مشخصات گوشی اینفینیکس ۸ پرو

112
0
مشخصات گوشی اینفینیکس ۸ پرو

اینفینیکس پس از معرفی گوشی اسمارت ۸ با پردازنده‌ی هلیو G36 و اندروید ۱۳ گو برای بازار هند، نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی این گوشی را با نام اسمارت ۸ پرو برای بازار جهانی معرفی کرد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی اینفینیکس ۸ پرو می پردازیم.

مشخصات گوشی اینفینیکس ۸ پرو

براساس اطلاعات رسمی، اینفینیکس اسمارت ۸ پرو از نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.
از دیگر مشخصات جدیدترین گوشی اینفینیکس می‌توان به قابلیت مجیک رینگ (مشابه داینامیک آیلند در گوشی آیفون)، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات و رابط کاربری XOS 13 و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ گو اشاره کرد.

اینفینیکیس می‌گوید به‌زودی قابلیتی ویژه در رابط کاربری XOS 13 ارائه می‌کند که می‌توان بدون اضافه کردن شماره‌ی مخاطبین با آن‌ها در واتساپ تماس گرفت.
اینفینیکس اسمارت ۸ پرو در دو کانفیگ با رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD در دسترس خواهد بود. این گوشی از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی بهره می‌برد که به روایت اینفینیکس، به «لنز هوش مصنوعی» مجهز است.

سایر ویژگی‌های اسمارت ۸ پرو شامل پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت جانبی و پردازش صدای DTS با افزایش ۲۰۰ درصدی حجم صدا می‌شود.

اسمارت ۸ پرو در رنگ‌های مشکی، طلایی، سفید و آبی عرضه می‌شود. اینفینیکس هنوز قیمت گوشی و تاریخ عرضه‌ی آن را مشخص نکرده، اما قیمت گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ در هند در کانفیگ پایه حدود ۸۵ تا ۹۰ دلار است.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس