معرفی هشت سایت برای کسانی که به تازگی مهاجرت کرده اند

82
0
مهاجرت

چه در حال تلاش برای یادگیری نحوه انجام کارهای خانه یا پس انداز کردن مقداری پول نقد باشید، در این مقاله هشت سایت مفید برای کسانی که به تازگی مهاجرت کرده اند معرفی شده است.

مهاجرت به تنهایی یک قدم بزرگ است. اگرچه می تواند هیجان انگیز باشد، اما مواقعی وجود دارد که ممکن است طاقت فرسا و خسته کننده باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید، حتی اگر تنها این کار را انجام می دهید، ولی واقعا تنها نیستید. برای مواقعی که نمی‌خواهید تلفن خود را بردارید و از یکی از دوستان یا اعضای خانواده برای پیدا کردن یک راه حل یا یک مهارت جدید یا نحوه رفع مشکل راهنمایی بخواهید، می‌توانید به اینترنت مراجعه کنید.

در این مقاله، فهرستی از وب‌سایت‌هایی را به اشتراک می‌گذاریم که می‌تواند برای کسانی که به تازگی از یک شهر یا کشور مهاجرت کرده‌اند مفید باشد.

بهترین سایت های آموزشی برای افراد تازه مهاجرت کرده

سایت iFixit

مهاجرت
مهاجرت

به جای تعویض و خرید دوباره یک وسیله ی خراب، از جمله لوازم خانگی یا سایر وسایل، چرا آنها را تعمیر نمی کنید؟ در این صورت می توانید پول خود را نیز پس انداز کنید. iFixit محتوای زیادی را ارائه می دهد که به شما در انجام این کار کمک می کند.

 در اینجا، راهنماهای تعمیرات و انجمنی برای پرسش و پاسخ خواهید یافت که راه حل های مختلفی برای مشکلاتی از قبیل  تعمیر لباس گرفته تا خودرو را پوشش می‌دهد. این سایت یک روش گام به گام همراه با عکس را ارائه می کند تا به شما در این راه کمک کند. همچنین می توانید تمام قطعات تعویضی مورد نیاز خود را نیز از آنجا خریداری کنید. در عین حال، اگر متوجه شدید که تعمیرات کاری است که به آن علاقه دارید، همچنین مجموعه‌ای از راه حل های انواع خرابی‌ها را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد داخل دستگاه‌های مورد علاقه‌تان را ببینید.

سایت Instructables

مهاجرت
مهاجرت

چه دکور باشد و چه بخواهید خودتان به جای خرید ، یک چیز جدید بسازید، Instructables مکان مناسبی برای شما است.  در اینجا، طیف وسیعی از پروژه‌ها از فناوری و نجاری گرفته تا صنایع دستی و آشپزی را مشاهده خواهید کرد. همچنین یک منبع عالی برای باز استفاده کردن از وسایل با الهامات و آموزش‌های فراوان در مورد استفاده مجدد از اقلامی است که ممکن است در شرایط عادی سطل زباله شما قرار بگیرند. علاوه بر این، اگر مطمئن نیستید که چگونه چیزی را در خانه خود تمیز کنید، نکات و ترفندهای زیادی برای کمک به شما ارائه می کند.

سایت Spruce Eats 

مهاجرت
مهاجرت

آموزش های زیادی را برای یادگیری آشپزی ارائه می دهد، که با اصول اولیه آشپزی شروع می شود که برای همه مفید است.

ایده اصلی این مجموعه این است که با درست کردن چند غذای کوچک و ساده برای خودتان و استفاده از چیزهایی که آموخته اید برای تهیه دستور العمل های دیگر شروع کنید و تجربه خود را افزایش دهید.

همانطور که با این اصول اولیه پیش  می روید، بقیه قسمت های سایت نیز ارزش بررسی را دارد. البته لازم به ذکر است که این دستور العمل‌ها را بر اساس نوع غذا، منطقه یا مناسبت ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید بر اساس مواد تشکیل دهنده جستجو کنید، این برای مواقعی است که محصولی خریده اید و می خواهید آن را امتحان کنید یا چیزی دارید که باید از آن استفاده کنید.

 کتابخانه دستورالعمل ها به شما کمک می کند فراتر از اصول اولیه را بیاموزید، و همچنین به شما کمک میکند که چه چیزی بخرید. می توانید در هنگام جستجوی غذا یا اقلام برای آشپزخانه خود راهنمایی دریافت کنید.

فراتر از دستور العمل ها، پاسخ سؤالات در زمینه های مختلف را در The Spruce Pets و The Spruce Crafts یا وب سایت اصلی The Spruce، که شامل منابعی و اطلاعاتی در مورد دکور، باغبانی، بازسازی، تمیز کردن و موارد دیگر است، خواهید یافت.

سایت RecipeTin Eats

مهاجرت
مهاجرت

چه یک سرآشپز حرفه ای باشید و چه به اصول اولیه تسلط داشته باشید، داشتن چند دستور العمل سریع و ساده و خوشمزه برای روزهای شلوغ مفید است. اگرچه ممکن است اولین باری که آنها را می‌پزید زمان بیشتری طول بکشد، اما اینها دستور العمل‌هایی هستند که می‌دانید خوب از آب درمی آیند و از همه مهمتر سریع آماده می شوند.

 RecipeTin Eats یک مکان عالی برای جستجوی دستور العمل های غذایی است. ناگی، خالق سایت، روی وعده های غذایی سریع و در عین حال تازه و خوشمزه تاکید دارد. دستور العمل های موجود در آنجا نیز از مواد غذایی ساده و روزمره استفاده می کنند، که مخصوصاً اگر در زمینه ی آشپزی و خرید تازه کار هستید قطعا برایتان مفید است.

در RecipeTin Eats می‌توانید دستور العمل‌ها را بر اساس تاریخ انتشار، نوع غذا، یا مرور مجموعه‌ها پیدا کنید. همانطور که در میان گزینه‌های خود جست و جو می‌کنید، می‌توانید روی کادر Quick and Easy کلیک کنید تا مواردی که ممکن است زمان یا مهارت بیشتری نیاز داشته باشند را فیلتر کنید.

سایت Nutrition.gov

مهاجرت
مهاجرت

اطلاعات زیادی درباره تغذیه وجود دارد که می‌توانید از هر جایی آنها را پیدا کنید، فقط به منبع آن توجه کنید. Nutrition.gov برای کمک به شما در یافتن منابع معتبری که موضوعاتی مانند رژیم غذایی، ورزش و تغذیه را پوشش می دهد، ایجاد شده است.

در اینجا، مقالات، دستور العمل ها و ابزارهای زیادی برای کمک به یادگیری و انتخاب سالم پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، در بخش پرسش‌های متداول متخصصانی حضور دارند که ممکن است به یکی از سؤالات شما پاسخ دهند.

سایت Intuit Mint

مهاجرت
مهاجرت

Intuit مجموعه ای از ابزارهای مالی را برای کمک به شما در محاسبات مالیات و QuickBooks برای کمک به حسابداری ارائه می دهد.  این شرکت همچنین صاحب Mint است، ابزاری که به شما در امور مالی کمک می کند.

 می‌توانید از طریق وب‌سایت آنها ثبت‌نام کنید تا حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و سایر حساب‌های خود مانند PayPal را متصل کنید. انجام این کار به شما کمک می کند درآمد و هزینه های خود را به طور دقیقی پیگیری کنید.

علاوه بر این، می‌توانید یادآوری برای پرداخت صورت‌حساب‌ها ایجاد کنید.

The Balance

این که بدانید ماهانه چقدر باید برای قبض ها بپردازید، برای هزینه هایی مانند خواربار فروشی چه مقدار باید کنار بگذارید و چقدر برایتان باقی می ماند تا برای چیزهایی مانند سرگرمی و تفریح خرج کنید، یک موضوع مهم و حیاتی است.

 The Balance به شما کمک می‌کند تا بفهمید چگونه باید بودجه خود را مدیریت کنید، بنابراین می‌توانید از هزینه های اضافی خود جلوگیری کنید و کمتر نگران تمام شدن  در حسابتان است باشید، زیرا به طور دقیقی بر امور مالی خود نظارت خواهید داشت.

این سایت منابعی را در مورد هر چیزی که به پول مربوط می شود، از پس انداز گرفته تا سرمایه گذاری، ارائه می کند. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد کارت های اعتباری، بیمه، امتیازات اعتباری و موارد دیگر خواهید یافت.

سایت Sleepytime

مهاجرت
مهاجرت

پس از یک روز طولانی سر کار یا مدرسه بودن، علاوه بر پختن غذا و مدیریت خانه خود، می توانید به Sleepytime مراجعه کنید تا به شما بگوید زمان خواب ایده آل چه زمانی است. ساعتی را که باید بیدار شوید وارد کنید و به شما می گوید چه ساعتی باید بخوابید تا بهترین استراحت را داشته باشید. همچنین می‌توانید زمانی را که می‌خواهید بخوابید وارد کنید، و Sleepytime زمان ایده‌آل برای بیدار شدن را با توجه به چرخه‌های خواب به شما می‌گوید. (همراه با اطلاعاتی در مورد تعداد چرخه‌های خواب مورد نیاز).

راه های زیادی برای انجام بهینه و سریعتر کار ها آنهم زمانی که تنها زندگی می کنید وجود دارد. به لطف اینترنت، اطلاعات زیادی در دسترس شماست. وب سایت های فهرست شده در اینجا مکان بسیار خوبی برای شروع هستند. از آنجایی که بسیاری از سایت‌ها محتوای چندرسانه‌ای ارائه می‌دهند، قاعدتا ترکیب خوبی از اطلاعاتی همچون تصاویر، ویدیوها و متون متناسب با سبک یادگیری خود پیدا خواهید کرد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس