جلسه ی سهام GameStop با حضور Roaring Kitty برگزار خواهد شد

یک معامله‌گر هفته آینده با بنیان گذاران Robinhood در یک برنامه گفتگو محور شرکت خواهد کرد. در ادامه جلسه ی سهام GameStop با ما همراه باشید.

31
0
0 جلسه ی سهام GameStop با حضور Roaring Kitty برگذار خواهد شد

یک معامله‌گر جوان که سهام خود را در اینترنت عرضه کرده است، هفته آینده با بنیان گذاران برنامه Robinhood در یک برنامه گفتگو محور دیوانه وار شرکت خواهد کرد. در ادامه خبر جلسه ی سهام GameStop با ما همراه باشید.

داستان جهش سهام GameStop

1 جلسه ی سهام GameStop با حضور Roaring Kitty برگذار خواهد شد

داستان از این قرار است: یک تاجر جوان که نام کوچکش Roaring Kitty بود، خود را در مرکز جنب و جوش معاملات سهام GameStop انداخت، اولین حضور عمومی او در معاملات اینگونه بود.

Keith gill که یک تاجر است، در لیست منتشر شده هیئت مدیره Robinhood برای جلسه آینده حضور خواهد داشت. این جلسه برای بررسی جهش قیمت‌های سهام GameStop خواهد بود.

آقای گیل تنها کسی است که در این اجلاس حضور دارد و عضوی از هیئت مدیره نیست.

از دیگر افرادی که در آن روز حاضر می‌شوند میتوان Vlad Tenev، مدیر اجرایی کارگزاری آنلاینRobinhood ، Kenneth C. Griffin، مدیر اجرایی شرکت تجاری Citadel؛ Gabe Plotkin، مدیر اجرایی صندوق Melvin Capital Management؛ و Steve Huffman، مدیر عامل شرکت رسانه‌ی اجتماعی Reddit را می‌توان نام برد.

آقای گیل یک فرد کاملا ناشناخته بود تا اینکه ماه گذشته هویت او به عنوان شخصیت پشت پرده Roaring Kitty فاش شد. با این نام در فضای مجازی، آقای گیل ده‌ها فیلم از خانه خود در ماساچوست برای تبلیغ کردن سهام GameStop فیلمبرداری و منتشر کرد.

او مجموعه بزرگی از سهام GameStop ایجاد کرد و در میان افرادی که برای گفتگو در مورد سهام در Reddit جمع شده بودند به یک قهرمان تبدیل شد. اما تأیید وی باعث جلب توجه نهاد‌های نظارتی و بررسی کننده در ایالت محل زندگی او شده است.

مسدود کردن معاملات سهام گیم استاپ توسط Robinhood

2 جلسه ی سهام GameStop با حضور Roaring Kitty برگذار خواهد شد

بسیاری از این تجار سهام در برنامه Robinhood خرید و فروش انجام می‌دهند. اما Robinhood و دیگر کارگزاران به طور خاص معاملات GameStop را در سیستم عامل خود مسدود کردند، زیرا این سهام در وال استریت بیش‌ترین معامله را داشت و قیمت آن تنها در ژانویه تا ۱۷۰۰ درصد افزایش یافت.

سایت‌های شرط بندی در ایالات متحده آپشن‌های بسیاری ارائه می‌کنند، بر این اساس بسیاری از صندوق‌های سرمایه گذاری، بر سقوط GameStop شرط‌های سنگین بسته بودند. با این افزایش معاملات GameStop تمامی این صندوق‌ها ضرر کردند. یک فرد آگاه گفته است: Melvin در ماه ژانویه ۵۳ درصد ضرر کرد و مجبور شد میلیارد‌ها دلار از صندوق‌های سرمایه گذاری دیگر از جمله Citadel قرض کند تا ورشکسته نشود و بتواند ادامه بدهد.

تصمیم Robinhood برای جلوگیری از معاملات مشتریان این برنامه را عصبانی کرد و ضرر دو جانبه را به همراه داشت، زیرا این کار RobinHood بر خلاف نظر نماینده مجلس Alexandria Ocasio-Cortez سناتور Ted Cruz بود.

Robinhood در مدت پنج روز ۳/۴ میلیارد دلار جمع آوری کرد تا اطمینان حاصل کند پول کافی برای پوشش تجارت در سیستم عامل‌های خود را دارد و با از دست دادن احتمالی تعدادی از کاربران مشکلی پیش نخواهد آمد. این پلتفرم همچنان به محدود کردن معاملات GameStop و سایر سهام‌های به اصطلاح meme، مانند AMC Entertainment، به مدت نامعلوم ادامه می‌دهد.

حال که با جلسه ی سهام GameStop آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس