بررسی و معرفی کامل اشتراک Xbox Game Pass

68
0
اشتراک Xbox Game Pass

اگر شما هم یک گیمر عاشق بازی های Xbox یا PC هستید ، پس در این مقاله همراه ما باشید تا دلایلی را بررسی کنیم که چرا باید همین الان اشتراک Xbox Game Pass را بگیرید.

اشتراک Xbox Game Pass

Xbox Game Pass مایکروسافت در چند سال اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است، به طوری که برخی از رسانه ها می گویند این یکی از بهترین اشتراک های بازی با توجه به قیمت آن است.
این سرویس اشتراک های جداگانه ای را برای کنسول های رایانه شخصی و ایکس باکس ارائه می کند.   علاوه بر این، با Xbox Game Pass Ultimate، برنامه ای متناسب با هر دو سیستم دریافت می کنید و حتی شامل خدمات کلود گیمینگ نیز می شود.
اما آیا واقعا ارزشش را دارد؟ در اینصورت کدام اشتراک را باید انتخاب کرد؟  در ادامه، ما دلایلی را فهرست می کنیم که چرا باید در این سرویس بازی ثبت نام کنید.

دسترسی به جدیدترین عناوین بازی بدون صرف پول زیاد

اشتراک Xbox Game Pass
اشتراک Xbox Game Pass

معمولاً برای خرید یک بازی جدید باید بیش از 50 دلار هزینه کنید.  در حالی که برخی از بازی ها می توانند قیمت پایین تری داشته باشند، اما اکثر آنها  حدود 100 دلار یا بیشتر هزینه در پی دارند.

 Xbox Game Pass چیست؟

در Xbox Game Pass به چندین عنوان بازی دسترسی دارید و می توانید بدون نیاز به خرید جداگانه آنها را بازی کنید.  البته، باید مقداری پول برای محتوای premium یا DLC خرج کنید، اما دیگر نیازی به هزینه کردن برای دسترسی به نسخه استاندارد ندارید.
توجه داشته باشید که همه بازی ها از طریق Xbox Game Pass  در دسترس نیستند.  با این حال، شما باید تعداد زیادی بازی جدید از چندین استودیو بازی، از جمله Microsoft Studios, Bethesda Studios, EA و موارد دیگر پیدا کنید.
اگر فقط هر چند وقت یکبار بازی انجام می دهید، ممکن است با Xbox Game Pass هزینه بیشتری منقبل شوید.  بنابراین، قبل از خرید اشتراک باید نیازهای خود را ارزیابی کنید.

امکان امتحان کردن چندین بازی

اگر می خواهید بازی های مختلف را امتحان کنید، باید به دنبال نسخه دمو آن بگردید یا اینکه بازی را خریداری کنید و اگر آن را دوست ندارید آن را بازگردانید.
متاسفانه،  برای هر بازی یک نسخه دمو ارائه نمی شود.  علاوه بر این، اگر می‌خواهید بازی‌ها را قبل از خرید، امتحان کنید، اغلب برای خرید و درخواست بازپرداخت با مشکل روبرو خواهید شد.  در هر صورت، می‌توانید نسخه غیرقانونی آن را دانلود کنید تا بتوانید بازی را امتحان کنید )که غیرقانونی و ناامن است(
Xbox Game Pass تمام این مشکلات را از بین می برد و دسترسی نامحدود به مجموعه عظیمی از بازی ها را فراهم می کند که می توانید به صورت رایگان آنها را امتحان کنید.  ناراحت نباشید  مایکروسافت به طور پیوسته و ماهانه بازی های جدیدی را به کتابخانه خود اضافه می کند.  بنابراین، تعداد بازی هایی که می توانید به صورت رایگان امتحان کنید بی انتها خواهد بود.

کاتالوگ بازی

Game pass به شما امکان می دهد به کتابخانه عظیمی از بازی ها دسترسی داشته باشید و مجموعه به طور مداوم هر ماه به روزرسانی می شود.  

اگر شما فردی هستید که به دنبال بازی‌های متعدد در طیف گسترده‌  هستید، Xbox Game Pass برای شما مناسب است.

امتیازات و تخفیف های اضافی

ویژگی های دیگری نیز در Game pass وجود دارد، مانند محتوای رایگان درون بازی، افزونه‌ها، و پیشنهادات شامل 20 درصد تخفیف.
توجه داشته باشید که برخی از امتیازات فقط به مشترکین Xbox Game Pass Ultimate محدود می شود )مانند محتوای رایگان درون بازی(

 EA Play
در حالی که EA Play یک اشتراک جداگانه است، به صورت رایگان در Xbox Game Pass pc plan گنجانده شده است.
بنابراین، اگر می‌خواهید به بازی‌های EA بدون نیاز به انتخاب اشتراک دیگری دسترسی داشته باشید، Game pass یک انتخاب مناسب است.

Cross-Platform Play
حتی اگر مایکروسافت برنامه‌های اشتراک جداگانه‌ای را برای کاربران کنسول‌ و pc ارائه می‌کند، می‌توانید اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را انتخاب کنید که به شما امکان دسترسی به بازی‌های هر دو سیستم را می‌دهد.
به این ترتیب، اگر بازی‌ها را هم بر روی کنسول و هم بر روی pc اجرا کنید، تنها با یک اشتراک از تعداد زیادی بازی ها میتوانید لذت ببرید.  

اگر قصد دارید چندین عنوان بازی را در اختیار داشته باشید ، مهم نیست که برای pc یا کنسول بخواهید ولی ، Xbox Game Pass ارزشش را دارد. با این حال، هنگام انتخاب اشتراک Xbox Game Pass Ultimate باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.  

منبع : makeuseof

 

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس