مشخصات گوشی های ریلمی 11 : سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس

45
0
مشخصات گوشی های ریلمی 11

گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی سری ریلمی ۱۱ در سه نسخه معرفی شدند که شامل مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس می‌شود. در این مطلب به بررسی مشخصات گوشی های ریلمی 11 می پردازیم.

مشخصات گوشی های ریلمی 11

گوشی ریلمی ۱۱ پرو

مدل پایه‌ی ریلمی ۱۱ پرو با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت با قیمت ۲۴۵ دلار عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با رم ۱۲ گیگابایت و مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب با برچسب ۲۸۹ دلار و ۳۱۸ دلار به‌فروش خواهند رسید. گفتنی است عرضه‌ی این محصولات از ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد.

متمایزترین قابلیت ریلمی ۱۱ پرو، قاب پشتی این گوشی است. جزیره‌ی دوربین بزرگ دایره‌ای شکل این دستگاه با تزئینات مختلف، توجه زیادی را به‌خود جلب می‌کند. این محصول به دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با f/1.75 و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مجهز شده است که امکان فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم برثانیه را ارائه می‌دهد. یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی سیستم دوربین پشتی این گوشی را تکمیل می‌کند. این دستگاه همچنین از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مشخصات گوشی های ریلمی 11
مشخصات گوشی های ریلمی 11

ریلمی ۱۱ پرو به نمایشگر خمیده‌ی ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز مجهز شده است. این پنل از رنگ‌های ۱۰ بیتی و فناوری HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش میان‌رده‌ی جدید ریلمی به ۹۵۰ نیت می‌رسد.
ریلمی ۱۱ پرو از تراشه‌ی Dimensity 7050 استفاده می‌کند و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌کاربری Realme UI 4.0 عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات و گواهی Hi-Res Audio اشاره کرد.

گوشی ریلمی ۱۱ استاندارد

ریلمی ۱۱ کمی ضعیف‌تر از مدل پرو این گوشی هوشمند است و البته قیمت کم‌تری دارد. این دستگاه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به‌ترتیب با برچسب ۲۳۰ دلار و ۲۶۰ دلار از اوایل ژوئن روانه‌ی بازار خواهد شد.

ریلمی ۱۱ به نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED تخت با وضوح Full HD پلاس، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز مجهز شده است. حداکثر روشنایی این پنل به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و از رنگ‌های ۸ بیتی پشتیبانی می‌کند.
ریلمی ۱۱ از تراشه‌ی Dimensity 6020 بهره می‌برد و از درگاه کارت حافظه‌ی microSD نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط‌کاربری Realme UI 4.0 عرضه خواهد شد.

ابعاد جزیره‌ی دوربین دایره‌ای شکل ریلمی ۱۱ استاندارد از مدل پرو کوچک‌تر است. این دستگاه از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OV64B40 و f/1.79 بهره می‌برد اما از لرزش‌گیر اپتیکال پشتیبانی نمی‌کند. یک دوربین تشخیص‌عمق ۲ مگاپیکسلی سیستم دوربین پشتی گوشی مورداشاره را تکمیل می‌کند. دوربین سلفی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی است.

ریلمی ۱۱ از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند و از شارژ ۳۳ وات بهره می‌برد و بدین‌ترتیب می‌تواند در مدت ۲۹ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد شارژ شود. این دستگاه از جک ۳٫۵ میلی‌متر هدفون نیز پشتیبانی می‌کند.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس