فصل آخر Attack on Titan: همه آنچه که درباره پخش فصل پایانی این انیمه محبوب باید بدانید

73
0
فصل آخر Attack on Titan

Attack on Titan یک انیمه محبوب جهانی است و قصد دارد در نهایت داستان پر پیچ و خم و غافلگیرکننده خود را در هفته های آینده به پایان برساند.

Attack on Titan انیمه ای است درباره موجودات انسان‌نمای بلند قامت و سر به فلک کشیده که آخرین بقایای نژاد بشر را به وحشت می‌اندازند و داستانی پیچیده و پر پیچ و خم دارد. نزدیک به یک دهه است که این انیمه طرفداران را مجذوب خود کرده است. این داستان حماسی با نیمه دوم فصل آخرش که یکشنبه اکران خواهد شد، پایان می‌یابد.

این نمایش که اقتباسی از مانگای معروف ژاپنی Shingeki no Kyojin است، نیمه اول فصل را به کشف رمز و راز این موضوع که تایتان ها از کجا آمده اند و چه کسی پشت حملات اولیه آن ها بود، شروع کرد.

نیمه اول در دسامبر 2020 پخش شد و طرفداران صبورانه منتظر چگونگی پایان داستان بودند.

نمایش انیمه Attack on Titan در سال 2013 آغاز شد و به سرعت به یک انیمه جهانی تبدیل شد و در ایالات متحده در سرویس های پخش مانند نتفلیکس به موفقیت دست یافت. از آن زمان تاکنون دو فیلم لایو اکشن، چندین بازی ویدیویی و یک سری رمان بر اساس تایتان ساخته شده است. این مانگا (کمیک) در ژوئن 2021 به اجرای خود پایان داد؛ اما طرفداران مشتاقند ببینند که آیا انیمه به منبع اصلی وفادار می‌ماند یا راه خود را طی خواهد کرد.

در اینجا قصد داریم همه اطلاعاتی که باید در مورد نیمه دوم فصل آخر Attack on Titan بدانید، از جمله نحوه و مکان تماشای آن را توضیح دهیم.

پخش فصل آخر حمله به تایتان چه زمانی شروع می‌شود؟

فصل آخر انیمه حمله به تایتان برای اولین بار یکشنبه، 9 ژانویه از سرویس‌های پخش انیمیشن Funimation و Crunchyroll ساعت 12:45 بعد از ظهر پخش خواهد شد. PT (3:45 بعد از ظهر به وقت شرقی). در حالی که زمان پخش Hulu یکشنبه بعد از ظهر است.

فصل آخر Attack on Titan
فصل آخر Attack on Titan

کجا می‌توانم فصل آخر Attack on Titan را تماشا کنم؟

فصل جدید در سرویس های پخش زیر در دسترس خواهد بود:

Crunchyroll: برای استفاده از آن اشتراک ممتاز مورد نیاز است. قیمت ها از 7.99 دلار در ماه شروع می‌شود. اما پخش آزمایشی و رایگان در دسترس است.

Funimation: برای پخش اشتراک حق بیمه مورد نیاز است. قیمت ها از 7.99 دلار در ماه شروع می‌شود. اما پخش آزمایشی و رایگان در دسترس است.

Hulu: برای پخش اشتراک اولیه مورد نیاز است. قیمت ها از 6.99 دلار شروع می‌شود. ماه اول رایگان است.

طبق گفته‌های Crunchyroll and Funimation، قسمت‌ها مدتی پس از نمایش به صورت رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت.

حمله به تایتان درباره چیست؟

داستان حمله به تایتان حول محور Eren Yeager می‌چرخد. او در شهری زندگی می‌کند که توسط سه دیوار غول پیکر احاطه شده است و دایره های متحدالمرکز را تشکیل می‌دهند. این دیوارها از آخرین بازماندگان بشریت در برابر تایتان های سرگردان محافظت می‌کنند.

تایتان ها انسان نماهای غول پیکری هستند که هوش ندارند و فقط به دنبال خوردن مردم هستند. یک حمله غافلگیرکننده توسط تایتان ها و افشای این که “ارن” می‌تواند خودش به یک تایتان تبدیل شود، باعث آغاز مسئله بزرگتری می‌شود که او و دوستانش را درگیر می‌کند.

در این انیمه چیزی که به عنوان داستان انتقام یک مرد جوان شروع می‌شود به داستانی تبدیل خواهد شد که شامل خیانت و پیچش های زیادی می‌شود؛ معماهایی که با حل آن ها معمایی دیگر شکل می‌گیرد. زیرا در تلاش برای کشف قطعات جدید پازل، جان بسیاری از دست می‌رود.

سوالات متداول:

این انیمه ترسناک است؟

حتما باید بچه ها را هنگام نمایش این انیمه دور نگه دارید.

کجا می‌توانم قسمت های قدیمی Attack on Titan را تماشا کنم؟

Crunchyroll، Funimation و Hulu تمام قسمت های قبلی را روی پلتفرم خود دارند. افرادی که اشتراک نتفلیکس دارند می‌توانند فصل اول سریال را در آنجا تماشا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس