نقد و بررسی سریال اهل هوا

189
0
نقد و بررسی سریال اهل هوا

سریال اهل هوا یکی از جدیدترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است که پخش آن به زودی اتفاق خواهد افتاد. در این پست به نقد و بررسی سریال اهل هوا می پردازیم.

نقد و بررسی سریال اهل هوا

به ژانر ترسناک در کشور ایران بسیار بی‌توجهی می‌شود و معمولا تعداد بسیار پایینی از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به این ژانر تعلق دارند. خصوصا در مسئله سریال سازی که به جز سریال آنها، اثر چندان درخوری که فارغ از مسائل دیگر به ژانر وحشت بپردازد در ایران نداریم. دلیل کم‌کاری‌ها در این زمینه نیز فرهنگ ایرانی است که معمولا سعی می‌کند از چنین مسائلی بپرهیزد و آن را به خاطر ترسیدن مخاطبان کنار بگذارد. حال پس از مدت‌ها یک سریال جدید در این ژانر ساخته شده است.

ژانر سریال اهل هوا پاراسایکولژی، ترسناک، روانی و جنایی است. هنوز تاریخ مشخصی برای پخش این سریال مشخص نشده اما طبق آخرین اخباری که از سریال داریم احتمالا در اواخر پاییز یا زمستان 1402 شاهد انتشار سریال از تماشاخونه باشیم.

خلاصه سریال اهل هوا درباره مردی به نام صابر است که در تاریکی شب و اوج وحشت و اوهام موجودات ماورایی و چهار دیوانه او را وارد یک ماجرای وحشتناک و مخوف می‌کنند که هیچ راهی برای فرار از آن وجود ندارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس