از نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول چه انتظاری باید داشت؟

64
0
از نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول چه انتظاری باید داشت؟

نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول که اخیراً توسط اکسپو D23 معرفی شده است، عناوین و اخبار زیادی در اختیار دارد که انتظار می‌رود درباره‌ی IPهای محبوب خود به اشتراک بگذارد. از نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول چه انتظاری باید داشت؟ در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

در یک اعلامیه غافلگیرکننده منتهی به D23 در ماه آینده، مشخص شد که نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول در 9 سپتامبر برابر با ۱۸ شهریور ماه برگذار خواهد شد. وضعیت آن‌ها با توجه به بازی‌های معرفی شده در آینده نزدیک تضمین شده است، اما داشتن یک نمایشگاه بازی اختصاصی نشان می‌دهد که محتوای مربوط به بازی آن‌ها به اندازه‌ای قابل توجه است که نیاز به ارائه انحصاری دارد.

نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول برای طرفداران بازی فوق‌العاده خواهد بود، زیرا صرفاً به رسانه‌های تعاملی اختصاص داده شده است، به‌جای اینکه طرفداران در نمایشگاه عمده فروشی D23 برای اخبار ویژه بازی‌ها جستجو کنند. تنها تعداد معدودی از توسعه‌دهندگان، ناشران، همکاران و بازی‌های آن‌ها برای این نمایشگاه تایید شده‌اند، و در مورد پیش‌بینی اینکه چه کسی یا چه چیز دیگری ممکن است ظاهر شود، خیلی چیزها به حدس و گمان سپرده شده است. با این حال، هنوز چندین ویژگی یا عنوان وجود دارد که طرفداران می توانند بر اساس آنچه قبلاً اعلام شده است انتظار آن‌ها را داشته باشند.

از نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول چه انتظاری باید داشت؟

همه آن چیزی که تا الآن برای نمایشگاه بازی‌های مارول و دیزنی تأیید شده است

طبق اطلاعیه اصلی نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول، طرفداران می‌توانند انتظار اعلامیه‌های حتمی از دیزنی و پیکسار گیمز، مارول گیمز، لوکاس فیلم گیمز و گیمز قرن بیستم را داشته باشند. عناوینی مانندLEGO Star Wars: The Skywalker Saga ،Marvel’s Midnight Suns ،Disney Dreamlight Valley و بازی “گروه قهرمانان مارول” از Skydance.

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga قبلاً منتشر شده است و بنابراین احتمالاً DLC برای آن معرفی خواهد شد. به جز این، چندین بازی وجود دارند که طی یک تیزر یا لوگوی کوتاه معرفی شده‌اند عناوینی که به طور بالقوه می‌توانند در نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول ظاهر شوند. با نگاهی به لیست توسعه دهندگان، ناشران یا همکاری‌هایی که قبلاً ذکر شده است، نکاتی در مورد اینکه چه IPها یا عناوین دیگری را باید انتظار داشته باشید وجود دارد. چتر بازی‌های قرن بیستم بر عناوینی مانند Aliens: Fireteam Elite و یک بازی قبلاً اعلام شده اما بدون عنوان در IP Aliens قرار دارد، که هر دو می‌توانند در نمايشگاه حضور داشته باشند.

به همین ترتیب، دیدن Disney Dreamlight Valley که بخش عمده‌ای از نمایشگاه را اشغال کرده است، تعجب آور نیست، اگرچه طول نمایش در حال حاضر نامشخص است. در هر صورت، سورپرایزها و اعلان‌های زیادی مطمئناً به دنبال بازی‌هایی خواهند بود که قبلاً حضورشان تأیید شده است، اما احتمالاً مورد انتظارترین عناوین جنگ ستارگان و مارول هستند.

از نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول چه انتظاری باید داشت؟

آی‌پی جنگ ستارگان به یک نمایش بزرگ در نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول نیاز دارد

آی‌پی جنگ ستارگان اخیراً جایگاه پیچیده‌ای در بازی داشته است. مانند هر فرنچایزی با رسانه‌های به هم پیوسته و منشعب، نسخه‌هایی وجود دارند که طرفداران آن را دوست دارند و برخی را دوست ندارند. با این حال، جنگ ستارگان متأسفانه توسط دو اشتباه اخیر در حوزه بازی‌ها گرفتار شده است: Star Wars Eclipse و Star Wars: Knights of the Old Republic.

پیش‌بینی‌شده عرضه بازی Star Wars Eclipse در سال 2027 یا 2028 به دلیل چالش‌های داخلی بسیار محتمل است، در حالی که توسعه‌دهنده Quantic Dream نیز با واکنش‌هایی نسبت به بنیانگذار دیوید کیج مواجه شد. در خبرهای ناگوار دیگر، بازسازی Knights of the Old Republic اخیراً با اخراج مدیران توسعه و همچنین چند سال به تعویق افتادن پنجره انتشار مورد انتظار آن شکست خورده است. بازی دوم ظاهراً با مشکل بیشتری نسبت به بازی قبلی مواجه است و شایعاتی مبنی بر لغو آن وجود دارد. بنابراین، دلیل کمی وجود دارد که انتظار داشته باشیم جنگ ستارگان Eclipse یا Knights of the Old Republic در نمایشگاه باشند.

در میان اخبار وحشتناک برای طرفداران جنگ ستارگان، تلاش‌های خود Respawn در IP ممکن است داستان موفقیتی باشد که EA و Disney به آن نیاز دارند. Respawn با Star Wars Jedi: Fallen Order موفقیت چشمگیری داشت که منجر به ساخته شدن یک دنباله شد. این دنباله، جنگ ستارگان جدای: بازمانده، اکنون یک تیزر سینمایی و یک پنجره عرضه در سال 2023 دریافت کرده است، موضوعی که آن را به انتخاب حتمی دیزنی برای نمایش در نمایشگاه ماه آینده تبدیل می‌کند.

چه Star Wars Jedi: Survivor نشان داده شود یا نه، Respawn همچنین می‌تواند نوعی اطلاعیه برای جنگ ستارگان شوتر اول شخص یا بازی استراتژی جنگ ستارگان خود ارائه دهد. علاوه بر این، گزینه معرفی بازی جهان باز جنگ ستارگان Ubisoft و Lucasfilm Games نیز روی میز قرار دارد و همین نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول را برای طرفداران جنگ ستارگان هیجان انگیز می‌کند.

مرد عنکبوتی

مارول گیمز می‌تواند با یک اعلامیه از Insomniac به نمایشگاه پایان دهد

بازی Marvel’s Midnight Suns در نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول حضور خواهد داشت، که تعجب آور است. زیرا اخیراً آخرین تاخیر خود را بدون تاریخ انتشار مشخص اعلام کرده است. همانطور که گفته شد، Marvel’s Midnight Suns اخیراً مشکلی برای اشتراک گذاری گیم پلی نداشته است. احتمال اینکه Marvel’s Midnight Suns تاریخ انتشار جدید خود را در ماه آینده اعلام کند کم به نظر می‌رسد، زیرا شاید بهتر بود همراه با تأخیر آن را اعلام می‌کردند، اما از آنجایی که اکنون انتظار می‌رود بازی در اوایل سال 2023 منتشر شود، ممکن است تاریخ انتشار آن به اشتراک گذاشته شود.

در عوض، بزرگترین علامت سوالی که در اطراف نمایشگاه وجود دارد، موضوع بازی مارول Skydance است. ظاهراً فقط یک «تیزر کوتاه» ارائه خواهد شد، اما قبلاً تأیید شده است که این یک بازی «گروه قهرمانان» است، به این معنی که ممکن است تیمی از ابرقهرمانان در آن قابل بازی باشند.

این منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه Skydance با اقتباس مارول چه خواهد کرد. به هر حال، نتیجه نهایی چه Fantastic Four باشد و چه X-Men یا گروه محبوب دیگر، حسابی جذاب خواهد بود. با این حال، تیزر کوتاه Skydance ممکن است فقط یک تیزر لوگو باشد و شامل هیچ چیز اساسی نباشد و طرفداران باید آماده باشند تا انتظارات خود را کاهش دهند. حضور مارول در نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول در حال حاضر با وجود Skydance تسلیم‌ناپذیر به نظر می‌رسد، اما بازی‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیز دیگری از مارول وجود دارند که طرفداران ممکن است منتظر دیدن آن‌ها در این نمایشگاه باشند.

استودیوی Insomniac Games دو عنوان اساسی در جهان مارول دارد که انتظار می‌رود Marvel’s Spider-Man 2 در سال 2023 و Marvel’s Wolverine بعداً در آینده منتشر شوند. احتمال اینکه مرد عنکبوتی 2 به دلیل عرضه در سال 2023 در نمایشگاه ظاهر شود، بسیار بیشتر است، حتی اگر فقط یک نمایش شخصیت یا تریلر کوتاه سینمایی ارائه شود. با وجود جنگ ستارگان، رسانه‌های گسترده مارول و سایر محتواهای دیزنی، این نمایشگاه مطمئناً ارزش تماشا را دارد. نظر شما چیست؟ از نمایشگاه بازی‌های دیزنی و مارول چه انتظاری باید داشت؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس