بهترین میکروفون ها برای پخش آنلاین در سال 2023

97
0
بهترین میکروفون ها برای پخش آنلاین

بهترین میکروفون‌ها برای پخش جریانی، کیفیت صدای فوق‌العاده را تضمین می‌کنند، در حالی که با هر اولویت یا بودجه‌ای که ممکن است برای راه‌اندازی خود در نظر داشته باشید، مطابقت داشته باشد. بهترین میکروفون ها برای پخش آنلاین را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگرچه تعداد زیادی گزینه در حال حاضر موجود است، ما با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین محصولات را گردآوری کرده ایم تا مطمئن شویم راه اندازی شما برای پخش بعدی شما آماده است.

با این حال، وقتی به دنبال بهترین میکروفون‌ها برای پخش جریانی می‌شوید، بازار از محصولاتی اشباع می‌شود که می‌تواند برای اولین خریدار بسیار زیاد باشد. در یک میکروفون خوب باید به دنبال چیزهای زیادی باشید، چه برسد به یکی از بهترین ها. مخصوصاً برای پخش جریانی در پلتفرم هایی مانند Twitch و YouTube، یک میکروفون عالی برای ایجاد محتوا بدون اشغال فضای زیاد و ایجاد مانع در یکی از بهترین وب کم ها یا بهترین نمایشگرهای بازی می خواهید.

برای اینکه فرآیند خرید در دسترس‌تر باشد، فهرستی از برترین انتخاب‌های خود برای بهترین میکروفون‌ها برای استریم، از جمله گزینه‌های مقرون به صرفه برای کسانی که می‌خواهند بدون از دست دادن کیفیت شروع کنند، تا گزینه‌های برتر برای خوب جمع‌آوری کرده‌ایم. پخش کننده های متبحر که به دنبال ارتقا هستند. همچنین باید بهترین میکروفون های USB را برای گزینه های بعدی بررسی کنید.

بهترین میکروفون ها برای پخش جریانی در سال 2023

بهترین میکروفون ها برای پخش آنلاین Blue Yeti

بهترین میکروفون کلی برای پخش جریانی

میکروفون Blue Yeti بسیار مورد احترام است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. برای یک استریمر جدید، راه‌اندازی آن ساده است و پس از اتصال به نرم‌افزار اضافی نیازی ندارد، اما برای کسانی که مدتی است استریم می‌کنند و لزوماً به دنبال ارتقای قابل توجهی نیستند، قابل اعتماد و با کیفیت است. با قیمتی که دارد، Blue Yeti یک محصول عالی ارائه می‌کند و صرف نظر از مدت زمانی که برای بررسی گزینه‌های خود صرف کرده‌اید، ارزش آن را برای هر پخش‌کننده‌ای دارد.

هنگامی که به دنبال یکی از بهترین میکروفون های موجود در بازار هستید، تمرکز اصلی بر روی کیفیت صوتی است که یک میکروفون می تواند ارائه دهد. Blue Yeti عملکردی با کیفیت بالا ارائه می‌کند و در عین حال تعدادی ویژگی برای آسان‌تر کردن زندگی شما در حین استریم ارائه می‌کند، مانند چهار الگوی مختلف پیکاپ، مشابه سه نمونه موجود در میکروفون Blue Snowball، و قابلیت نصب بر روی هر پایه میکروفون برای اطمینان از اینکه همیشه در بهترین موقعیت برای پخش صدای شما قرار دارد.

با این حال، Blue Yeti می‌تواند قربانی حساسیت شود و اگر در محیطی با صدای بلند هستید، گاهی اوقات هر صفحه کلید یا صدای محیطی را دریافت کند. ضربات یا حرکات روی میز احتمالاً بلند می شوند، که می تواند بسیار خسته کننده باشد، اما با توجه به قیمت محصولی که فقط می توان آن را یک محصول درجه یک در نظر گرفت، چند ضربه شما را ناامید نمی کند. برای 129.99 دلار / 119.99 پوند / 199.95 دلار استرالیا، چیزهای زیادی برای تحسین وجود دارد، و قبل از شروع سفر پخش خود، از نظر مالی بهبود نخواهید یافت.

AKG Ara

بهترین میکروفون مقرون به صرفه برای استریمرها

در نگاه اول، تشخیص AKG Ara از سایر میکروفون‌های USB با ارزش سخت‌تر است. با این حال، ماهیت plug-in-and-play چرخ دنده به این معنی است که تنظیم و استفاده مستقیم از جعبه بدون نیاز به دانلود نرم افزار خارجی برای اجرای آن آسان است. بنابراین با قیمت 99 دلار / 69 پوند / 120 دلار استرالیا، یک میکروفون جامد با پخش صدای واضح می‌خرید که آماده استفاده از آن در لحظه ورود است.

جذابیت اصلی AKG Ara قیمتی است که نسبت به کیفیتی که در مقایسه با برخی از گزینه های مشابه با قیمت دریافت می کنید. کل محصول دارای ساختار کمی محکم‌تر است تا از آسیب احتمالی محافظت شود، به این معنی که وقتی در ضخامت آن هستید، صدای ناخواسته‌ای نخواهید شنید. برچسب قیمت بودجه در این واقعیت منعکس می شود که این میکروفون دارای چند مشکل جزئی با حساسیت است.

Ara مستعد دریافت نویزهای محیطی است، که اگر دائماً در طول یک جریان به اشیاء ضربه بزنید یا حرکت دهید، ایده آل نیست. همه این صداها شنیده می شود، که برای پخش کننده هایی که در فضای تنگ کار می کنند که در آن چیزهای زیادی می تواند مانع جشن بالقوه شود، ارزش در نظر گرفتن دارد.

بهترین میکروفون ها برای پخش آنلاین Rode X XDM-100

بهترین میکروفون سطح بالا برای پخش جریانی

اگر به دنبال یک میکروفون USB با کیفیت هستید، Rode X XDM-100 هر جعبه را مشخص می کند. کیفیت صدای فوق‌العاده و ساخت ممتاز با پایه شوک اختصاصی و فیلتر پاپ دارد و همچنین راه‌اندازی آن از طریق USB-C بسیار آسان است. اگر مبتدی هستید که به دنبال یک کیت محکم برای شروع کار با استریم هستید، یا یک خالق با تجربه هستید که به دنبال ارتقاء تنظیمات فعلی خود هستید، Rode X XDM-100 هر آنچه را که نیاز دارید ارائه می دهد.

با قیمت 249 دلار / 249 پوند / 359 دلار AU، بیشتر در سطح گران قیمت است، اما با توجه به کیفیت محصول، فکر می کنیم ارزش سرمایه گذاری را دارد. ما این میکروفون را به سازندگانی توصیه می‌کنیم که آماده سرمایه‌گذاری روی محتوایشان هستند و برخی از بهترین صداهای ممکن را ارائه می‌کنند، به‌ویژه به‌عنوان پرچم‌دار فناوری‌های تخصصی بازی Rode. این برادر بزرگ‌تر Rode XCM-50 است و کیفیتی را به همراه دارد که با ارائه‌های XLR این شرکت مانند Rode PodMic و Rode Procaster بدون نیاز به رابط قابل مقایسه است.

با این حال، اگر تصمیم دارید روی یک میکروفون با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید، شایان ذکر است که لوازم جانبی مربوطه Rode مانند بازو یا پایه، علاوه بر خود میکروفون، باید خریداری شود. لوازم جانبی مارک‌دار نیز می‌تواند بسیار گران باشد، که ارزش آن را دارد که در بودجه خود در نظر بگیرید اگر یک محصول درجه یک‌تر را خریداری کنید.

HyperX DuoCast

بهترین میکروفون RGB برای پخش جریانی

برای گیمری که به دنبال جدی گرفتن در مورد استریم است، HyperX DuoCast محصول مناسبی از یک سازنده معتبر سخت افزار بازی است. فوراً بیشتر جعبه ها را برای یک محصول با طراحی خوب که به صراحت برای پخش و بازی طراحی شده است علامت می زند. DuoCast مطمئناً قسمتی را با یک حلقه RGB قابل تنظیم در اطراف پایه میکروفون به نظر می‌رسد و با ارائه صدای واضح و با کیفیت بالا و در عین حال میزبانی از ویژگی‌های ضروری مانند سنسور ضربه به بی‌صدا، صدای آن را نیز به صدا در می‌آورد.

به طور کلی، HyperX DuoCast یک میکروفون خوب است، البته کمی گرانتر از سایر محصولات موجود، و قادر به ارائه صدایی به همان اندازه شفاف است. اما، اگر متوجه شدید که اغلب از محصولات HyperX عقب نشینی می کنید، سازگاری RGB بین محصولات می تواند راحت و جذاب باشد، مانند مشتریان مکرر Razer. شما برای فلش اضافه شده کمی هزینه می پردازید، اما ما فکر می کنیم که ارزش آن را دارد تا ظاهر کلی آن را داشته باشد.

مجهز به یک پایه شوک رومیزی برای جلوگیری از صدای ناخواسته، کلید کنترل دستی، و اتصال بازوی بوم، شما به جای میکروفون، یک مجموعه کامل را خریداری می کنید، که خرید لوازم جانبی دیگر را به طور قابل توجهی ارزان تر می کند. اینکه آیا این قیمت 99.99 دلار / 99.98 پوند / 179 دلار استرالیا را توجیه می کند، به بودجه شما بستگی دارد، اما مزایای زیادی در مورد این محصول وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. این می‌تواند یک میکروفون شروع عالی برای استریمرهای جدید باشد که می‌خواهند قبل از ارتکاب به چیزی گران‌تر، مطمئن شوند که بهترین‌ها را دارند.

بهترین میکروفون ها برای پخش آنلاین Blue Snowball

بهترین میکروفون میان رده برای پخش جریانی

گلوله برفی آبی برای یک استریمر جدید یا شخصی که به دنبال ارتقاء تنظیمات فعلی خود بدون شکستن بانک است، مناسب است. به‌عنوان یک سخت‌افزار با قابلیت نصب فوق‌العاده آسان، هر کسی می‌تواند از طریق USB مناسب وصل شود و بدون نگرانی در مورد نرم‌افزار اضافی، مستقیماً از جعبه خارج شود، و همه اینها با حفظ قیمت مقرون به صرفه است. قیمت میکروفون Snowball 74.99 پوند / 69.99 دلار / 195.25 دلار استرالیا است که برای کیفیت ارائه شده چندان زیاد نیست.

گلوله برفی آبی همچنین مجهز به سه حالت عملیاتی است که انعطاف‌پذیری را در محتوایی که در حال پخش است فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد حداکثر استفاده را از میکروفون ببرید. حالت Cardioid روی ضبط یک صدای تک جهت دار تمرکز دارد که برای پخش جریانی تک نفره عالی است.

اما اگر می‌خواهید منشعب شوید، حالت Omni Blue Snowball به شما امکان می‌دهد تا صدای 360 درجه بگیرید که برای هر جریان بازی مهمانی عالی است. در نهایت، برای هر پخش کننده ای که در محیطی با صدای بلند کار می کند، Cardioid با پد -10DB حساسیت میکروفون را کاهش می دهد و هرگونه اعوجاج احتمالی ناشی از نویز بلند پس زمینه را کاهش می دهد.

Rode X XCM-50

بهترین میکروفون جمع و جور برای پخش جریانی

Rode X XCM-50 یک میکروفون مخصوص استریمر و بازی است، بنابراین برای هر کسی که می‌خواهد تنظیمات خود را به چیزی حرفه‌ای‌تر و خاص‌تر ارتقا دهد، کاملاً مناسب است. XCM-50 صدای واضح و دقیق را هم به مخاطبان و هم به هم تیمی های خود ارائه می دهد و با همراهی نرم افزار Unify همراه آن، کنترل کاملی بر سطوح و سطوح خود خواهید داشت.

علاوه بر این، حساسیت میکروفون به این معنی است که برخلاف اکثر میکروفون‌های پویا، برای تضمین صدایی غنی و شفاف، نیازی به نزدیک شدن به آن ندارید. سه پایه رومیزی که میکروفون با آن عرضه می شود بسیار آسان است و می تواند برای هر پخش کننده ای مناسب باشد، اگر بازوی بوم ندارید، و با توجه به محدوده فرکانس جفت شده با حساسیت، همچنان صدایی با کیفیت بالا ارائه خواهید کرد.

با این حال، Rode X XCM-50 با قیمت پیشنهادی 170 پوند / 249 دلار / 239 دلار استرالیا، کمی گران‌تر از میکروفون‌های USB جایگزین است، اما شما تضمین می‌کنید که محصول محکمی دارید که پس از چند بار استفاده شروع به پرچم‌گذاری نمی‌کند. بنابراین اگر متعهد به پخش استریم هستید و نه اینکه تازه شروع کنید، این میکروفون می‌تواند افزوده‌ای ارزشمند باشد که شما را چندین سال قبل از اینکه کیفیت شروع به چشم پوشی کند، ببیند.

بهترین میکروفون ها برای پخش آنلاین Audio-Technica AT2020USB-X review

یک انتخاب محبوب برای سازندگان محتوا

Audio-Technica AT2020USB-X یک میکروفون فوق‌العاده است که صدایی با کیفیت بالا را برای هر کسی که به دنبال راه‌اندازی استریم است، ارائه می‌کند. در حالی که ممکن است میزبان همه ویژگی‌های ممتاز، مانند کاهش نویز یا شماره‌گیر افزایش نباشد، ساختاری محکم با کنترل‌های لمسی موثر ارائه می‌دهد. با توجه به اندازه و قیمت آن، تنها ایراد کمی وجود دارد، به همین دلیل است که می گوییم یکی از بهترین میکروفون های USB موجود است.

از نظر بصری، Audio-Technica AT2020USB-X یک کیت چشمگیر و براق است. با یک نور آبی برای نشان دادن عملکرد سخت افزار، و یک چراغ قرمز برای نشان دادن فعال شدن کنترل های بی صدا لمسی، میکروفون فوق العاده ساده ای برای استفاده است. برای شخصی که تازه کار استریمینگ را آغاز کرده است، یا کسی که به دنبال هزینه کمی بیشتر برای راه اندازی خود است، ایده آل است.

در حالی که تعداد زیادی میکروفون ممتاز برای برچسب قیمت بسیار بالاتر، با قیمت 149 دلار / 116 پوند / 209 دلار استرالیا وجود دارد، Audio-Technica AT2020USB-X کار را بدون شکستن قیمت انجام می دهد. اگر یک کیت مناسب می‌خواهید که درک آن آسان باشد و استفاده از آن آسان باشد، پس این میکروفون عالی است که می‌توانید آن را به تنظیمات خود اضافه کنید.

بهترین میکروفون ها برای استریم – سوالات متداول

آیا میکروفون خازنی برای پخش جریانی بهترین است؟

این واقعاً به تنظیمات و محیط اطراف شما بستگی دارد. اگر در محیطی پخش می‌کنید که نویز پس‌زمینه‌ای وجود ندارد، یک میکروفون کندانسور بهترین صدا را در مقایسه با میکروفون‌های دیگر ارائه می‌کند. علاوه بر این، آنها بیشتر از چیزی مانند میکروفون پویا به نزدیکی میکروفون و دهان فکر می کنند، بنابراین شما آزادی بیشتری برای دور شدن از تنظیمات خود بدون از دست دادن کیفیت صدای زیاد دارید.

معایب میکروفن خازنی چیست؟

نقطه ضعف اصلی میکروفن خازنی آسیب پذیری آن نسبت به دریافت نویز پس زمینه به جای میکروفون پویا است که برای کار از نزدیک طراحی شده است و به میزان قابل توجهی نسبت به صدای محیطی حساسیت کمتری دارد. یک میکروفون خازنی ارزان‌تر نیز مستعد دریافت نویز الکترونیکی داخلی می‌شود و صدای خش‌خش یا وزوز خفیفی در پس‌زمینه صدا ایجاد می‌کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس