آموزش تغییر نام کاربری در Reddit

19
0
تغییر نام کاربری در Reddit

آیا Reddit به شما اجازه می دهد نام کاربری خود را تغییر دهید؟ فقط در موارد بسیار خاص. در این پست به آموزش تغییر نام کاربری در Reddit می پردازیم.

تغییر نام کاربری در Reddit

Reddit به طور کلی به شما اجازه نمی دهد نام کاربری خود را تغییر دهید. اما یک استثنا وجود دارد: اگر با یک حساب Google یا Apple ID ثبت نام کرده اید و هنوز نام کاربری خود را نهایی نکرده اید.

اگر با آدرس ایمیل خود یا با نام کاربری و رمز عبور ثبت نام کرده اید، نمی توانید نام کاربری خود را تغییر دهید. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که پس از استفاده از یک نام کاربری، هیچ حساب جدیدی نمی تواند از آن نام استفاده کند. حتی اگر حساب قدیمی را حذف کنید، این اتفاق می افتد – نام کاربری قدیمی غیرقابل استفاده باقی می ماند.

اگر واقعاً می خواهید نام کاربری خود را تغییر دهید، تنها دو راه برای این کار وجود دارد. اگر در 30 روز گذشته با Google یا Apple ثبت نام کرده اید، می توانید نام کاربری خود را نهایی کنید. اما اگر از روش ثبت نام دیگری استفاده کرده اید یا محدودیت زمانی برای تغییر نام خود را پشت سر گذاشته اید، باید یک حساب کاربری جدید با نام کاربری جدید ایجاد کنید.

اگر یک نام کاربری جدید می‌خواهید و می‌خواهید حساب Reddit خود را برای ایجاد یک نام جدید حذف کنید، لازم نیست با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید. اگر ادامه را در صفحه ثبت نام Reddit بدون افزودن حساب Google/Apple یا آدرس ایمیل انتخاب کنید، همچنان می توانید یک نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام تنظیم کنید.

نحوه تغییر نام کاربری Reddit (حساب های اپل/گوگل)

Reddit زمانی که با استفاده از حساب Google یا Apple خود ثبت نام می کنید، یک نام کاربری تصادفی به شما اختصاص می دهد. بعد از اینکه برای اولین بار وارد سیستم شدید، یک پاپ آپ مشاهده خواهید کرد که از شما می پرسد آیا می خواهید نام کاربری اختصاص داده شده به صورت تصادفی را تغییر دهید یا حفظ کنید.

هشدار

شما 30 روز فرصت دارید تا نام کاربری اختصاص داده شده به صورت خودکار را تغییر دهید. اما اگر از حساب خود برای نظر دادن یا پست کردن تحت آن نام کاربری استفاده می کنید، نمی توانید آن را مطابق با صفحه سایت پشتیبانی Reddit تغییر دهید.

اگر قبلاً با استفاده از حساب Google یا Apple ثبت‌نام کرده‌اید، اما مطمئن نیستید که می‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید یا خیر، راهی وجود دارد که در صورت وجود فرصت، پنجره بازشو را فعال کنید.

می‌توانید این کار را با ورود به حساب Reddit خود با حساب Google یا Apple خود انجام دهید، روی منوی کشویی آواتار نمایه خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید. اگر بتوانید نام کاربری خود را تغییر دهید، پنجره بازشو باید ظاهر شود.

برای تغییر نام کاربری اختصاص داده شده، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در پنجره باز شده بر روی Change Username کلیک کنید.
  2. یک نام کاربری معتبر انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Continue کلیک کنید.
 تغییر نام کاربری در Reddit
تغییر نام کاربری در Reddit
  1. روی Save Username در کادر تایید کلیک کنید. با این کار نام کاربری دائمی شما اختصاص می یابد.
 تغییر نام کاربری در Reddit
تغییر نام کاربری در Reddit

همچنین می توانید با کلیک بر روی Keep Username و تایید آن، از نام کاربری اختصاص داده شده به صورت تصادفی استفاده کنید.

هنگامی که نام کاربری خود را تنظیم کردید، دیگر نمی توانید آن را تغییر دهید.

قوانین مشابهی برای تغییر نام کاربری در برنامه Reddit نیز اعمال می شود. علاوه بر این، روند تغییر نام کاربری تقریباً یکسان است.

چگونه نام کاربری Reddit خود را هنگام ایجاد یک حساب جدید تنظیم کنید

اگر می خواهید با یک آدرس ایمیل ثبت نام کنید (یا به طور کلی از آدرس ایمیل رد شوید)، Reddit به شما اجازه می دهد نام کاربری خود را در طول فرآیند تنظیم کنید.

در اینجا مراحل تنظیم یک نام کاربری Reddit هنگام ایجاد یک حساب جدید آمده است:

  1. از صفحه ثبت نام Reddit دیدن کنید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید (یا آن را خالی بگذارید). سپس Continue را انتخاب کنید.
  2. یک نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد وارد کنید
 تغییر نام کاربری در Reddit
تغییر نام کاربری در Reddit
  1. روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

وقتی نام کاربری را اضافه کردید نمی توانید آن را تغییر دهید، بنابراین مطمئن شوید که آن چیزی است که می خواهید در سایت استفاده کنید.

چگونه نام نمایشی Reddit خود را تغییر دهیم

همچنین می توانید نام نمایشی خود را در Reddit تغییر دهید یا تنظیم کنید. این فقط نام دیگری است که Reddit در نمایه شما نمایش می دهد. با این حال، تمام تعاملات شما در Reddit، از جمله پست ها و نظرات، از نام کاربری Reddit شما استفاده می کند.

برای تنظیم نام نمایشی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در گوشه بالا سمت راست، روی منوی کشویی آواتار نمایه کلیک کنید.
  2. به تنظیمات بروید و در صفحه بعد تب Profile را انتخاب کنید.
  3. گزینه ای برای تنظیم نام نمایشی خود خواهید دید. نام نمایشی مورد نظر خود را وارد کنید و سپس تب ها را تغییر دهید. این تغییرات را ذخیره می کند

برخلاف نام‌های کاربری Reddit، می‌توانید نام نمایشی خود را در هر زمانی تغییر دهید. به همین ترتیب، اگر می خواهید عکس پروفایل یا آواتار ردیت خود را تغییر دهید، می توانید این کار را انجام دهید.

امیدواریم در مورد اینکه چه زمانی می‌توانید یا نمی‌توانید نام کاربری Reddit خود را تغییر دهید، شفافیت داشته باشید. برای اکثر کاربران، نام کاربری شما در حال حاضر در سنگ تنظیم شده است. اما اگر در 30 روز گذشته با یک حساب Google یا Apple ثبت نام کرده اید، هنوز فرصتی برای تغییر آن دارید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس