اخبار جدید از Elden Ring در راه است

87
0
اخبار جدید از Elden Ring

احتمالا به زودی اخبار جدید از Elden Ring که جمعه گذشته برنده جایزه بازی سال در مراسم گیم اواردز (The Game Awards) شد، بشنویم.

اخبار جدید از Elden Ring

این خبر به دنبال ادعای میازاکی در گیم اواردز مبنی‌بر پایان نیافتن کار آن‌ها با این بازی و همچنین اعلام ناشر الدن رینگ، یعنی Bandai Namco مشخص شد و ظاهرا بازی جهان باز FromSoftware همچنان میزبان محتوایی جدید خواهد بود.

به طور دقیق‌تر، بندای نامکو پس از پیروزی بزرگ Elden Ring در گیم اواردز، بیانیه‌ای را در توییتر منتشر کرده که در آن از طرفداران بابت حمایت از این اثر از هنگام عرضه تاکنون تشکر می‌کند. درنهایت با ارسال ایمیلی به طرفداران، بندای نامکو به این نکته اشاره می‌کند که طی روزها و هفته‌های آتی، اخبار بیشتری درباره الدن رینگ منتشر خواهد شد.

این ایمیل توسط برخی از هوادارن در ردیت (Reddit) و ریست‌ارا (ReserEra) مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و برخی از آن‌ها معتقدند که به زودی شاهد معرفی بسته الحاقی داستانی به مناسبت نزدیک شدن به تولد یک سالگی الدن رینگ خواهیم بود.

البته لازم به ذکر است که همین چند روز پیش بود که فرام سافتور با انتشار بسته الحاقی Colosseum به اسقتبال از طرفداران بازی رفت. این بسته الحاقی که به طور رایگان منتشر شد، امکان مبارزه علیه سایر بازیکنان را در کلوسئوم‌هایی که پیش‌تر غیرقابل ورود بودند را فراهم می‌کند.

اما طبق شایعات، انتظار می‌رود بسته الحاقی این اثر بازیکنان را به نقشه‌ای کاملاً جدید ببرد. مشخص نیست که این بسته الحاقی، تنها محتوای بزرگی باشد که بازی در آینده دریافت می‌کند، بنابراین باید منتظر اعلام رسمی سازندگان بازی بود.

منبع: The Gamer

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس