آهنگساز فیلم Joker 2

59
0
آهنگساز فیلم Joker 2

هیلدور گودنادوتیر، آهنگساز برنده جایزه اسکار فیلم جوکر اعلام کرد که برای ساخت موسیقی متن فیلم Joker 2 بازگشته است. در این مطلب به بررسی آهنگساز فیلم Joker 2  می پردازیم.

آهنگساز فیلم Joker 2

هیلدور گودنادوتیر، آهنگساز ایسلندی فیلم Joker در مصاحبه با ورایتی اعلام کرد که فرایند ساخت موسیقی فیلم جدید دنیای سینمایی DC با حضور واکین فینیکس و لیدی گاگا را آغاز کرده است. فیلم Joker: Folie à Deux که گفته می‌شود دربرگیرنده‌ی برخی ویژگی‌های موزیکال در ژانر فیلم خواهد بود، به کارگردانی تاد فیلیپس ساخته می‌شود و گفته می‌شود که لیدی گاگا، خواننده برنده ۱۳ جایزه گرمی، اسکار و گلدن گلوب قرار است نقش هارلی کویین را در فیلم جوکر ۲ را بازی کند، اما این خبر به شکل رسمی تایید نشده است.
گودنادوتیر با اشاره به اینکه در ۴۰ سالگی احساس می‌کند در اوج دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد خاطر نشان کرد: «من حالا حس می‌کنم درک بهتری از آنچه برای عملکرد به‌عنوان یک شخص نیاز دارم را در اختیار دارد. چیزی که به من کمک می‌کند شرایط بدن، ذهن و خلاقیتم را حفظ کنم. حس می‌کنم تازه شروع به یادگیری کردم. من در مورد نحوه انتخاب پروژه‌های جدید چندان استراتژیک عمل نمیکنم. معمولاً خیلی سریع و واضح مشخص می‌شود که آیا یک پروژه با من مطابقت خواهد داشت یا خیر.»

این به سومین همکاری آهنگساز تحسین شده‌ی ایسلندی و واکین فینیکس تبدیل خواهد شد. دو همکاری نخست آن‌ها در فیلم Mary Magdalene و البته قسمت اول جوکر رقم خورد. آهنگساز فیلم Joker در سال ۲۰۱۹ جوایز متعددی از جمله اسکار، گلدون گلوب و گرمی را برای بهترین موسیقی اورجینال یک اثر سینمایی از آن خود کرد. قسمت اول جوکر مورد تحسین منتقدین و مخاطبان سینما قرار گرفت و یک میلیارد دلار فروش کرد تا به پرفروش‌ترین فیلم رده سنی بزرگسال تاریخ تبدیل شود.

comingsoon

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس