معرفی Poco M5 و M5s در تاریخ 5 سپتامبر

63
0
معرفی Poco M5 و M5s در تاریخ 5 سپتامبر

سری پوکو گوشی های شیایومی در حال کار بر روی چند دستگاه میان رده می باشد تا با عرضه آنها، سبد محصولات خود را گسترش دهد.معرفی Poco M5 و M5s در تاریخ 5 سپتامبر انجام میگیرد.

امروز این برند اعلام کرد که رونمایی از گوشی های جدید سری پوکو در تاریخ 5 سپتامبر، از طریق یک رویداد آنلاین که از ساعت 20:00 به وقت پکن آغاز می ‌شود، برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این رویداد در موقعیت های جغرافی دیگر به ترتیب ساعت 2 بعد از ظهر CEST، 12 بعد از ظهر به وقت گرینویچ، 1 بعد از ظهر انگلستان، 8 صبح EDT و 5 صبح PDT خواهد بود.

دستگاه های مورد بحث در این رویداد، Poco M5 و Poco M5s هستند، شیایومی بر خلاف سایر برندها از ارائه برخی از اطلاعات اجتناب نکرده و با افتخار نام این دستگاه ها را به نمایش گذاشته است. با این حال، برخی اطلاعات مربوط به این دو دستگاه لو رفته است، به نظرمی رسد که یکی از دستگاه های هوشمندی که قرار است در رویداد معرفی شود از پردازنده MediaTek Helio G99 استفاده می کند و طبق شایعات گذشته، این گوشی Poco M5 خواهد بود.

همچنین شایعه شده است که این دستگاه از صفحه نمایش LCD 6.58 اینچی FHD+، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی، اسکنر اثر انگشت کناری و سه گزینه ذخیره سازی که شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشند، برخوردار خواهد بود. انتظار می رود که اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 نیز بر روی آن اجرا شود.

طبق شایعات، M5 در ابتدای عرضه، با قیمت 15000 روپیه در هند به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، گفته می شود که M5s در سه نسخه رنگی، خاکستری، آبی و سفید عرضه می شود و دقیقاً از آپشن های ذخیره سازی مشابه M5 برخوردار خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس