تاریخ انتشار و آخرین اخبار از فصل دوم سریال Love Death Robots

Love، Death + Robots این هفته با فصل دوم باز می‌گردد، در ادامه به تاریخ انتشار و آخرین اخبار از فصل دوم سریال Love Death Robots می‌پردازیم.

70
0
تاریخ انتشار و آخرین اخبار از فصل دوم سریال Love Death Robots

Love، Death + Robots این هفته با فصل دوم باز می‌گردد، بنابراین انتظار موجودات ترسناک‌تر، شگفتی‌های شیطانی و کمدی تاریکی را از تیم میلر و دیوید فینچر داشته باشید. مجموعه برنده جایزه امی، شامل ۱۸ فیلم کوتاه (طول ۵ تا ۱۵ دقیقه) است که هرکدام یک داستان منحصر به فرد و اصلی را با یک داستان متفاوت روایت می‌کنند. تهیه کننده‌ی این سریال Fincher است که کارگردان فیلم‌های Seven The Curious Case of Benjamin Button ،Mindhunter و The Social Network است. در ادامه به تاریخ انتشار و آخرین اخبار از فصل دوم سریال Love Death Robots می‌پردازیم.

Blur Studio، شرکت انیمیشن که توسط میلر کارگردان Deadpool تاسیس شد، تولید این مجموعه را رهبری کرده است. Love، Death + Robots کارگردانان، نویسندگان و استودیوهای انیمیشن را از سراسر جهان دور هم جمع کرده است، بنابراین هر داستان جداگانه کاملاً منحصر به فرد است. میلر پیش از این گفت: “عشق، مرگ + ربات‌ها پروژه رویایی من است”.

تاریخ عرضه‌ی فصل دوم سریال Love Death Robots کی است؟

2 تاریخ انتشار و آخرین اخبار از فصل دوم سریال Love Death Robots

تاریخ عرضه‌ی فصل دوم سریال Love Death Robots، چهاردهم مه سال ۲۰۲۱ است تین در حالی است که فصل اول این سریال در مارس سال ۲۰۱۹ منتشر شد. ساخت این فصل از سریال به دلیل بیماری کرونا و پاندمی به آرامی پیش رفت و با تاخیر مواجه شد. بر خلاف فصل اول که ۱۸ قسمت بود. این فصل فقط ۸ قسمت دارد. باید در نظر داشته باشید که تمام قسمت‌ها باهم در نتفلیکس عرضه می‌شود پس شما می‌توانید تمام قسمت‌ها را در یک روز ببینید.

فصل دوم در مورد چه چیزی است؟

3 تاریخ انتشار و آخرین اخبار از فصل دوم سریال Love Death Robots

برای فصل دو، میلر با Jennifer Yuh Nelson (کارگردان نامزد اسکار)، که کارگردان انیمیشن‌های Kung Fu Panda را بر عهده داشته همکاری کرد است. نت فلیکس می‌گوید که آن‌ها با هم به دنبال کارگردانان با استعداد و متنوع انیمیشن از سراسر جهان بودند تا ترکیبی از سبک‌ها و داستان‌ها از کمدی خشن تا فلسفه وجودی را ایجاد کنند.

جنیفر یو نلسون توضیح داد: “تلاش برای کشف اینکه کدام کارگردان ممکن است به بهترین وجه از چه داستانی استفاده کند، مانند یک بازی جنگی است.”

فصل ۱ از مدل‌های 2D، عکس واقعی، CGI، سربازان گرگ، شیاطین از جهنم، گرفته تا شکارچیان شهرستان سایبورگ و ژانرهای علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک و کمدی را شامل می‌شد. فصل دو همه چیز دارد، از نهنگ‌های فضایی گرفته تا یک پای غول پیکر، تا یک زن ۲۱۸ ساله و سفرهای فضایی.

حال که با تاریخ انتشار و آخرین اخبار از فصل دوم سریال Love Death Robots آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس