فیلم های مورد انتظار ۲۰۲۴

140
0
فیلم های مورد انتظار ۲۰۲۴

دوباره آن زمان از سال برای دوستداران فیلم است، آرامش بین فصل پرفروش تابستانی و طوفان آتی فیلم های سال بعد. همه می‌گویند، سال 2023 برای دوستداران سینما بسیار شگفت انگیز بوده است – بالاخره امسال سال باربی-اوپنهایمر بوده است. فیلم های مورد انتظار ۲۰۲۴ را بشناسید.

همچنین فیلم های موفق بسیار بیشتری نیز وجود دارد، از جدیدترین حماسه جنایی مارتین اسکورسیزی، قاتلان ماه گل، تا فیلم دوم بردلی کوپر در فتیشیسم.

اما با نزدیک شدن به پایان سال، ما در حال نگاه کردن به سال آینده هستیم. آیا سال 2024 می‌تواند با مجموعه عظیمی از فیلم های سینمایی که در ده ماه گذشته از آنها استفاده کرده‌ایم، همراه باشد؟

پاسخ فقط شاید است. به هر حال، تعدادی بلاک باستر بزرگ در این فیلم وجود دارد: دنباله گلادیاتور ریدلی اسکات با بازی پل مسکال، Dune: قسمت دوم، و یک حمله دیگر به دادگاه مرگ با تام کروز در فیلم Mission Impossible – Dead Reckoning.

فیلم های مورد انتظار ۲۰۲۴: All of Us Strangers

26 ژانویه

اندرو هیگ (Weekend، 45 Years و نمایش تلویزیونی Longing)، مرد بزرگ سینمای بریتانیا، با نشخواری ظریف در مورد تنهایی همجنس بازان، عشق و چگونگی غم بازمی‌گردد.

بخشی از داستان شامل ارواح، بخشی عاشقانه، بخشی در مورد اواخر بلوغ است. اندرو اسکات در نقش آدام، فیلمنامه نویس افسرده ای که بر روی فیلمنامه جدیدی الهام گرفته از مرگ والدینش کار می‌کند، بازی می‌کند. برای تحقیق، او از خانه دوران کودکی خود در حومه لندن بازدید می‌کند، اما متوجه می‌شود که مادر و پدرش – به ترتیب کلر فوی و جیمی بل – به ظاهر زنده و سالم هستند و دقیقاً مانند سی سال پیش به نظر می‌رسند. در همین حال، یک تریست بخار با یک غریبه (پل مسکال) در مجتمع آپارتمانی خالی آدام شکوفا می‌شود.

تکان دهنده است و احساس دردناکی دارد. یکی از آن فیلم هایی که نباید با پدرت ببینی (یا هر کس دیگری که از او خجالت می‌کشی یا بی وقفه جلوی او گریه می‌کنی). مطمئناً به عنوان یکی از بهترین های سال شناخته خواهد شد.

فیلم های مورد انتظار ۲۰۲۴: Dune: Part Two

15 مارس

قربانی اعتصابات نویسندگان هالیوود، Dune: Part Two قرار بود در اواخر سال 2023 به نمایش درآید، (احتمالاً پس از یک نمایش پر زرق و برق جشنواره فیلم). با این وجود، لازم نیست خیلی منتظر ادامه حماسه علمی تخیلی دنیس ویلنوو باشیم، با محوریت این اثر که بر روی چانی زندایا، جنگجوی فریمن که ما از طریق دیدگاه های پل آتریدس (تیموتی شالامه) در آن نگاه کردیم. تا آنجایی که ما می‌دانیم، به دلیل مردن کاراکتر او، جیسون موموآ، برای دنباله برنمی‌گردد.

Mickey 17

29 مارس

طنز اجتماعی بونگ جون هو، در سال 2019 قید و بندهای «فیلم مستقل» خود را رها کرد. فیلم قبلی به یک غول باکس آفیس بعید تبدیل شد و 262 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورد و اولین اسکار بهترین فیلم را برای فیلمی که در آن حضور نداشت به دست آورد. پس جای تعجب نیست که به جون هو بودجه هنگفتی برای فیلم بعدی اش داده شده است، اقتباسی از رمان علمی تخیلی ادوارد اشتون درباره کلون های مصرفی که برای استعمار جهان های دور فرستاده شده اند. (از این رو “17”، میکی ما احتمالاً هفدهمین تکرار میکی است.)

کارگردان بونگ یک بازیگر مناسب از چهره های سابق فیلم را برای این فیلم جمع آوری کرد: استیون یون از The Walking Dead، تونی کولت از Heritary و مارک رافالو از Hulk.

Challengers

26 آوریل

فیلم دیگری که اکران آن در سال 2023 به دلیل اعتصاب بازیگران به تعویق افتاد، Challengers یک فیلم از لوکا گوادانینو است، که بازی تیموتی شالامه را به همان اندازه قوی عرضه می‌کند. Challengers روی یک مثلث عاشقانه داغ و پر جنب و جوش بین زندایا تاشی، یک ستاره تنیس که دوران حرفه ای اش با یک تصادف عجیب به پایان رسید تمرکز دارد.

فیلم های مورد انتظار ۲۰۲۴: Furiosa

24 می

اجازه دهید من فقط در گوگل جستجو کنم که چقدر از آمدن Mad Max: Fury Road می گذرد: اوه، واقعا داریم پیر می‌شویم. Furiosa پنجمین قسمت موردانتظار جورج میلر در فرانچایز Mad Max است، این قسمت به نظر می‌رسد پیش درآمدی مستقیم برای تام هاردی باشد و در عوض بر روی محافظ مکانیکی که در فیلم Fury Road توسط چارلیز ترون بازی می‌کند تمرکز دارد. ترون به این فیلم برنمی‌گردد – در عوض Furiosa توسط Anya Taylor-Joy به تصویر کشیده خواهد شد. جالب است که کریس همسورث ماسک اسکلتی Bane را از هیو کیز-براین (RIP) می‌گیرد تا آقای متوسط ​​را به تصویر بکشد! شایعات حاکی از آن است که بودجه 150 میلیون دلاری است که حداقل نیمی از آن برای نسخه دیجیتالی شده همسورث در نظر گرفته شده است.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Pt. 2

28 ژوئن

قسمت دوم داستان سال گذشته/ همچنین هفتصدمین تلاش تام کروز برای خودکشی در تابستان منتشر می‌شود و این بار نیازی به مقابله با قدرت باربنهایمر (و یا کشتی گرفتن با صفحه نمایش های IMAX کریستوفر نولان) نخواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که آخرین بازی کروز به عنوان اتان هانت باشد – نه اینکه او چیزی گفته باشد، اما، می‌دانید، با وجود تمام ویژگی های کروز، او 61 سال است.

Joker: Folie à Deux

4 اکتبر

به نظر می‌رسد این دنباله از هرج و مرج بهره ببرد و لیدی گاگا را در نقش هارلی کویین، عشق جوکر، در یک فیلم موزیکال قدیمی عصر طلایی مانند Singin’ in the Rain معرفی کند.

Gladiator 2

22 نوامبر

فعلاً آن تاریخ را به عنوان یک زمان خاص در نظر بگیرید. فیلمبرداری فیلم Gladiator 2 در ماه ژوئن و ژوئیه در مالت به پایان رسید، اما اعتصاب بازیگران باعث شد تولید متوقف شود و کار هنوز از سر گرفته نشده است. چه در نوامبر سال آینده همانطور که در حال حاضر برنامه ریزی شده است یا تاریخ دیگری، مطمئنا ارزش 20 سال انتظار را دارد. (اگرچه ما هنوز چیزی در مورد آن پیدا نکرده ایم.)

Paul Mescal به جای راسل کرو که ماکسیموس دسیموس مریدیوس انتقامش را گرفت و البته جان باخت، وارد گودال مبارزه می‌شود. بری کیوگان در یک نقطه متصل بود، اما فرد هچینگر جایگزین او شد. بازیگران این فیلم همچنین شامل دنزل واشنگتن، جیمون هونسو، پدرو پاسکال، جوزف کوین و درک جاکوبی است.

فیلم های مورد انتظار ۲۰۲۴: Nosferatu

رابرت اگرز، فیلمساز گوتیک، که ویژگی های شیک او غم انگیز دیده می‌شود، تا جایی که به ما مربوط می‌شود سه به سه است – The Witch، The Whitehouse و حماسه The Northman برخی از منحصر به فردترین و جسورانه ترین فیلم های او هستند.

با Nosferatu او امیدوار است که یک شاهکار دیگر به مجموعه خود اضافه کند، این یک بازسازی سینمایی جدید از دراکولای برام استوکر است که برای اولین بار بیش از 100 سال پیش در قالب صامت روی پرده دیده شد. این اتحاد سه جانبه کامل فیلمساز، فرم و محتوا روی کاغذ است. بر اساس شواهدی از فیلم شناسی او، به سختی انتظار ناامیدی را داریم. به آن بازیگران نگاه کنید: ویلم دفو، لیلی رز دپ، اما کورین، نیکلاس هولت، بیل اسکارسگارد و آرون تیلور جانسون حاضر هستند!

Knives Out 3

سومین قسمت از فرنچایز بازسازی رمز و راز قتل رایان جانسون داستان این فیلم است. هنوز چیزی در مورد بازیگران یا حتی ساخته شدن این سریال قطعیت ندارد، زیرا مشخص نیست که اعتصاب بازیگران آن را تا سال ۲۰۲۵ به عقب انداخته باشد. دو سال بین Knives Out 1 و 2، ما را به حدس و گمان سوق داد که سومین آن در اواخر سال 2024 خواهد آمد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس