انتشار تصاویر گوشی پوکو X5 Pro 5G

92
0
گوشی پوکو X5 Pro 5G

تصاویر نمونه‌ی واقعی گوشی پوکو X5 Pro 5G نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تراشه Snapdragon 778G آن را تأیید می‌کند. با اول نیوز همراه باشید

گوشی پوکو X5 Pro 5G

براساس گزارش‌های متعدد انتظار داریم پوکو طی هفته‌های آینده از گوشی‌های هوشمند سری پوکو X5 رونمایی کند. تاکنون شایعات زیادی درمورد نسخه‌ی استاندارد و پرو این گوشی منتشر شده‌ است و اکنون JAOLtech تصاویری از پوکو X5 Pro 5G در دنیای واقعی به‌اشتراک گذاشته است.

گوشی پوکو X5 Pro 5G
Poco X5 Pro 5G

لایه‌ی پلاستیکی روی صفحه‌نمایش Poco X5 Pro 5G در تصاویر فاش‌شده از این گوشی نشان می‌دهد نمایشگر آن AMOLED خواهد بود و دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای صفحه‌نمایش آن تعبیه خواهد شد. این محصول همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی پوکو X5 Pro 5G
Poco X5 Pro 5G

قلب تپنده‌ی پوکو X5 Pro 5G تراشه‌ی Snapdragin 778G است و از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. این محصول همچنین به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید و یک دوربین ماکرو مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از NFC اشاره کرد.

گوشی پوکو X5 Pro 5G
Poco X5 Pro 5G

تصاویر فاش‌شده از Poco X5 Pro 5G همچنین جزئیات ظاهری مدل زرد این گوشی را نشان می‌دهند. سیستم دوربین پشتی این دستگاه در بلوک مستطیل‌شکل قرار گرفته‌اند و نام تجاری Poco نیز در سمت راست آن دیده می‌شود.

تصاویر جعبه‌ی پوکو X5 Pro 5G نشان می‌دهد این دستگاه در رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد. در تصویر مروبط به نمای پایین این جعبه به شماره مدل 22101320G، رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی آن اشاره شده است.

اطلاعات فاش‌شده تأیید می‌کند پوکو X5 Pro 5G واقعاً به‌عنوان نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی ردمی نوت ۱۲ پرو Speed Edition عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی درمورد قیمت این گوشی هوشمند دردسترس نیست.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس