اولین تریلر انیمیشن شب در موزه منتشر شد (ویدیو)

69
0
انیمیشن شب در موزه

پس از موفقیت سه‌گانه فیلم Night at the Museum و خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی، ساخت یک انیمیشن براساس این مجموعه فیلم برای دیزنی پلاس تایید شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن انیمیشن شب در موزه منتشر شده است.

انیمیشن شب در موزه

در اولین تریلر انیمیشن شب در موزه شاهد حضور نیک دیلی، پسر لری دیلی هستیم که قرار است به‌جای پدرش در موزه در طول شب نگهبانی دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

در طول تریلر انیمیشن Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again نیک دیلی در حال مراقبت از موزه تاریخ طبیعی آمریکا است و در طول تریلر با شخصیت‌های قدیمی این مجموعه تا شخصیت‌های جدید ملاقات می‌کنیم. در ادامه تریلر شاهد آزاد شدن کامونرا از دنیای زیرزمینی مصر هستیم و او حالا در حال فراخواندن ارتش مردگان است و حالا نیک دیلی با کمک دیگر شخصیت‌های موزه تاریخ طبیعی باید با کامونرا مبارزه کند و او را شکست دهد و شرایط را به حالت اول بازگرداند.

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که انیمیشن Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. جاشوا باست، جیمی دمیتریو، آلیس ایساز، جیلیان جیکوبز، جوزف کمل، توماس لنون، زکری لی‌وای، جک وایتهال، بوئن ینگ، استیو زان، اکمل صالح، کریس پارنل و کیران سکوئیا، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن شب در موزه حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. مت دانر وظیفه کارگردانی انیمیشن Night at the Museum را بر عهده داشته است.

darkhorizons

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس