آغاز فیلم برداری فصل دوم سریال The Last of Us

39
0
فصل دوم سریال The Last of Us

ساخت فصل دوم سریال The Last of Us به صورت رسمی تایید شده و اکنون اطلاعاتی از تاریخ آغاز فیلم‌برداری آن منتشر شده است.

فصل دوم سریال The Last of Us

پدرو پاسکال که در حال تبلیغ فصل سوم سریال The Mandalorian است، درباره زمان آغاز فیلم‌برداری فصل دوم لست آو آس صحبت کرد. بنابر گفته‌های پاسکال این احتمال وجود دارد که فیلم‌برداری فصل دوم این اقتباسِ بسیار محبوب در بهار آغاز شود. انتظار می‌رود که فصل دوم این مجموعه اتفاقات بازی دوم را به صورت مستقیم اقتباس کند.

بلا رمزی نیز با حضور در پادکست Happy Sad Confused به صحبت درباره فصل دوم لست آو آس پرداخته بود. با وجود اینکه او هیچکدام از بازی‌های لست آو آس را تجربه نکرده، اما برا داستان دینا و الی هیجان زده است. او تنها ویدئویی کوتاهی از داستان عاشقانه این دو شخصیت را به صورت آنلاین تماشا کرده.
۷ قسمت اول The Last Of Us تاکنون بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان و بینندگان کسب کرده است. تعداد بیننده‌های این مجموعه همچنین به صورت هفتگی افزایش پیدا می‌کند و مخاطبان آن تنها محدود به بازی‌های لست آو آس نیستند. فصل اول این سریال طی ۹ قسمت وقایع بازی اول لست آو آس را پوشش می‌دهد.

سریال لست آو آس با دو قسمت دیگر به پایان می‌رسد که صبح دوشنبه‌های آینده می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. طی قسمت هشت الی با دیوید و همراهانش روبه رو می‌شود که نقش آفرینی یکی از آن‌‌ها را تروی بیکر (Troy Baker) برعهده دارد.

gamesradar

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس