معرفی سوپر اپلیکیشن اسنپ (snapp) | همه چیز در مورد snapp

159
0
اپلیکیشن اسنپ

از درخواست خودرو گرفته تا سفارش غذا، خرید سوپر مارکتی، خرید بلیط سفر، مشاوره ی پزشکی و روانشناسی، رزرو هتل و … را می توانید با سوپر اپلیکیشن اسنپ انجام دهید. اسنپ از بهترین پلتفرم های سال ها اخیر ایران محسوب می شود.

معرفی اپلیکیشن اسنپ

شرکت ایده گزین ارتباطات روماک، با نام تجاری اسنپ، در سال 1393 راه اندازی شد. اسنپ شرکتی پویا و مبتنی بر داده است که از ذهن پویا و خلاق جوانان ایران قدرت می گیرد. این شرکت به عنوان راهکاری اثربخش برای انجام سفرهای درون شهری، فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرد و در کمتر از چند سال به بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل در ایران تبدیل شد. دکتر ایاد الکسار و دکتر محمود فوز بنیان گذاران این شرکت هستند. اپلیکیشن اسنپ بعد از گذشت چهار سال از شروع فعالیتش به سوپر اپ تبدیل شد و اکنون خدمات گروه اسنپ در آن ارائه می شود. امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، رزرو هتل و اقامتگاه های ارزان، خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و … در این اپلیکیشن جامع به صورت یکجا فراهم است.

اپلیکیشن اسنپ
اپلیکیشن اسنپ

اسنپ در چه شهرهایی فعال است؟

بیش از ۶ سال از آغاز فعالیت اسنپ، به عنوان اولین سامانه هوشمند حمل ‌و نقل، در ایران می ‌گذرد و این تاکسی اینترنتی امروز با خدمات ‌رسانی در تمام ۳۱ استان ایران عنوان بزرگترین سرویس آنلاین حمل ‌و نقل در کشور را در اختیار دارد. اسنپ به مرور فعالیت خود را در شهرهای مختلف کشور گسترش می ‌دهد و در ادامه می ‌توانید استان ‌ها و شهرهای بزرگ و کوچک تحت پوشش خدمات اسنپ را ببینید.

  • آذربایجان شرقی (آذرشهر، اسکو، ایلخچی، باسمنج، تبریز، خسروشاه، سردرود، سهند، مرند، مراغه، میانه، بناب)
  • آذربایجان غربی (ارومیه، خوی، مهاباد)
  • اردبیل (اردبیل، سرعین، مشگین ‌شهر)
  • اصفهان (آران و بیدگل، اشترجان، اصفهان، باغ بهادران، بهارستان، پیربکران، تیران، جوزدان، خمینی ‌شهر، درچه، دولت ‌آباد، ده سرخ، زاینده رود، زرین ‌شهر، سده لنجان، شاهین‌ شهر، شهر ابریشم، شهرضا، فلاورجان، فولادشهر، قهدریجان، کاشان، کهریزسنگ، کوشک، گز و برخوار، گلدشت، مبارکه، نجف ‌آباد، ویلاشهر)
  • البرز (فردیس، کرج، کمالشهر، گرمدره، محمدشهر، نظرآباد، هشتگرد)
  • ایلام (ایلام)
  • بوشهر (بوشهر، چغادک، عالی‌شهر)
  • تهران (اسلامشهر، اندیشه، بومهن، پاکدشت، پردیس، تهران، رباط ‌کریم، رودهن، شهریار، شهر قدس، قرچک، لواسانات، ملارد، نسیم ‌شهر، ورامین)
  • چهارمحال و بختیاری (سامان، سورشجان، شهرکرد، شهر کیان، فارسان، فرخ شهر، طاقانک، هفشجان)
  • خراسان جنوبی (بیرجند)
  • خراسان رضوی (بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، سبزوار، شاندیز، قوچان، طرقبه، کاشمر، گلبهار، مشهد، نیشابور)
  • خراسان شمالی (بجنورد)
  • خوزستان (آبادان، اندیمشک، اهواز، خرمشهر، دزفول، شوش، شوشتر، بندر ماهشهر)
  • زنجان (زنجان، خرم ‌دره، ابهر)
  • سمنان (سمنان، شاهرود، شهمیرزاد، مهدی ‌شهر)
  • سیستان و بلوچستان (زاهدان، چابهار)
  • فارس (جهرم، شیراز، صدرا، فسا، کازرون، لارستان، مرودشت)
  • قزوین (قزوین، آبیک)
  • قم (جعفریه، قم، قنوات، کهک)
  • کردستان (سنندج، بانه)
  • کرمان (سیرجان، کرمان)
  • کرمانشاه (کرمانشاه، اسلام ‌آباد غرب)
  • کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج، گچساران)
  • گلستان (گرگان، گنبد کاووس، کردکوی)
  • گیلان (آستانه اشرفیه، انزلی، خمام، رشت، رضوانشهر، رودبنه، رودسر، سنگر، شفت، شلمان، صومعه سرا، فومن، کوچصفهان، کومله، لاهیجان، لنگرود، لولمان)
  • لرستان (خرم‌آباد، بروجرد)
  • مازندران (آمل، ارطه، امامزاده عبدلله، امیرکلا، ایزدشهر، بابکان، بابل، بابلسر، بهشهر، بهنمیر، پایین هولار، جویبار، چالوس، چمستان، خوش رودپی، دابودشت، رسمتکلا، رویان، زرگر شهر، ساری، سرخرود، سورک، شیرگاه، عباس ‌آباد، فرح آباد، فریدون کنار، قائمشهر، کیاکلا، گتاب، گلوگاه، محمودآباد، مرزیکلا، نکا، نور، نوشهر، هادی شهر)
  • مرکزی (اراک، ساوه، کارچان، مهاجران)
  • هرمزگان (بندرعباس، قشم، کیش)
  • همدان (بهار، جورقان، گل تپه، مریانج، ملایر، همدان)
  • یزد (اردکان، اشکذر، تفت، مهریز، میبد، یزد)

خدمات اسنپ

شاید نام برند اسنپ در ذهن بسیاری از ما هنوز با تاکسی اینترنتی گره خورده باشد، اما اسنپ مدت ‌هاست که پا به مسیر دیگری گذاشته و با تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران حکم یک ابزار همه‌ کاره را دارد. سوپر اپلیکیشن ‌ها در دنیای امروز جای مهمی در زندگی روزمره‌ ی افراد پیدا کرده‌ اند چرا که با استفاده از این اپلیکیشن‌ های جامع و خدمات متنوعشان، نیاز به مراجعه ‌ی حضوری به فروشگاه‌ ها و مراکز ارائه‌ی خدمات و همینطور نصب چندین و چند اپلیکیشن برای انجام کارهای روزمره به صورت اینترنتی را از بین رفته است.

اپلیکیشن اسنپ
اپلیکیشن اسنپ
  • تاکسی اینترنتی اسنپ

۱) اسنپ اکو: اقتصادی ‌ترین سرویس جابجایی مسافر اسنپ اکو است که خودروهای این سرویس، سریع ‌ترین و ارزان ‌قیمت ‌ترین خدمات رسانی را به انجام می ‌رسانند.

۲) اسنپ پلاس: در این سرویس، کاربران راننده منتخب اسنپ با خودروهای متنوع و منتخب وظیفه نقل ‌و انتقال شما را برعهده خواهند داشت.

۳) اسنپ رُز: سرویس اختصاصی حمل و نقل بانوان، به بانوان و خانواده های کاربر محترم اسنپ امکان می ‌دهد تا سفری ایمن، مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشند و با راحتی بیشتری با کاربران راننده خانم اسنپ به مقصد مورد نظر خود سفر کنند. 

 

  • پیک موتوری اسنپ: ارسال آسان، تحویل به‌ موقع

اسنپ روش ساده ‌ای برای سفر با موتور و ارسال مرسولات پیش روی‌تان قرار می ‌دهد.

کافی است در اپلیکشن اسنپ، گزینه «اسنپ ‌باکس» برای ارسال مرسوله یا گزینه «اسنپ ‌بایک» برای جابجایی مسافر با موتور را انتخاب کنید و درخواست آنلاین پیک موتوری دهید.

  • سوپرمارکت آنلاین اسنپ؛ خریدی امن و آسان!

این روزها که همه می ‌دانیم در خانه ماندن بهترین کار است، خرید اقلام ضروری می ‌تواند دغدغه مهمی باشد. اگر هر کسی بخواهد برای خرید از خانه خارج شود و با رفتن به چند فروشگاه مایحتاج‌ خود را تامین کند، جمعیت زیادی از خانه ‌ها خارج می ‌شوند که می ‌تواند در گسترش بیماری موثر باشد. با تمام این اوصاف به نظر می ‌رسد در حال حاضر بهترین راه ‌حل استفاده از سوپرمارکت آنلاین است، چرا که سوپرمارکت ‌ها بنابر بسیاری از اظهارنظرها یکی از مراکز مهم پخش ویروس کرونا در ایران است. شما می‌ توانید با همان اپلیکیشن اسنپ به راحتی تمام خریدهای خود از سوپرمارکت را آنلاین انجام دهید و در خانه تحویل بگیرید. 

اپلیکیشن اسنپ
اپلیکیشن اسنپ

چگونه از سوپرمارکت آنلاین اسنپ خرید کنیم؟

اسنپ ‌مارکت با بیش از ۲۰۰۰ محصول متنوع شما را از رفتن به فروشگاه‌های مختلف بی ‌نیاز می ‌کند.

برای خرید مایحتاج روزمره خود می ‌توانید در اسنپ از ۲ روش زیر استفاده کنید:

۱. در سوپراپلیکیشن اسنپ وارد بخش «سوپرمارکت» شوید و از بین «سوپرمارکت» و یا «هایپراستار» فروشگاه خود را انتخاب کنید. با انتخاب «سوپرمارکت» می ‌توانید از فروشگاه ‌های اطراف، لیست خرید خود را تکمیل کنید. برای راحتی شما دسته ‌بندی ‌های مختلفی از جمله لبنیات، تنقلات، خواروبار و نان و غیره در نظر گرفته شده است تا بتوانید محصول خود را آسان ‌تر پیدا کنید. همچنین شما می ‌توانید از کادر «جست ‌و ‌جو» هم که در بالای صفحه وجود دارد استفاده کنید. پس از اتمام مراحل، خرید شما فوری و در کمتر از چهل دقیقه به دستتان خواهد رسید. بخش «هایپراستار» برای خریدهای ارزان و پرتخفیف است و امکان خرید از نزدیک ‌ترین هایپراستار را برای شما فراهم می ‌کند. زمان تحویل در این بخش غالبا طولانی‌تر است.

۲. با رفتن به بخش «غذا» هم می‌ توانید دسته ‌بندی «سوپرمارکت» را انتخاب کنید. در این بخش نیز پس از انتخاب سوپرمارکت، باید لیست خرید را تکمیل کنید. پس از پرداخت، خرید شما فوری و در کمتر از چهل دقیقه در منزل به شما تحویل داده می‌شود.

اگر از نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ استفاده می ‌کنید برای استفاده از سوپرمارکت آنلاین اسنپ باید به بخش «رستوران و سوپرمارکت» بروید. سپس از بین دسته ‌بندی ‌ها «سوپرمارکت» را انتخاب کنید. پس از انتخاب فروشگاه خود از بین سوپرمارکت ‌های اطراف، کافی است لیست خرید خود را تکمیل کنید تا خریدتان در کمتر از چهل دقیقه به دستتان برسد.

اپلیکیشن اسنپ
اپلیکیشن اسنپ
سوپرمارکت اسنپ در چه شهرهایی فعال است؟

خرید از هایپرمارکت ‌ها در حال حاضر مختص به تهران، کرج، اصفهان و قم است اما خرید از سایر سوپرمارکت ‌ها در شهرهای مختلفی با اپلیکیشن اسنپ امکان ‌پذیر است. خرید آنلاین از سوپرمارکت در سوپراپلیکیشن اسنپ، در حال حاضر برای ساکنان شهرهای تهران، یزد، قم، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، رشت، لواسان، بوشهر، کرمان، نیشابور، همدان، ارومیه و قزوین فعال است.

  • مشاوره آنلاین پزشکی با اسنپ

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و توصیه به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی تمامی کاربران سوپراپلیکیشن اسنپ می ‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در مراکز درمانی، با استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» در تمامی زمینه ‌های پزشکی و روان ‌شناسی به صورت آنلاین مشاوره پزشکی و روانشناسی دریافت کنند. برای استفاده از این سرویس کافی است اپلیکیشن اسنپ خود را از اینجا آپدیت کنید.

چگونه از سرویس پزشک و مشاور استفاده کنیم؟

با وارد شدن به سرویس «پزشک و مشاور» در سوپراپلیکیشن اسنپ، فهرستی از انواع حوزه‌ های مختلف پزشکی و روانشناسی در دسترس قرار می‌گیرد که با انتخاب هر دسته‌ بندی پروفایل مشاوران فعال در هر حوزه به نمایش درمی ‌آید. در پروفایل هر مشاور، توضیحاتی درباره سوابق حرفه ‌ای و همچنین زمان ‌های پاسخگویی مشخص شده است. تمامی مشاورانی که با این سرویس همکاری می ‌کنند طی یک فرآیند دقیق تایید شده ‌اند و با پایبندی به حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره تماس کاربران به صورت محرمانه خواهد بود.

در صورتی که پزشک و مشاور آنلاین باشد، کاربران می‌ توانند با انتخاب گزینه تماس در همان لحظه با پزشک مکالمه تلفنی داشته باشند. در صورتی که پزشک آنلاین نباشد امکان رزرو و تماس و مشاوره با پزشک وجود دارد.

هزینه مشاوره روی صفحه پروفایل هر مشاور مشخص شده و همچنین دکمه ‌ای برای رزرو مشاوره وجود دارد. با انتخاب گزینه رزرو مشاوره، گزینه ‌ای برای تعیین مدت زمان مشاوره فعال می ‌شود. کاربران می ‌توانند مدت زمان حدودی مد نظرشان را انتخاب کنند و همچنین اگر توضیح اضافه ‌ای دارند، آن را در بخش «توضیحات درخواست» به اختصار وارد کنند. با انتخاب گزینه «ثبت» کاربران به صفحه مربوط به افزایش اعتبار راهنمایی می ‌شوند تا بتوانند از این طریق اعتبار حساب سرویس «پزشک و مشاور» را پرداخت و از امکان مشاوره استفاده کنند.

در صورتی‌ که کاربری از قبل حساب کاربری سرویس «پزشک و مشاور» را شارژ کرده باشد، این مبلغ به طور مستقیم از حسابش کسر می ‌شود. برای اطلاع از میزان اعتبار موجود، باید به صفحه اصلی پروفایل مراجعه کرد. در صورتی که کاربر نیاز به پیگیری با پزشک یا مشاور داشته باشد، می ‌تواند از امکان ارسال پیام متنی یا عکس بعد از مکالمه با پزشک استفاده کند. کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه ارسال پیام که پس از اتمام مکالمه در پروفایل مشاور ظاهر می‌ شود با پزشک و مشاور خود گفت ‌و گو کنند.

چنانچه کاربر به هر دلیلی از مشاوره خود راضی نباشد، هزینه به صورت تمام و کمال به حساب کاربری او بازگردانده می ‌شود. برای استفاده از خدمات پشتیبانی این سرویس می ‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ در ارتباط باشید.

مشاوره پزشکی آنلاین در چه حوزه‌هایی ارائه می‌شود؟
اپلیکیشن اسنپ
اپلیکیشن اسنپ

این سرویس در ۳۲ حوزه مختلف از جمله روان ‌پزشکی و سلامت روان، مشاوره و روان‌شناسی، سلامت پوست و مو، تغذیه و تناسب اندام، مشاوره دارویی، سلامت کودکان و نوزادان، مامایی و بارداری، طب فیزیکی و ورزش، بیماری ‌های داخلی، گوارش و غدد، گوش، حلق و بینی، قلب، عروق و فشار خون، نورولوژی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و تصویربرداری، طب سنتی، آزمایشگاه، ارتوپدی و شکستگی، بیماری ‌های عفونی، هپاتیت و ایدز، بدخیمی و سرطان، جراحی عمومی، سلامت بینایی و چشم ‌پزشکی، دهان و دندان و در نهایت کروناویروس در دسترس کاربران اسنپ است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سرویس، در هر ساعت شبانه ‌روز از بهترین پزشکان، متخصصان و روان ‌شناسان، مشاوره امن و راحت بگیرند.

تست کرونا در منزل

اسنپ با هدف دسترسی راحت‌تر و بدون نیاز به حضور در مراکز درمانی و آزمایشگاه ‌ها تست کرونا در منزل را راه‌ اندازی کرده ‌است. شما می ‌توانید انجام این تست را در اپلیکیشن اسنپ درخواست دهید؛ کافیست به سرویس «پزشک و مشاور» بروید و دسته‌ بندی «تست کرونا در منزل» را انتخاب کنید. این آزمایش توسط مراکز معتبر در منزل یا محل کار شما با رعایت کلیه پروتکل ‌های بهداشتی انجام می ‌شود. پاسخ این تست در کمتر از ۴۸ ساعت از طریق اسنپ دکتر در اختیار شما قرار می‌گیرد. در حال حاضر تست کرونا در منزل در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، همدان، اصفهان و شیراز انجام می ‌شود. همچنین برای راحتی کاربران امکان استفاده از آزمایش پزشکی در منزل و خدمات پزشکی و پرستاری در منزل هم در سرویس «پزشک و مشاور» اسنپ در نظر گرفته شده است.

  • سرویس‌ پرداخت قبض اسنپ 

پیش از این سوپر اپ اسنپ دو سرویس پرداختی برای شارژ سیم کارت و خرید بسته‌ ی اینترنتی ارائه کرده بود و حالا پرداخت قبض خدمت جدید این اپلیکیشن است. با استفاده از سرویس شارژ سیم‌کارت و خرید بسته اینترنت شما می ‌توانید هر جا و هر زمان سیم کارت خود را با سوپر اپ اسنپ شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. اگر کاربر یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل یا آذرتل هستید، برای خرید شارژ سیم‌کارت کافی است در اپلیکیشن اسنپ گزینه «شارژ سیم‌کارت» و برای خرید اینترنت گزینه «بسته اینترنت» را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور به آسانی عملیات پرداخت را انجام دهید.

و حالا در سوپر اپ اسنپ با انتخاب سرویس «پرداخت قبض» می ‌توانید به راحتی تمام قبض ‌های خود را آنلاین پرداخت کنید. هم از طریق اسکن بارکد روی قبض و هم وارد کردن شناسه قبض، پرداخت ساده‌ ی دو مرحله ‌ای انجام می ‌شود. با سرویس پرداخت قبض می ‌توانید قبض ‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت، جریمه و عوارض شهرداری را پرداخت کنید.

  • سرویس بورس اسنپ 

این روزها بازار بورس بسیار مورد توجه قرار گرفته و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر کشور و توصیه به کاهش ترددهای غیرضروری، مراجعه حضوری برای ثبت ‌نام و احراز هویت می ‌تواند سلامت افراد را با خطر جدی مواجه کند. حالا اما با کمک سرویس «بورس»، تمامی کاربران سوپراپلیکیشن اسنپ می ‌توانند به راحتی مقدمات لازم برای ورود به بازار بورس را انجام دهند. همچنین همه مشمولان سهام عدالت که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند به راحتی پورتفوی خود را در اسنپ مشاهده کنند و به میزان دلخواه از دارایی خود را بفروشند. با استفاده از این سرویس تمامی کاربران اسنپ می‌ توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در سامانه سجام ثبت‌ نام کنند، مراحل لازم برای احزار هویت سجام را به صورت غیرحضوری انجام دهند. اسنپ‌ بورس با تکیه بر تخصص و دانش فنی موجود در گروه اسنپ و در همکاری با شرکت ‌‌های معتبر و شناخته ‌‌شده‌ بازار سرمایه راه ‌اندازی شده تا بتواند بهترین خدمات ممکن را برای کاربران فراهم کند.

به منظور تامین امنیت اطلاعات کاربران، هیچ‌ کدام از اطلاعات درخواستی در مرحله ثبت ‌نام و احراز هویت سجام نزد سرویس اسنپ‌ بورس نمی‌ ماند و به طور مستقیم به بخش مربوطه ارسال می ‌شود. در واقع سرویس اسنپ ‌بورس صرفا به عنوان یک رابط کاربری، امکان دسترسی آسان به سامانه سجام و بخش احراز هویت آن را فراهم می ‌کند تا کاربران با استفاده از سوپراپلیکیشن اسنپ و بدون نیاز به نصب برنامه جدید بتوانند از خدمات مورد نیاز خود به راحتی استفاده کنند.

سرویس اسنپ ‌بورس به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت ‌رسانی است و کاربران در صورت نیاز می ‌توانند سوالات خود را از تیم پشتیبانی این سرویس به شماره ۴۱۸۴۹۲۲۲ بپرسند و راهنمایی ‌های لازم را دریافت کنند.

چگونه میتوان بعنوان کاربر (مسافر) در اسنپ عضو شد؟

ثبت نام در اسنپ از طریق اپلیکیشن انجام می ‌شود. برای ثبت نام شما می ‌توانید نام و نام خانوادگی، ایمیل و کلمه عبور خود را در صفحه ثبت‌ نام وارد کنید و یا از طریق دکمه ورود با گوگل، به نرم‌افزار وارد شوید. پس از ثبت نام یک بار شماره همراه خود را باید تایید کنید تا امکان درخواست اسنپ برای شما فعال شود.

همچنین اسنپ فرصت های شغلی بسیاری را ایجاد کرده است و به سادگی می توانید به این مجموعه بپیوندید و فقط کافی است که:

– یک گوشی هوشمند در اختیار داشته باشید.

– سه ماه از تاریخ صدور گواهینامه گذشته باشد.

و در نهایت این مجموعه، درآمد تضمینی و ساعات کاری دلخواه را برای شما به ارمغان می آورد.

 

5/5 - (5 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس