آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم، GPS و قابلیت ضد آب رسمی شد

93
0
آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم

ساعت Amazfit Falcon که در ماه مه لو رفته بود، توسط Amazfit با جزئیات و قیمت به طور رسمی معرفی شد. این یک ساعت هوشمند مستحکم با طراحی یکپارچه تیتانیوم TC4 است که به گفته Amazfit «نشان دهنده تعادل نهایی استحکام و کلاس است». فالکون در برابر خوردگی مقاوم است و چهار کلید کنترلی آن نیز از تیتانیوم ساخته شده است.

فالکون 15 آزمایشات نظامی را برای گرفتن گواهینامه MIL-STD 810G گذراند و همچنین دارای 20ATM (تا 200 متر) مقاومت در برابر آب است که اولین مورد برای ساعت های هوشمند Amazfit است.

Amazfit Falcon یک ساعت هوشمند ممتاز و مقاوم است که طراحی یکپارچه تیتانیوم دارد.

Amazfit Falcon دارای سیستم عامل Zepp است و دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED ۱.۲۸ اینچی همیشه فعال با وضوح 416×416 پیکسل است. تراکم پیکسلی آن 326ppi و روشنایی تا 1000 نیت است. صفحه نمایش با یک شیشه کریستال یاقوت کبود با یک Mohs پوشانده شده است. درجه سختی 9/10، آن را درست زیر الماس در مقیاس سختی قرار می‌دهد. همچنین دارای یک پوشش ضد اثر انگشت برای جلوگیری از لک است.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Amazfit Falcon پشتیبانی از شش سیستم موقعیت یابی ماهواره ای و GPS دو بانده (L1 و L5) برای ردیابی دقیق حتی در مناطق متراکم است. همچنین از ردیابی لحظه ای GPS پشتیبانی می‌کند و زمانی که عجله دارید کوتاه ترین خط مستقیم را به قسمت شروع سفرتان نشان می‌دهد.

آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم
آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم

Amazfit Falcon دارای ویژگی های معمول سلامتی و تناسب اندام است، از جمله نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب و اندازه گیری استرس. علاوه بر این، بیش از 150 حالت ورزشی داخلی و خارجی را پشتیبانی می‌کند و برای هشت مورد از آنها، از جمله شنا در استخر، قابلیت تشخیص خودکار دارد.

آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم
آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم

Amazfit به شما امکان می‌دهد صفحه فالکون را برای داده های ورزشی بیدار نگه دارید تا بتوانید به راحتی آن را در طول تمرین بررسی کنید. همچنین اگر می‌خواهید رویکرد حرفه‌ای تری به تمرین خود داشته باشید، به شما امکان می‌دهد ساعت هوشمند را از طریق بلوتوث به دستگاه های تمرینی حرفه ای مانند کمربند ضربان قلب و قدرت سنج دوچرخه سواری متصل کنید.

آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم
آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم

Amazfit Falcon دارای یک Zepp Coach مجهز به هوش مصنوعی است که راهنمایی های مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد تا به آنها کمک کند به طور صحیح تر تمرین کنند. این ساعت هوشمند همچنین می‌تواند داده ها را با برنامه های تناسب اندام شخص ثالث، از جمله Google Fit، Apple Health، Relive، Strava و برنامه Adidas Running همگام سازی کند.

فالکون دارای یک باتری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت است. تبلیغ شده است که در یک سناریوی استفاده معمولی تا دو هفته شارژ نگه میدارد و شارژ شدن آن دو ساعت طول می‌کشد.

آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم
آمازفیت Falcon با طراحی تیتانیوم

فالکون از اتصال WLAN ۲.۴ گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند و با دستگاه های Android (7.0 و بالاتر) و iOS (12.0 و بالاتر) کار می‌کند. وزن این ساعت هوشمند 64 گرم است و بند های پهن 22 میلی متری آن با سگک تیتانیومی از سیلیکون مایع ساخته شده است.

 

جAmazfit Falcon در ایالات متحده 500 دلار، در فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا 500 یورو و در بریتانیا 499 پوند (557 دلار / 573 یورو) قیمت دارد. میتوان آن را از طریق فروشگاه های Amazfit و آمازون در این کشورها خریداری کرد. Amazfit می‌گوید که به زودی در برزیل، مکزیک و سایر بازارها از طریق AliExpress در دسترس خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس