8 تا از بهترین ربات های تلگرام برای گروه ها که باید در سال 2023 درباره آنها بدانید

108
0
بهترین ربات های تلگرام

وقتی صحبت از داشتن بیشترین ویژگی در یک برنامه چت موبایلی به میان می آید، احتمالاً تلگرام درست در بالای صفحه قرار دارد. یکی از جنبه های کلیدی که آن را از سایر برنامه های چت جدا می کند، عملکرد استفاده از ربات ها است. تلگرام به کاربران خود آزادی کامل می‌دهد تا ربات‌هایی را در چت‌های خود اضافه کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد کارهای بیشتری انجام دهند، که در غیر این صورت به ابزارها یا برنامه‌های جداگانه نیاز دارند. در این مقاله، ما تعدادی از بهترین ربات‌هایی را که می‌توانید در گروه‌های تلگرام استفاده کنید تا بیشترین بهره را از برنامه ببرید، مرور می‌کنیم.

بهترین ربات های تلگرام برای گروه ها در سال 2023

بهترین ربات های تلگرام Gamee

با شروع لیست با یک ربات سرگرم کننده، Gamee بازی های معمولی و تعاملی را به یک گروه تلگرام اضافه می کند که به اعضا اجازه می دهد در بازی هایی مانند بسکتبال، F1 Racer، Groovy Ski و بسیاری دیگر در ده ها دسته با یکدیگر رقابت کنند. این ربات همچنین آمارهای کلیدی بازیکنان مانند امتیازات بالا، معیارها و موقعیت‌ها را از بازی‌هایی که در گروه انجام می‌دهند ذخیره می‌کند. جدای از آن، کاربران همچنین می توانند این بازی های کوچک زیبا را در چت شخصی خود بازی کنند.

AI anime images

این ربات به طور جادویی هر تصویری را به گرافیکی شبیه به انیمه تبدیل می کند در حالی که حالت بدن انسان را حفظ می کند و پس زمینه را کمی تغییر می دهد تا مطابق با موضوع اصلی باشد. برای شروع، به سادگی تصویری را برای ربات ارسال کنید و ظرف چند ثانیه آینده، هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی را به شما ارائه می دهد که می توانید در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. گاهی اوقات، پردازش ربات در ترافیک سنگین ممکن است کمی طول بکشد، اما در نهایت کار را دیر یا زود انجام می دهد. پس از افزودن ربات به یک گروه، کاربران باید دستوری را به همراه یک تصویر ارسال کنند تا در مقابل نتایج پردازش شده را دریافت کنند.

بهترین ربات های تلگرام Spotybot

Spotybot به اعضای گروه اجازه می دهد تا در آهنگ های مورد علاقه خود که مستقیماً از Spotify پخش می شوند، با یکدیگر پارازیت کنند. اما برای اینکه ربات کار کند، یکی از اعضای گروه باید با ورود به حساب Spotify خود، ربات را به صورت خصوصی پیکربندی کند. هنگامی که Spotybot به یک گروه اضافه می شود، اعضا می توانند هر آهنگ یا هنرمندی را جستجو کنند و ربات با یک کلیپ صوتی همراه با یک لینک مستقیم به Spotify بازخواهد گشت.

Combot

اگر در حال مدیریت یک گروه بزرگ با صدها عضو در تلگرام هستید، این ربات را بررسی کنید. Combot ابزارها و فیلترهای مختلف تعدیل را در اختیار ادمین ها قرار می دهد تا از پر کردن چت توسط اعضای گروه با پیام های هرزنامه و نامربوط جلوگیری کند. این ربات همچنین دارای یک سیستم ماشه است که به طور خودکار اعلان ها و تصاویر ناخواسته را حذف می کند تا آراستگی در گروه حفظ شود.

RemindMegaBot

همانطور که از نام آن پیداست، RemindMegaBot قابلیت تنظیم یادآورها را در یک چت گروهی و همچنین در یک چت خصوصی اضافه می کند. تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از این ربات در تلگرام این است که منطقه زمانی خاص آن را تعریف کنید. پس از انجام این کار، ربات را به یک گروه اضافه کنید و از آن به بعد اعضا می توانند یادآورهایی را با کلمات خود تنظیم کنند، مانند اینکه از ربات بخواهند “شنبه ساعت 7 بعدازظهر گرد هم بیایند” یا “تجدید اشتراک خانواده YouTube Premium در 25 هر ماه”. “.

بهترین ربات های تلگرام Functions Robot

ربات توابع با مجموعه ای از ابزارهای مفید و کاربردی ارائه می شود که بیشتر در وب سایت ها و برنامه ها یافت می شوند. با استفاده از این ربات، اعضای گروه تلگرام می توانند به ویژگی هایی مانند کوتاه کننده URL، تولید کننده رمز عبور، مترجم، تبدیل متن به صدا، جستجوگر لوگو و تولید کننده کد QR در خود چت دسترسی پیدا کنند. یکی از این ابزارها بیشتر به صورت خصوصی استفاده می کند، اما می توان از آن برای گروه هایی استفاده کرد که شامل تعاملات زیادی بین اعضای تیم از طریق تلگرام هستند.

Movies Tracker Bot

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که اعضای گروه به دنبال توصیه فیلم از یکدیگر باشند. ربات Movies Tracker با ارائه توضیحات فیلم مستقیماً از IMDb در چت کارها را آسان می کند. به این ترتیب، اعضای گروه بدون خروج از تلگرام، نگاهی سریع به فیلم دارند. یک ربات ضروری، اگر اهل سینما هستید.

بهترین ربات های تلگرام VID

اگرچه این یک ربات نیست، اما زمانی که بخواهید بدون خروج از تلگرام به سرعت یک ویدیوی YouTube ارسال کنید، می تواند بسیار مفید باشد. به سادگی @VID (نام ویدیو) را تایپ کنید و ویدیوهای مختلفی از YouTube را به همراه تصاویر کوچک آنها به شما پیشنهاد می دهد. بنابراین دفعه بعد که می خواهید ویدیویی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، ادامه دهید و از این عملکرد ساده استفاده کنید.

نحوه استفاده و افزودن ربات های تلگرام به چت ها

ربات های تلگرام را می توان با تایپ مجموعه ای از دستورات ساده در چت پیکربندی و استفاده کرد. در اینجا مراحل گام به گام افزودن ربات های تلگرام به چت آمده است:

ابتدا با استفاده از نوار جستجو یا دریافت لینک URL ربات از وب سایت ها، ربات مربوطه ای را که می خواهید به تلگرام اضافه کنید، پیدا کنید.

در مرحله بعد، هنگامی که رابط چت ربات باز شد، روی عنوان ضربه بزنید تا صفحه اطلاعات باز شود

در این صفحه، روی «افزودن به گروه یا کانال» ضربه بزنید.

تمام مجوزهای لازم را بدهید و در آخر، دکمه «افزودن ربات به گروه» یا «افزودن ربات به عنوان مدیر» را بزنید. در پایین

سوالات متداول

ربات های تلگرام چیست؟

ربات‌های تلگرام به کاربران اجازه می‌دهند آن دسته از ویژگی‌ها و ابزارهایی را به تلگرام اضافه کنند که به صورت بومی در برنامه وجود ندارند. با کمک یک API، توسعه‌دهندگان می‌توانند ربات‌هایی ایجاد کنند که کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند تا بیشترین بهره را از برنامه ببرند. با دادن دستورات، این ربات‌ها می‌توانند فعالیت‌های مختلفی را با توجه به محدوده خود انجام دهند، مانند تعدیل یک چت گروهی، تولید تصاویر هوش مصنوعی، ایجاد استیکرهای سفارشی و موارد دیگر.

آیا استفاده از ربات ها در تلگرام بی خطر است؟

استفاده از ربات ها در تلگرام نسبتاً ایمن است. قبل از افزودن یا فعال کردن یک ربات، مطمئن شوید که مجوزها را مرور کنید زیرا گاهی اوقات ممکن است بخواهند محتوای چت ها را بخوانید.

ربات ها را از کجا در تلگرام پیدا کنیم

ربات‌های تلگرام را می‌توانید با جستجوی نام آن‌ها از «آیکون ذره‌بین» در گوشه سمت راست بالا پیدا کنید. اینها با دسته «@» نشان داده می شوند. روی نام ربات کلیک کنید و یک پنجره چت باز می شود که می توانید آن را پیکربندی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس