20 ایده برای ناخن باربیکور ایده آل برای خانه رویایی

108
0
ناخن باربیکور

تقویم خود را علامت بزنید (و شاید ادامه دهید و بلیط خود را رزرو کنید)، زیرا فیلم موردانتظار باربی به طور رسمی در 21 ژوئیه اکران می شود. در حال حاضر صحبت کنید؟—نمی‌توانیم راهی بهتر از گرفتن یک مانیکور تازه برای هدایت باربی درونی خود بیاندیشیم. زیباترین مدل های ناخن باربیکور را در ادامه ببینید.

از جزئیات صورتی تند گرفته تا الگوهای درخشان، طراحی ناخن مملو از سرگرمی برای Malibu Barbie، مدیر عامل Barbie، Groovy Barbie، و هر کس در این بین وجود دارد. تمرین بهترین دم اسبی باربی خود را شروع کنید، چند محصول شبیه عروسک تهیه کنید و به خواندن 20 مورد از بهترین ایده های ناخن باربیکور که در مانیکور بعدی خود می خواهید بپردازید، ادامه دهید.

1.باربی بالرین

بالرین باربی کاملاً در این ناخن ها می چرخید. با پایه صورتی مرواریدی و جزییات عشوه گری از جمله پاپیون و مروارید، نمی توانیم از این مانوی نمایشی بسنده کنیم.

2. باربی پری دریایی

ناخن های پری دریایی، باربی را ملاقات کنید. این لاک ناخن مرجانی درخشان، دو ترند بزرگ تابستان امسال را کاملاً با هم ترکیب می کند، به خصوص اگر یک سفر ساحلی پر از بعدازظهرهای ساحلی و شب های پر زرق و برق را برنامه ریزی کرده باشید.

3. باربی فضانورد

اگر فضانورد باربی مانیکور می‌کرد، این همان چیزی بود. وقتی صحبت از این سایه درخشان نقره‌ای کورکننده با پوشش رنگین کمانی خیره‌کننده می‌شود، ET بهتر است مراقب باشد، زیرا این ناخن‌ها مستقیماً به سمت ستاره‌ها می‌روند.

4. باربی مهمانی

باربی مهمانی؟ بله لطفا. این ناخن‌های صورتی پاستلی با جزئیات درخشان و خوشه‌های درشت خود به شکل کانفتی هستند، که آنها را برای یک مهمانی بزرگ ساخته شده است (شما یکی را می‌شناسید: با همه باربی‌ها، رقص برنامه‌ریزی شده و یک آهنگ سفارشی).

5. مدیر عامل باربی

اگر تابستان را برای پیشرفت در حرفه خود می گذرانید، سعی کنید با ناخن های صورتی شفاف و ظریف به سمت مدیر عامل شرکت باربی بروید. پرداخت تمیز و فوق العاده براق اینجا ثابت می کند که گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است.

6. باربی پانک راک

ما کاملاً می‌توانیم کورتنی کارداشیان را ببینیم که این ناخن‌های باربی پانک راک را برای یک شب تماشای شوهرش تراویس بارکر در یکی از کنسرت‌های Blink 182 (یا فقط برای یک بیانیه سرگرم‌کننده) تکان می‌دهد. با طراحی ‌های شعله‌ای به شکل قلب صورتی و نقره‌ای، این مانیکور بهترین راه برای دوستداران ایمو برای استقبال از تابستان باربی است.

7. باربی هارتز

در دوران عاشقی شما؟ چه بر روی روابط تمرکز کنید و چه در تلاشید زندگی خود را رمانتیک کنید، این ناخن های قلب باربی در یک پالت صورتی تک رنگ مطمئناً کار را انجام می دهند.

8. باربی مالیبو

Malibu Barbie تماماً در مورد زندگی بی دغدغه و ساحلی است، به همین دلیل است که ما فقط می دانیم که او این ناخن های باربیکور پر جنب و جوش را دوست دارد. این ظاهر کاملاً با گیلاس، مروارید و ستاره‌ها در طرح رنگ صورتی و سفید، برای همه ماجراجویی‌های تابستانی شما مناسب است.

9. باربی گرمسیری

مطمئناً در این مانیکور باربی استوایی را خواهید یافت که در ساحل استراحت می کند. پس‌زمینه سفید و گل‌های مرجانی همه حالات ساحلی را به وجود می‌آورد، و آن را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند که آیا فیلم انیمیشن مورد علاقه‌تان باربی، باربی به‌عنوان شاهزاده جزیره باشد یا به سادگی تا حد امکان تابستان خود را در مناطق گرم و سرسبز سپری کنید.

10. باربی هنر پاپ

این مانوی آب نباتی دقیقاً همان چیزی است که یک باربی در صفحات کتاب یا کارتون می خواهد بپوشد. ما عاشق این هستیم که چگونه خطوط سیاه و سفید با دقت قرار داده شده، یک مانیکور شیب دار ساده را به قلمرو هنر پاپ می برد.

11. کامو باربی

حتی زمانی که باربی احساس سختی می‌کند، همیشه مطمئن است که به رنگ خاص خود پایبند است. این ناخن های کامو صورتی حواس دشمنان را پرت می کند و به دنیا نشان می دهد که چقدر قدرتمند هستید.

12. باربی تک رنگ

باربی چیزی بیش از یک لحظه تک رنگ را دوست ندارد و او روی این مانیکور صورتی پر زرق و برق وسواس دارد. با روکش مخملی، نکات فرانسوی، و طراحی های کمان سه‌بعدی، اتفاقات زیادی در اینجا رخ می‌دهد – به روشی خوب.

13. باربی Juicy

“Juicy” گربه Cue Doja! مناسب برای باربی‌های پری دریایی و هر کس دیگری که می‌خواهد کمی تفریح ​​تابستانی داشته باشد، ما نمی‌توانیم از این مانوی صورتی حبابی با جلوه قطرات آب سه‌بعدی نگاه کنیم.

14. باربی نئون

بیا باربی، بیا با مانیکور صورتی نئون بریم مهمانی! اگر می خواهید به روشی غیرمنتظره اظهار نظر کنید، این ناخن های صورتی کلاسیک با روکش مات بهترین هستند.

15. باربی گل زنانه

ما بعد از دیدن این ظاهر زیبای ناخن Barbiecore با مانیکورهای خود تماس می گیریم. این مانیکور با گل های خشک شده، حال و هوای حمام شیر را ایجاد می کند و بزرگترین ترند ناخن امسال را به منطقه تابستانی باربی تبدیل می کند.

16. باربی گیلاس

خیلی لطفا با یک گیلاس در بالا؟ ما می دانیم که باربی از یک مانوی شیرین مانند این، با طراحی های گیلاسی و نکات فرانسوی صورتی استقبال می کند.

17. باربی گرووی

آن را شیار نگه دارید. اگر باربی به دوران دیسکو برمی‌گشت، تصور می‌کنیم که ناخن هایی مانند این داشته باشد که دارای طرح چرخشی رترو و رنگ‌های زنده است.

18. آب نبات باربی

اگر از طرفداران باربی هستید و به جملات سه بعدی میل دارید، باید این ناخن های الهام گرفته از آب نبات را بررسی کنید. با پایه کروم نقره ای به اضافه طراحی های قطره آب نبات صورتی و نارنجی، ما عاشق شده ایم.

19. باربی صورتی

باربی در صورتی به بهترین شکل به نظر می رسد، به همین دلیل است که او کاملاً به سراغ این ناخن های کلاسیک صورتی رفته است. این مانیکور با کمان های سه بعدی و رنگ های صورتی رنگ، در تابلوی خلق و خوی شما برای آخر هفته فیلم باربی و فراتر از آن قرار دارد.

20. باربی گرافیکی

اجازه ندهید مردم فراموش کنند که چه کسی الهام بخش مانیکور شما بوده است. این ناخن‌های باربیکور نام، شبح، لوگوی باربی و بسیاری موارد دیگر را به نمایش می‌گذارند و در نتیجه چیزی شبیه به جشن کامل عروسک نمادین است.

4.1/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس