اضافه شدن استوری به تلگرام

51
0
اضافه شدن استوری به تلگرام

«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام رسماً اعلام کرد که اوایل ماه آینده میلادی قابلیت استوری به این پیام‌رسان اضافه می‌شود. به گفته دورف، سال‌هاست که کاربران تلگرام به‌دنبال این ویژگی هستند و یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌های ارسال‌شده به تلگرام، مربوط به استوری‌ها می‌شود. در این پست به ویژگی اضافه شدن استوری به تلگرام می پردازیم.

اضافه شدن استوری به تلگرام

«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام رسماً اعلام کرد که اوایل ماه آینده میلادی قابلیت استوری به این پیام‌رسان اضافه می‌شود. به گفته دورف، سال‌هاست که کاربران تلگرام به‌دنبال این ویژگی هستند و یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌های ارسال‌شده به تلگرام، مربوط به استوری‌ها می‌شود.

شما می‌توانید در تلگرام، استوری‌ها را تنها در اختیار افراد خاصی قرار دهید. درحقیقت استوری‌ها می‌توانند برای تمام کاربران، مخاطبین یا افراد خاصی (دوستان نزدیک) به نمایش گذاشته شوند. استوری‌ها در بالای صفحه چت‌ها قرار می‌گیرند و کاربران می‌توانند برای مخفی‌کردن استوری‌ها، آن‌ها را به لیست «مخفی» در بخش مخاطبین منتقل کنند.

کاربران می‌توانند به استوری‌های خود کپشن و لینک اضافه کنند. همچنین قابلیت تگ‌کردن افراد در استوری‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید در تلگرام عکس و فیلم استوری کنید و البته امکان عکاسی و ضبط ویدیو با دوربین‌های اصلی و سلفی به‌طور هم‌زمان وجود خواهد داشت.

یکی از تفاوت‌های استوری‌ها در تلگرام با پلتفرم‌های دیگر، امکان انتخاب مدت‌زمان نمایش آن است. شما می‌توانید استوری خود را برای مدت 6، 12، 24 یا 48 ساعت به نمایش بگذارید و پس از مدت‌زمان مدنظرتان، استوری به‌طور خودکار پاک شود. البته شما می‌توانید به‌طور دائمی استوری‌ها را در صفحه پروفایل‌تان نمایش دهید که تقریباً همان هایلایت اینستاگرام محسوب می‌شود.

قابلیت استوری‌ تلگرام در مرحله پایانی فاز آزمایشی قرار دارد و اوایل ماه ژوئیه عرضه می‌شود. به باور دورف، استوری‌ها دوره جدیدی را برای تلگرام رقم می‌زنند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس