احتمال معرفی مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023

73
0
مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023

براساس تحقیقات شرکت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی، Quanta Computer، تأمین‌کننده اپل برای عرضه مک‌بوک‌های جدید آماده می‌شود، بنابراین احتمال معرفی مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023 بسیار بالاست.

«اریک وودرینگ»، تحلیلگر مورگان استنلی در یادداشت تحقیقاتی این شرکت گفته که Quanta Computer برای لپ‌تاپ‌هایی که در سه ماهه دوم سال 2023 تولید می‌کند، در مقایسه با سه ماهه اول سال انتظار رشد تک رقمی را دارد. وودرینگ از مک‌بوک‌های جدید اپل به‌عنوان دلیلی برای رشد تولید تأمین‌کننده اپل یاد کرده است.

این گزارش در حالی منتشر شده که «مارک گورمن» از بلومبرگ در خبرنامه ماه گذشته خود گفته بود که اپل ماه آینده در کنفرانس WWDC از مک بوک ایر 15 اینچی خود رونمایی خواهد کرد. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معتبر اپل هم ماه گذشته گفته بود که نسل اول مک بوک ایر 15 اینچی از تراشه M2 بهره خواهد برد. با این حال، درباره طراحی این دستگاه، مانند اکثر دیوایس‌های جدید اپل، انتظار نمی‌رود به جز اندازه نمایشگر بزرگ‌تر شاهد طراحی قابل‌توجهی باشیم.

احتمال معرفی مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023

آخرین نسخه مک بوک ایر با نمایشگر 13 اینچی سال گذشته در WWDC معرفی شد. این دستگاه از تراشه M2، دوربین 1080p، پورت شارژ مگ‌سیف 3، دو پورت تاندربولت 3، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، مجیک کیبورد با Touch ID و ترک‌پد Force Touch بهره می‌برد. قیمت آن از 1199 دلار شروع می‌شود و دارای رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، استارلایت و میدنایت است.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا ماه آینده شاهد رونمایی مک بوک دیگری خواهیم بود یا خیر، زیرا انتظار می‌رود که مدل‌های جدید مک‌بوک ایر 13 اینچی و مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه M3 تا اواخر سال جاری یا سال آینده و مدل‌های 14 و 16 اینچی مک بوک پرو نیز تنها سه ماه پیش با تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس به‌روز شده بودند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس