از بسته‌ی گسترش دهنده‌ی عظیم سایبرپانک 2077 چه می‌دانیم؟

79
0
از بسته‌ی گسترش دهنده‌ی عظیم سایبرپانک 2077 چه می‌دانیم؟

در این مقاله قرار است به این سوال مهم بپردازیم که از بسته‌ی گسترش دهنده‌ی عظیم سایبرپانک 2077 چه می‌دانیم؟ اگر برای دریافت جدیدترین اطلاعات در خصوص سایبرپانک مشتاق هستید، اول نیوز را همراهی کنید.

بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) اواخر 2020 پس از سال‌ها انتظار عرضه شد. ولی مشکلات فنی گسترده‌ی بازی مانع از شکوفایی آن شد. هر چند که فروش 18 میلیون نسخه‌ای بازی نوید موفقیت تجاری بازی را می‌دهد.

سازندگان پس از حدود یک سال و نیم توانستند وضعیت فنی سایبرپانک 2077 را بهبود ببخشند. این مهم با عرضه‌ی به‌روزرسانی 1.5 در چند هفته‌ی گذشته تحقق یافت. حال که وضعیت بازی بهبود یافته است، طرفداران منتظر بسته‌های گسترش دهنده‌ی بازی هستند. بسته‌هایی که CD PROJEKT RED قول آن‌ها را داده بود. ولی به دلیل مشکلات فنی گسترده، عقب افتاد.

به نقل از مدیر مالی استودیو در حال حاضر یک چهارم بازی‌سازان استودیو که شامل 160 نفر می‌شوند در حال ساخت بسته‌ی گسترش دهنده‌ی عظیم سایبرپانک 2077 می‌باشند. در مقام مقایسه یک سوم توسعه دهندگان مشغول برطرف کردن مشکلات فنی بازی بودند.

مدیران شرکت از وضعیت فنی فعلی بازی رضایت کامل دارند. نسخه‌ی PS5 و Xbox Series X/S بازی نیز عرضه شده و اکنون همه‌ی تمرکز روی بسته‌های گسترش دهنده‌ی بازی قرار گرفته است.

cyberpunk 2077

بسته‌ی گسترش دهنده‌ی سایبرپانک قرار است 2023 عرضه شود. با این حال وضعیت فنی بازی هنوز به حالت ایده‌آل نرسیده است. احتمال می‌رود DLC سایبرپانک به شخصیت پرطرفدار مورگان بلک هند بپردازد. شخصیتی که در کمال ناباوری در بازی حضور نداشت. البته می‌دانیم که نمایش‌های تبلیغاتی بازی روی جانی سیلورهند با هنرنمایی کیانو ریوز متمرکز بودند. ولی طرفداران تصور نمی‌کردند که مورگان بلک هند که شخصیتی کلیدی در جهان سایبرپانک به حساب می‌آید، هیچ نقشی در بازی ایفا نکند.

بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی که قرار است خط داستانی جدیدی را ارائه دهد، می‌بایست به این مهم بپردازد. و خلأ ایجاد شده را پر کند. از طرفی سازندگان برخی از اعمال بلک هند را به سیلورهند نسبت داده‌اند. به عنوان مثال بمب‌گذاری در برج آراساکا و رقابت با آدام اسمشر جزو کارهای بلک هند بودند.

برخی شایعات می‌گویند بلک هند و یک شخصیت دیگر قرار بودند در تراشه‌ی ذهن V حضور داشته باشند، ولی وقتی کیانو ریوز به عنوان جانی سیلورهند انتخاب شد، سازندگان برای پر رنگ کردن نقش این بازیگر توانا سایر شخصیت‌ها را از بازی حذف کردند. این اشتباه بزرگ را می‌شود در DLCها حل کرد.

از بسته‌ی گسترش دهنده‌ی عظیم سایبرپانک 2077 چه می‌دانیم؟

با توجه به پایان‌بندی سایبرپانک 2077، سازندگان نمی‌توانند بسته‌های گسترش دهنده‌ای عرضه کنند که داستانشان ادامه دهنده‌ی جریان اصلی باشد. اگر هم داستان DLCها به اواسط تجربه‌ی اصلی ارتباط داشته باشد، می‌بایست توجیه منطقی داشته باشد. چرا که ماجرای اصلی به نجات جان شخصیت V می‌پردازد.

یکی از احتمالات این است که V و جانی در میانه‌ی راه متوجه راه جدیدی برای نجات جان خودشان می‌گردند. مثلاً شخصی را می‌یابند که تراشه‌ی مورگان بلک هند را در سر دارد و شاید از لحاظ ظاهری نیز مشابه او باشد. دقیقاً مثل رابطه‌ی V و جانی در داستان اصلی. طبیعتاً به این شکل داستان مورگان بلک هند خیلی خوب در جریان اصلی جای می‌گیرد.

به هر حال سازندگان برنامه‌ی مخصوص به خود را برای بسته‌های گسترش دهنده‌ی سایبرپانک 2077 دارند. قرار نیست داستان به این سادگی که در بالا اشاره کردیم باشد. ولی همین‌که پای شخصیت پرطرفدار مورگان بلک هند به بازی باز شود، عالی خواهد بود. احتمالاً طی ماه‌های آینده شاهد اطلاعات تکمیلی بیش‌تری در خصوص برنامه‌های سایبرپانک 2077 باشیم.

مورگان بلک هند

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC, PS4, PS5, Stadia, Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

خب دوستان نظر شما در خصوص بسته‌های گسترش دهنده‌ی سایبرپانک 2077 چیست؟ با اضافه شدن مورگان بلک هند به داستان موافقید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5/5 - (3 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس