند.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس