نقد و بررسی کتاب زن در کتابخانه | Woman in the Library

77
0
کتاب زن در کتابخانه

باهوش، قانع‌کننده، و مملو از سرنخ‌های شاداب، سولاری جنتیل، زن در کتابخانه، اثری زیبا نوشته شده با شکوه و عظمت رازآلود قتل است – یک بازی اعتیادآور از کلودو که از مرگ در کتابخانه به اسرار تاریک گذشته می‌پردازد. کتاب زن در کتابخانه را معرفی میکنیم.

صدای جیغ آرامش اتاق مطالعه بزرگ در کتابخانه عمومی بوستون را که چهار نفر در آن مشغول به کار هستند، قطع می کند. زنی به قتل رسیده است و نویسنده ای – راوی – که فریاد را شنیده است از این حادثه و همراهانش در اتاق مطالعه به عنوان منبع استفاده می کند.

این «داستان غریبه‌هایی است که با فریاد به هم پیوند خورده‌اند»، غریبه‌هایی که نویسنده آن را مرد خوش‌تیپ، چانه قهرمان و دختر فروید می‌نامد. به قول راوی، این «کمی شبیه یک معمای اتاق قفل شده در معکوس است… رمز و راز مربوط به جایی است که جسد او بین فریاد و زمانی که او را پیدا کردند».

کتاب زن در کتابخانه
کتاب زن در کتابخانه

با ایجاد پیوندهای نزدیک بین چهار دوست کتابخانه، تعداد بدن افزایش می یابد، عشق شکوفا می شود و حقیقت و اعتماد زیر سوال می رود. با توجه به پویایی شخصیت های درخشان، در کنار این که یک معمای غیرقابل کنار گذاشتن است، همچنین کاملاً خنده دار و قابل تامل است زیرا ماهیت حقیقت، داستان و خطوط مبهم بین این دو را بررسی می کند.

همه اینها به این معنی است که زن در کتابخانه یک تجربه خواندنی هیجان انگیز است که مغز، قلب و استخوان خنده دار را در یک لحظه هیجان انگیز تحریک می کند. این کتاب را در ژانر اصلی جنایی و معمایی می خوانید.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس