معرفی سایت نماوا ( Namava ) | پلتفرم تماشا فیلم آنلاین

156
0
سایت نماوا

شرکت “سرزمین شاتل” که زیر مجموعه گروه شرکت‌های شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل) است، فعالیت خود را از سال 1393 با راه اندازی وب‌سایت شاتل لند با هدف تامین نیازهای کاربران در حوزه وب آغاز نمود. سرزمین شاتل پورتالی برای ورود کاربران به دنیای دیجیتال و پاسخ گویی به حجم انبوه درخواست‌ها، نیازها، علاقه مندی‌ها، ضروریات روزمره و پر کردن سالم اوقات فراغت است. سرزمین شاتل در سایت نماوا امکان پخش آنلاین فیلم‌ها و سریال های داخلی و خارجی محبوب شما را فراهم می کند. در این مقاله به بررسی و معرفی سایت نماوا ( Namava ) می پردازیم.

سایت نماوا
سایت نماوا

معرفی سایت نماوا ( Namava )

شما در وب‌سایت «نماوا» به مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستند‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی (با دوبله‌ی فارسی) دسترسی خواهید داشت. 

فیلم‌ها و سریال‌های محبوب شما به همراه قابلیت تنظیم هوشمندانه سرعت نمایش با سرعت اینترنت را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می‌دهد. مشاهده پیش نمایشی از فیلم و سریال‌ها، جستجوی سریع مجموعه انتخابی، آرشیوی کامل از پرطرفدارترین فیلم‌ها وسریال‌ها از جمله قابلیت‌های بروزترین سایت اشتراک ویدیو نماوا است. نماوا این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است در سریع‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایند. 

حق اشتراک و عضویت در نماوا

عضویت در سایت نماوا رایگان است اما برای تماشای آنلاین فیلم‌ها و دیگر محتویات آن، باید حق اشتراک پرداخت کنید.

لازم به ذکر است که این حق اشتراک تنها جهت دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های سایت پرداخت می‌شود و هزینه‌ی حجم و ترافیکی که بابت تماشای محتویات «نماوا» مصرف می‌کنید بر عهده‌ی خود شما خواهد بود.

بسته های اشتراکی به شرح زیر می باشد:

یک ماهه : ۹۵۰۰۰ تومان

با تخفیف ۴۰٪ ویژه ی خرید اول : ۵۷۰۰۰ تومان

سه ماهه : ۲۷۵۰۰۰ تومان

با تخفیف ۳۰٪ ویژه ی تمدید اشتراک : ۱۹۲۵۰۰ تومان

شش ماهه : ۳۹۵۰۰۰ تومان

سایت نماوا
سایت نماوا

امکانات موجود در سایت نماوا

  1. تماشای نامحدود هزاران فیلم و سریال و انیمیشن جذاب در طول مدت اشتراک خریداری شده و دسترسی به تمام محتویات وب سایت.
  2. ترافیک مصرفی رایگان برای مشترکین شاتل و ترافیک مصرفی نیم بها برای مشترکین سایر سرویس دهندگان اینترنت.
  3. امکان دانلود درون برنامه ای محتواهای نماوا و تماشای آن در زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید.

توجه : بر طبق قوانین این سایت، تماشای فیلم های خارجی فقط برای کاربران داخل ایران امکان پذیر است. کاربران خارج از ایران با خرید اشتراک نماوا، تنها به فیلم های ایرانی دسترسی خواهند داشت.

اگر مشترک اینترنت شاتل هستید «نماوا» یک ویژگی منحصربه‌فرد برای شما دارد. کاربرانی که اینترنت خود را از شرکت شاتل تهیه کرده‌اند، می‌توانند بعد از خرید حق اشتراک در «نماوا»، بسته‌ی ترافیک رایگان شاتل را نیز خریداری کنند تا امکان تماشای محتویات سایت «نماوا» بدون کم شدن حتی یک مگابایت از ترافیک حجمی برایشان مقدور شود. به بیان ساده‌تر با انجام این کار اگر از سرویس‌های حجمی شاتل استفاده می‌کنید ترافیک مصرفی از سایت «نماوا» برای مدت محدودی در فاکتور شما محسوب نمی‌شود و از حجم باقی‌مانده‌ی ترافیک شما کم نخواهد شد.

لیست فیلم های موجود در نماوا

پردیس نماوا ، دوبله نماوا ، کودک ، ایرانی ، کره ای ، هندی ، ترکی ، برترین ها ، اسکار ، آموزش و سرگرمی ، انیمه و انیمیشن ، اکشن ، کمدی ، ترسناک ، عاشقانه ، درام ، علمی-تخیلی ، مستند ، خانوادگی ، کلاسیک ، جنایی ،  ماجراجویی.

سایت نماوا
سایت نماوا

اپلیکیشن های نماوا

نماوا علاوه بر فعالیت در وب سایت خود اقدام به انتشار اپلیکیشن‌های اختصاصی نیز کرده است، درنتیجه شما علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید از اپ اندروید و اپ تلویزیون‌های هوشمند نیز برای تماشای آنلاین فیلم و سریال استفاده کنید. در حال حاضر اپلیکیشن های نماوا برای تلفن های همراه، تلویزیون های هوشمند، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ در دسترس است.

دوبله اختصاصی نماوا

یکی از ویژگی‌های خوب «نماوا» دوبله بودن تمام آثار خارجی موجود در آن است. علاوه بر این تیم نماوا به‌صورت اختصاصی نیز برخی از فیلم‌ها و سریال‌های جدید را دوبله می‌کند. 

کپی رایت

بر طبق اظهارات موجود در وب سایت نماوا حقوق صاحبان اثر تمامی فیلم‌های ایرانی، خارجی، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و مستندهای موجود در آرشیو این سایت، به‌صورت کاملا قانونی خریداری شده است.

معرفی نامه

یکی از ویژگی های بسیار خوب نماوا ارائه ی مشخصات هر فیلم یا انیمیشن مانند نام کارگردان و بازیگران، سال تولید، ژانر و امتیازات در کنار توضیح مختصر و خلاصه ای از داستان فیلم است.

ویژه کودکان

یک بخش مخصوص به کودکان نیز با انیمیشن‌های جذاب و جدید ایجاد شده است، و کودکان می‌توانند با مراجعه به این بخش، هر انیمیشنی که دوست دارند، به‌صورت آنلاین تماشا کنند. عناوین موجود در این بخش بسیار کامل و از بین محبوب‌ترین انیمیشن‌ها انتخاب شده است.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس