مشخصات گوشی ردمی 13R

90
0
مشخصات گوشی ردمی 13R

ردمی در سکوت خبری گوشی جدیدی به نام Redmi 13R 5G رونمایی کرده که فعلاً مخصوص بازار چین است. این گوشی مشخصات قابل قبولی مثل نمایشگر ۹۰ هرتز و پردازنده‌ی مدیاتک دارد و از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ردمی 13R می پردازیم.

مشخصات گوشی ردمی 13R

جدیدترین مدل از گوشی شیائومی به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچ IPS LCD با بریدگی قطره‌ای مجهز است که از شیشه‌ی گوریلا گلس استفاده می‌کند، وضوح +HD (معادل ۱٬۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) دارد، نرخ‌ نوسازی‌اش ۹۰ هرتز است و روشنایی آن ۴۵۰ نیت اعلام شده.

شیائومی می‌گوید ردمی 13R از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک استفاده می‌کند و به چهار گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 مجهز است.

گوشی اقتصادی جدید شیائومی با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود که از توان شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و در بخش کناری به حسگر اثر انگشت مجهز است.

گوشی ردمی 13R در بالای نمایشگرش دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی دارد و در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه با وضوح نامشخص مجهز است.

مدل جدید گوشی ردمی به درگاه USB-C و اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز است و وزنش به ۱۹۵ گرم می‌رسد.

Redmi 13R 5G عملاً مدل تغییرنام‌یافته‌ی Redmi 13C 5G است که مدتی پیش در هند رونمایی شد. البته این دو گوشی ابعاد متفاوتی دارند و از طراحی نسبتاً متفاوتی در پنل پشتی استفاده می‌کنند.

قیمت گوشی شیائومی ردمی 13R در چین ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار) است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و ارغوانی و سبز دردسترس قرار می‌گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس