نتفلیکس فیلم های Red Notice 2 و Red Notice 3 را پشت سر هم منتشر خواهد کرد

34
0

سال گذشته، نتفلیکس با انتخاب Red Notice از یونیورسال پیکچرز، سروصدای زیادی به پا کرد و این فیلم به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها در پلتفرم استریم تبدیل شد. این محبوبیت تا حد زیادی به دلیل قدرت ستاره های باورنکردنی یعنی دواین جانسون، گال گدوت و رایان رینولدز در نقش های اصلی بود. اکنون Deadline گزارش می دهد که انتظار می رود جانسون، گدوت و رینولدز همگی در دنباله فیلم Red Notice و برای Red Notice 2 و Red Notice 3 هم حضور داشته باشند. علاوه بر این نتفلیکس برنامه های کرده است که فیلم برداری قسمت 2 و 3 را بصورت پشت سر هم انجام دهد.

در حالی که برنامه ریزی برای شروع فیلمبرداری در سال آینده است، اما هنوز بطور دقیق زمان آن مشخص نشده است. جانسون، گدوت و رینولدز برنامه‌های کاری بسیار پرمشغله‌ای دارند و قرار دادن دوباره هر سه آن‌ها کنار هم قطعا یک چالش خواهد بود.

این موضوع یکی از دلایلی است که طبق گزارش‌ها، دنباله‌ این سری از فیلم نیز می تواند دارای بیشتر از سه ستاره به عنوان بازیگر باشد. گزارش Deadline فهرست شخصیت‌های گسترده Red Notice را با فیلم‌های Ocean’s Eleven مقایسه می‌کند که در آن همه بازیگران ستاره بودند. کارگردان و فیلمنامه نویس “راوسون مارشال توربر” نیز قرار است بازگردد و گزارش شده است که او نیز نوشتن دنباله ها را آغاز کرده است.

تعهد به دو قسمت دیگر از Red Notice نشان می‌دهد که واقعاً یکی از برترین فیلم‌های پلتفرم در سال 2021 بوده است. نتفلیکس همچنین اخیرا قراردادی برای ساخت دو دنباله برای فیلم Knives Out به کارگردانی ریان جانسون بسته است.

اولین اعلامیه قرمز، شخصیت جانسون، مامور ویژه جان هارتلی، یک مجرم شناس متخصص را معرفی کرد که در جستجوی دو تا از بزرگترین دزدان هنر در جهان بود. در این نولان بوث (رینولدز) و سارا بلک، با نام مستعار اسقف (گادوت) حضور دارند.

پس از اینکه سارا برای دستگیری نولان ترتیبی را اتخاذ کرد، “جان” را برای دزدیدن یک جواهر تخم مرغی شکل که ظاهراً متعلق به کلئوپاترا قرن ها قبل بود، متقاعد کرد. این امر باعث شد تا نولان و جان برای فرار از زندان با یکدیگر متحد شوند؛ تا قبل از اینکه سارا بتواند جواهر باقی مانده را پیدا کند.

به نظر می‌رسد پایان Red Notice نیز حاکی از ماجراجویی‌های آینده با این سه نفر است. اگر فیلمبرداری در سال 2023 آغاز شود، Red Notice 2 و Red Notice 3 ممکن است به زودی در سال 2024 وارد نتفلیکس شوند. با این حال، ممکن است نتفلیکس قسمت های 2 و 3 را با فاصله یک سال یا بیشتر از یکدیگر منتشر کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس