هوآوی واچ GT 4 امسال می آید: Tipster

108
0
هوآوی واچ GT 4

اوایل این ماه، هوآوی از مهم‌ترین دستگاه‌های مصرف‌کننده خود از جمله گوشی‌های هوشمند سری میت 50 رونمایی کرد، اما ظاهراً این شرکت برخی از آنها از جمله هوآوی واچ GT 4 را ذخیره کرده است.

طبق گفته یک Tipster معروف Weibo، سری Huawei Watch GT 4 و سایر محصولات اواخر امسال عرضه خواهند شد. این خبر در حالی منتشر می شود که سازنده فناوری چینی امسال هیچ یک از محصولات عالی ساعت هوشمند را معرفی نکرده است. با این حال، این شرکت به گسترش مجموعه ساعت‌های هوشمند خود با نسخه‌های ویژه و ساعت‌های هوشمند محدود ادامه می‌دهد.

منبع خبر تایید کرد که سری Huawei Watch GT 4 در حال حاضر تاریخ عرضه ای را مشاهده نکرده است اما انتظار می رود اواخر امسال رونمایی شوند. با این حال، خوب است که ببینیم این اتفاق در ماه آینده رخ می دهد.

در اکتبر گذشته، هواوی سری Watch GT 3 را برای اولین بار در بازار جهانی عرضه کرد، این ساعت تنها دارای نسخه استاندارد با مدل ها و بند های مختلف است. از سوی دیگر، سازنده فناوری چینی Watch GT 3 Pro را در جریان یک رویداد رونمایی در چین عرضه کرد.

امسال نیز احتمالاً همینطور خواهد بود و این شرکت می تواند Watch GT 4 را در ابتدا برای بازار جهانی عرضه کند، در حالی که Watch GT 4 Pro ممکن است سال آینده باشد.

در حال حاضر، هیچ تاییدی در مورد ویژگی‌ها و طراحی این پوشیدنی هوشمند ورزشی و فعالیتی آینده وجود ندارد، اما می‌توانیم به مشخصات آخرین دستگاه‌های Watch GT مانند Huawei Watch GT 3 نگاه کنیم.

هوآوی واچ GT 4:

Huawei Watch GT 4 در دو سایز 44 و 46 میلی متری عرضه شد. این ساعت‌های هوشمند دو نمایشگر شامل ۱.۳۲ اینچی و ۱.۴۳ اینچی AMOLED با ویژگی‌های لمسی، اسلاید و ژست‌های حرکتی را برای ما به ارمغان می‌آورند.

این نیست، Huawei Watch GT 3 نه تنها دارای سخت افزار قدرتمند است، بلکه طیف گسترده ای از ویژگی های سلامتی را نیز دارد. اینها شامل 100 حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی، شنا، طناب زدن و اسکی هستند.

می توانید از تمرین خود نهایت لذت را ببرید. همچنین می‌توانید از ساعت برای پخش موسیقی استفاده کنید تا بتوانید زمان دویدن خود را با BGM انحصاری هماهنگ کنید تا یکنواختی را از ورزش دور کنید. در زیر می توانید قیمت عرضه شده ساعت GT 3 را بررسی کنید.

  • Huawei Watch GT 3 Black Fluoroelastomer  – £209.99
  • Huawei Watch GT 3 Brown Leather Strap  – £249.99
  • Huawei Watch GT 3 Staineless Steell Strap  – £299.99
  • Huawei Watch GT 3 White Leather Strap  – £229.99
  • Huawei Watch GT 3 Light Gold Milanese  – £279.99
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس