معرفی 11 تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone و iPad

102
0
برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone

در اینجا بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone و iPad معرفی شده است که به شما این امکان را می ‌دهد تا کلیپ ‌های دوربین خود را هر کجا که هستید ویرایش کنید. بدون نیاز به کامپیوتر!

برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone و iPad

برای ایجاد یک فیلم سفارشی با استفاده از عکس، موسیقی و ویدیو، نیازی به رفتن به سراغ مک یا رایانه شخصی نیست. سخت ‌افزار iOS همچنان روز به روز قدرتمندتر می‌ شود و به یک رایانه واقعی نزدیک‌ تر می ‌شود، و تعداد بسیار زیادی برنامه ‌های ویرایش ویدیو وجود دارند که به شما امکان ویرایش و ایجاد یک ویدیو از فایل‌ های رسانه ‌ای مختلف را می‌ دهد.

ما قصد داریم تعدادی از گزینه ‌های رایگان برنامه ویرایش ویدیو را برای iPhone یا iPad شما معرفی می ‌کنیم.

برنامه iMovie

برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone
برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone

هیچ لیستی از برنامه های ویرایش ویدیوی iOS رایگان بدون iMovie اپل کامل نمی شود. این برنامه باید اولین انتخاب شما برای ویرایش در iPhone یا iPad باشد. در حالی که این رابط ممکن است در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد، اما تعدادی ویژگی قدرتمند را ارائه می دهد و نزدیکترین ویرایشگر به ویرایشگر ویدیوی دسکتاپی است که می توانید در دستگاه iOS پیدا کنید.

دو ویژگی عمده در این برنامه وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد. این ویرایشگر شگفت ‌آور قدرتمند به شما این امکان را می‌ دهد تا از بین هشت تم با مطابقت کامل با عناوین، انتقال ‌ها و تغییرات و موسیقی انتخاب کنید. علاوه بر این، این برنامه 10 فیلتر مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد. می‌ توانید با استفاده از موسیقی های داخل برنامه و افکت ‌های صوتی، یا موسیقی از کتابخانه‌تان یا حتی صدای خودتان، موسیقی متن فیلم ایجاد کنید.

اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید، iMovie دارای یک ویژگی عالی است که به شما کمک می کند تا تریلرهای فیلمی به سبک هالیوود را با گرافیک ها و امتیازات موجود بسازید.

می توانید فیلم ها را با هر دو نوع کیفیت 4K یا 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه ذخیره یا به اشتراک بگذارید. حتماً نگاهی به راهنمای عالی ما برای ویرایش ویدیوها در آیفون بیندازید که شامل تعدادی از نکات iMovie است.

Download: iMovie (Free)

برنامه VITA

VITA برای هرکسی که به یک ویرایشگر ویدیوی آیفون کامل و قدرتمند نیاز دارد که هیچ خرید درون برنامه ای یا اشتراکی نیاز نداشته باشد، بسیار عالی است.

در عین حال که می ‌توانید یک پروژه کاملاً جدید را شروع کنید، تعدادی الگوی از پیش ساخته نیز برای انتخاب آسان ‌تر شما وجود دارد. دسته بندی های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، و حتی می توانید ببینید که چه تعداد از اعضای دیگر جامعه از الگوهای مختلف استفاده کرده اند.

از دیگر ویژگی‌ های عالی می ‌توان به قابلیت افزودن سریع و افزودن ویدیوهای اسلوموشن، اعمال فیلتر برای درجه ‌بندی رنگ، و کلاژ و همپوشانی ویدیوها با تصویر در تصویر اشاره کرد.

و وقتی کارتان تمام شد، نتایج را با کیفیت فول اچ دی استخراج کنید.

Download: VITA (Free)

برنامه KineMaster

برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone
برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone

KineMaster یک گزینه عالی برای ساخت فیلم ها با مجموعه ای از ابزارهای ویرایش و سایر ویژگی ها به صورت رایگان است. برای شروع، می ‌توانید پروژه ‌ای را با نسبت ‌های تصویری مختلف، از 16:9 سینمایی گرفته تا 1:1 کامل اینستاگرام، شروع کنید.

سپس نوبت به افزودن انتقال و تغییرات، متن، موسیقی و موارد دیگر به ویدیو با استفاده از یک رابط کاربری آسان می رسد. شما می توانید چندین لایه از ویدئو، تصاویر، استیکرها، افکت های خاص، متن و دست خط را در نتیجه نهایی ترکیب کنید. تعدادی دارایی های ویدئویی برای استفاده رایگان فراهم شده است.

برای کمک به ساخت صدای سه بعدی، می‌ توانید از پیش‌ تنظیم ‌های EQ، سریع کردن و ابزارهای پوشش صدا استفاده کنید. فیلم ها را می توان با حداکثر 4K 60FPS ویرایش و استخراج کرد.

برای حذف واترمارک از ویدیوهای تکمیل ‌شده و باز کردن قفل تعدادی از ابزارهای اضافی برای ‌پیش تنظیمات ، به اشتراک نیاز دارید. همچنین با خرید اشتراک به دارایی ‌های اضافی برای استفاده در ویدیوها مانند پس ‌زمینه دسترسی خواهید داشت.

اطلاعات جامع ما را در مورد نحوه ویرایش ویدیوها در آیفون خود با KineMaster بخوانید.

Download: KineMaster (Free, subscription available)

برنامه PowerDirector

برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone
برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone

برای داشتن یک گزینه درجه یک که می تواند به راحتی ویدیوهای 4K را ویرایش و استخراج کند، حتما PowerDirector را امتحان کنید. یکی از بهترین ویژگی های آن، امکان رفع لرزش فیلم دوربین با لرزشگیر ویدیو است. همچنین می توانید با عناوین متحرک، معرفی های سرگرم کننده ایجاد کنید. و برای اینکه صدای خود را متفاوت کنید، تغییر دهنده صدا را امتحان کنید. برای بهره بردن از تعداد نامحدودی از امکانات عالی، پس زمینه را با یک ویرایشگر صفحه سبز جایگزین کنید.

ویژگی های دیگر این برنامه عبارتند از توانایی ترکیب تصاویر و ویدئو در یک کلیپ و اضافه کردن متن یا عنوان انیمیشن به فیلم ها. پس از ویرایش، می توانید فیلم های خود را برای بیشتر دیدن در یوتیوب و فیسبوک آپلود کنید.

دانلود رایگان این برنامه عملکرد محدودی را ارائه می دهد. برای استفاده حداکثری از این برنامه، به اشتراک نیاز دارید. که ویدیوی 4K، سبک های متن سفارشی، استفاده از بیش از 3 میلیون ویدیو از Shutterstock و موارد دیگر را با خود به همراه دارد. 

Download: PowerDirector (Free, in-app purchases and subscription available)

برنامه Videorama Video Editor

برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone
برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone

Videorama یکی دیگر از ویرایشگرهای ویدئویی بسیار قوی است. پس از باز کردن این برنامه، می توانید ویدیو را در سه جهت مختلف انتخاب کنید: افقی، عمودی، یا مربع. اندازه مربع برای اینستاگرام مناسب است.

بهترین ویژگی این برنامه توانایی آن در دانلود رایگان فیلم ها و عکس ها از Pixabay است. همچنین به شما این امکان را می دهد تا افکت های ویدیویی، افکت های صوتی و موسیقی بدون حق کپی رایت را دانلود کنید.

در صفحه ویرایش، مجموعه ای از ابزارهای ویرایش شامل افزودن متن، عکس، موسیقی و فیلترها را در پایین مشاهده خواهید کرد. با ضربه زدن روی نوار لغزنده ویدیو در بالا، چهار ابزار دیگر نشان داده می شود. اینها شامل گزینه هایی برای ویرایش کلیپ، حذف آن، کپی کردن آن، و افزودن افکت های انتقال و تغییر مختلف است.

نسخه رایگان این برنامه به شما این امکان را می دهد تا ویدیوهای کوتاه 720p با واترمارک Videorama ایجاد کنید. برای باز کردن قفل تمام ویژگی های این برنامه می توانید اشتراک ماهانه بگیرید. این اشتراک واترمارک را حذف می‌ کند، دسترسی به محتوا و ویژگی ‌های پریمیوم را فراهم می ‌کند، به شما این امکان را می‌ دهد تا ویدیوهای 1080p و 60FPS ایجاد کنید و به شما امکان اشتراک‌ گذاری محتوای بیش از سه دقیقه را می ‌دهد.

DownloadVideorama Video Editor (Free, in-app purchases available)

برنامه Adobe Premiere Rush

Adobe Premiere Rush که برای سازندگان محتوا ساخته شده است یک گزینه عالی برای کاربران آیفون و آیپد است. برای آسان کردن این کار، می ‌توانید از دوربین برنامه برای ضبط ویدیو استفاده کنید و سپس ویرایش را در همان برنامه شروع کنید.

ویرایش به صورت کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می دهد که فیلم ها، صداها و موارد دیگر را آن طور که می خواهید مرتب کنید. همچنین می‌ توانید از چندین آهنگ ویدیویی برای انعطاف ‌پذیری بیشتر استفاده کنید. همچنین ایجاد افکت های حرکت و زوم برای تصاویر تنها با یک کلیک در این برنامه امکار پذیر است.

با نسخه رایگان این برنامه، می ‌توانید افکت ها را ویرایش و استفاده کنید، عناوین متحرک را برای ویدیوها سفارشی کنید، و آهنگ ‌های موسیقی را از یک کتابخانه رایگان اضافه کنید. شما همچنین می توانید از مزایای استخراج نامحدود ویدیو استفاده کنید. یک اشتراک تمام ویژگی ‌ها و محتوای برنامه از جمله ابزارهای صوتی پیشرفته و کتابخانه محتوای پریمیوم را باز می‌ کند. همچنین می توانید پروژه ها را در تلفن همراه و دسکتاپ خود همگام سازی کنید.

Download: Adobe Premiere Rush (Free, subscription available)

برنامه FilmoraGo

برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone
برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone

FilmoraGo فقط برای آیفون گزینه های زیادی برای ویرایش ویدیو ارائه می دهد تا خلاقیت شما را به نمایش بگذارد. یک برنامه با یک نمای عالی برای کار کردن، ویرایش چندین ویدیو و برش، تکرار، و موارد دیگر را برای شما بسیار ساده می ‌کند.

این برنامه موسیقی بدون حق کپی رایت و افکت های صوتی داخلی را برای افزودن بیشتر به یک ویدیو ارائه می دهد. شما همچنین می توانید صداهای منحصر به فردی از خود را ضبط کنید. برای سرگرمی بیشتر، این برنامه از فیلترها و همپوشانی متن پشتیبانی می کند. و می توانید چندین لایه افکت به یک ویدیو اضافه کنید. هنگامی که احساس ماجراجویی می کنید، می توانید از این برنامه برای ضبط ویدیو با هر دو دوربین جلو و عقب به طور همزمان با یک آیفون مدرن استفاده کنید. همچنین فیلترهای ویدئویی برای روتوش نیز در این برنامه وجود دارد.

می توانید برنامه را به صورت رایگان امتحان کنید. اما برای استفاده از تمام ویژگی ها، به اشتراک نیاز دارید. مشترکین می ‌توانند از چندین لایه، ویدیوهایی با فیلترهایی با طول نامحدود و موارد دیگر استفاده کنند.

Download: FilmoraGo (Free, in-app purchases and subscription available)

برنامه InShot

برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone
برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone

چه در حال ایجاد ویدیوی عالی برای اینستاگرام یا هر جای دیگری باشید، InShot ابزارهای مورد نیاز شما را دارد. برخی از بهترین ویژگی ها به شما این امکان را می دهند که موسیقی متن کاملی را به ویدیوی خود اضافه کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا موسیقی خود را اضافه کنید یا حتی می توانید از بین افکت های صوتی یا صداگذاری یکی را انتخاب کنید. همگام سازی صدا و ویدئو در این برنامه بسیار آسان است.

برای ویدیو، می‌ توانید متن، ایموجی و حتی استیکرهای متحرک اضافه کنید و در عین حال فیلترها و افکت ‌های ثابتی نیز اضافه کنید.

یک اشتراک به شما امکان دسترسی به تمام انتقال‌ های پولی، افکت ‌ها، استیکر ‌ها و موارد دیگر را می ‌دهد. همچنین می‌ توانید ویدیو را بدون واترمارک استخراج کنید و از این برنامه بدون تبلیغ استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید اشتراک نگیرید، تعدادی خرید درون برنامه ای برای باز کردن بسته های فیلتر و افکت اضافی و حذف واترمارک و تبلیغات نیز موجود است.

Download: InShot (Free, in-app purchases and subscription available)

برنامه Videoshop

یکی دیگر از برنامه های عالی ویرایش ویدیوی رایگان برای آیفون شما Videoshop است. استفاده از این رابط کاربری حتی برای کم تجربه ترین ویرایشگرهای ویدئویی نیز آسان است. برای شروع، می‌ توانید یک ویدیو وارد کنید، مستقیماً از برنامه عکس بگیرید یا حتی یک قطعه از ویدیوهای وایرال شده محبوب را وارد کنید.

برای ساده کردن آن در حین ویرایش، می ‌توانید نوار ابزار را سفارشی کنید تا فقط ابزارهایی را که انتخاب می ‌کنید نشان داده شوند. در یک ویدیو، می‌ توانید و در حین تنظیم با استفاده از ابزارهای مختلف، ویدیوها را به چند کلیپ تقسیم کنید. علاوه بر یک قطعه صوتی، می توانید افکت های صوتی اضافه کنید یا حتی صدای خود را ضبط کنید.

یک اشتراک تعدادی از ویژگی های اضافی را باز می کند. برخی از این موارد عبارتند از حذف واترمارک در ویدیوی استخراج شده، استخراج ویدیوی 4K، فیلترها و انتقال های اضافی و موارد دیگر.

همچنین می ‌توانید با خرید یکباره قفل کل برنامه را باز کنید. همچنین خریدهای مستقلی برای حذف واترمارک و اضافه کردن ابزارها وجود دارد.

Download: Videoshop (Free, in-app purchases and subscription available)

برنامه Magisto Video Editor & Maker

Magisto با تمرکز بر رسانه های اجتماعی، تمام مشکلات را برای ایجاد یک ویدیوی عالی برطرف می کند. این برنامه تمام ویرایش ها را خودش انجام می دهد. با استفاده از هوش مصنوعی، این ویرایشگر ویدئو، عکس، موسیقی، متن، افکت ‌ها و فیلترها را ترکیب می ‌کند.

پس از انتخاب یک سبک ویرایش خاص مانند لحظات خاص، خاطرات یا سفر، زمان وارد کردن تمام فایل های رسانه ای لازم فرا رسیده است. بعد، تعدادی آهنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد، که از موسیقی راک گرفته تا موسیقی سینمایی قابل انتخاب است. شما همچنین می توانید آهنگ خاصی را از یک کتابخانه موسیقی انتخاب کنید.

نسخه رایگان این برنامه از فیلم هایی تا نهایتا دو دقیقه و 30 ثانیه پشتیبانی می کند. دو نوع اشتراک وجود دارد – حرفه ای و پریمیوم.

Download: Magisto Video Editor & Maker (Free, subscription available)

برنامه Clips

جای تعجب نیست، اما اپل راه عالی دیگری برای ویرایش و ایجاد ویدیوهای عالی با استفاده از Clips دارد. این برنامه آیفون و آیپد به شما این امکان را می دهد تا ویدیوهای عمودی و افقی را برای اشتراک گذاری ایجاد کنید. برای شروع کار و حتی ضبط با استفاده از این برنامه، به راحتی می توانید فیلم ها و عکس ها را از کتابخانه خود وارد کنید.

فقط با چند مرحله می‌ توانید به یک ویدیو، چیزهای سرگرم ‌کننده مانند اموجی، حباب ‌های گفتار، استیکرها و موارد دیگر اضافه کنید. این برنامه دارای بیش از 100 موسیقی متن است که به طور خودکار با طول ویدیوی شما تنظیم می شود. همچنین می توانید یک آهنگ موسیقی را از کتابخانه خود اضافه کنید.

نتایج نهایی را می توان به سرعت از طریق ایمیل یا پیام متنی برای دیگران ارسال کرد یا در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام پست کرد. به لطف همگام سازی iCloud، می توانید ویدیوها را در همه دستگاه های iOS خود مشاهده و ویرایش کنید.

Download: Clips (Free)

آماده، تنظیم، و ایجاد ویدیو با این برنامه های ویرایش ویدیو

گرفتن عکس یا ویدیو با iPhone یا iPad بسیار ساده و سریع است. اما بسیاری از ما احتمالاً تعداد زیادی فایل عکس و فیلم روی دستگاه های خود داریم که دیگر هرگز آنها را تماشا نخواهیم کرد. با استفاده از یکی از این برنامه ‌های ویرایش ویدیوی رایگان، می ‌توانید فیلمی بسازید تا بارها و بارها از خاطرات آن لذت ببرید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس