نقد و بررسی کتاب خاندان سلطنتی اعلیحضرت

25
0
کتاب خاندان سلطنتی اعلیحضرت

کتاب خاندان سلطنتی اعلیحضرت اثر جونو داوسون است.

جونو داوسون در این شاهکار ماورایی دنیایی پنهان را ارائه می دهد. آماده شدن برای جادو شدن توسط آن در دنیایی که 0.5 درصد از جمعیت دارای برخی توانایی های جادویی هستند، طلسم های پنهان کاری تضمین می کند که انسان ها (مردم جهان) کاملاً از هیچ یک از آن بی خبرند.

اولین بار شب قبل از انقلاب تابستانی، دوستان را در یک خانه درختی ملاقات می کنیم. هلنا، لئونی، نیام، سیارا و ال سیزده ساله شب قبل از ورود به خانواده خواهری با هم می آیند، دیگر دختر نیستند و در نهایت جادوگر می شوند.

از طریق پیوستن به HMRC، اعلیحضرت سلطنتی Coven، شما بخشی از میراث برجسته جادوگری می‌شوید که قدمت آن به خواهر موسس آن بولین بازمی‌گردد. آنها به گایا خدمت می کنند و تاج و کشور را از نیروهای جادویی و شر محافظت می کنند.

فصل به فصل بیست و پنج سال بعد می بینیم که آنها چه شده اند. آنها برخی از قدرتمندترین جادوگران سرزمین هستند که دوباره گرد هم می آیند تا جهان را از یک پیشگویی جدی نجات دهند، باند دختر دوران کودکی در مرکز یک سری رویدادهای فوق طبیعی گرفتار می شوند، آیا می توانند آخرالزمان را متوقف کنند، آیا می توانند جلوگیری از آمدن کودک آزاردهنده؟

آیا آنها می توانند سنت جادوگری را حفظ کنند و از میراث خود محافظت کنند؟

دنیایی از جادوگران و جنگجوها، متشکل از افراد حساس و متخصص، عنصری و شفا دهنده، من عاشق تمام کلمات این اولین سری جدید ماوراء طبیعی از جونو داوسون بودم. به نام گایا، من بیشتر می خواهم!

این کتاب را در ژانر اولیه فانتزی است.

ژانرهای دیگر:

داستان ترسناک و ماوراء طبیعی

فانتزی معاصر

فانتزی سیاه

فانتزی شهری

داستان های سنتی، افسانه ها و افسانه ها

داستان های غیبی

به اشتراک گذاری صداهای متنوع

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس