آپدیت اندروید 13 را برای گوشی LG Wing منتشر شد

43
0
آپدیت اندروید 13 را برای گوشی LG Wing

LG Wing گوشی هوشمند منحصر‌به‌فردی است که سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شد و به‌دلیل طراحی متمایز خود و نمایشگر چرخان دوم شناخته می‌شود. این محصول اولین‌بار در کره‌ی جنوبی عرضه شد و درواقع اولین‌ دستگاه از پروژه‌ی Explorer ال‌جی بود. گفتنی است شرکت کره‌ای پس‌از این محصول گوشی هوشمند دیگری معرفی نکرد. آپدیت اندروید 13 را برای گوشی LG Wing منتشر شد.

آپدیت اندروید 13 را برای گوشی LG Wing

ال‌جی وینگ از صفحه‌نمایش اصلی ۶٫۸ اینچی P-OLED بهره می‌برد که امکان چرخش ۹۰ درجه‌ دارد و صفحه‌نمایش دوم آن ۳٫۹ اینچی است که پس‌از چرخاندن نمایشگر اصلی، دردسترس قرار خواهد گرفت. این محصول از تراشه‌ی Snapdragon 765G، رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد و به دوربین پشتی سه‌گانه مجهز شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. متأسفانه تولید این دستگاه مدت کوتاهی پس‌از عرضه‌ی اولیه، متوقف شد. اکنون همان‌طورکه ال‌جی وعده داده بود، به‌روزرسانی اندروید ۱۳ به‌عنوان آخرین آپدیت نرم‌افزاری برای دستگاه مذکور منتشر شده است.

به‌روزرسانی اندروید ۱۳ از مدتی قبل دردسترس کاربران کره‌ای LG Wing قرار گرفته است و انتظار داریم طی ماه‌های آینده در بازار آمریکای شمالی و اروپا نیز منتشر شود. پس‌از به‌روزرسانی گوشی، شماره نسخه‌ی آن به F100N40a تغییر خواهد کرد. وصله‌ی امنیتی مارس ۲۰۲۳ اندروید نیز با این آپدیت ادغام شده است.

بسته‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای LG Wing حدود ۱٫۴ گیگابایت است که شامل چند قابلیت جدید مثل نمایش نمادهای میان‌بر کنترل دستگاه در صفحه‌ی قفل، پیش‌نمایش، اشتراک‌گذاری و ویرایش متن و تصاویر کپی‌شده، عملکرد چندپنجره‌ای ساده‌تر و موارد دیگر می‌شود.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس