بالاخره اینستاگرام اشتراک پولی را برای افزایش درآمد سازندگان معرفی کرد

48
0
اینستاگرام اشتراک پولی را برای افزایش درآمد سازندگان معرفی کرد

اینستاگرام به‌تازگی ویژگی جدید اشتراک پولی برای ریلزها و پست‌ها را معرفی کرده است که به سازندگان کمک می‌کند تا درآمد خود را افزایش داده و همچنین این اپلیکیشن را نسبت‌به رقیب اصلی خود،یعنی TikTok، جذاب‌تر کند. اینستاگرام اشتراک پولی را برای افزایش درآمد سازندگان معرفی کرد.

اشتراک اینستاگرام، توسط  مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، معرفی شد. بنابر اظهارات وی، سازندگان مکانی برای به اشتراک گذاری محتوای مخصوص مشترکین (فالوورهای خاص) در پروفایل خود خواهند داشت، ریلزها به صورت انحصاری برای آن‌ها ارسال شده و پست‌های فید را به‌گونه‌ای به‌اشتراک می‌گذارند که فقط این گروه از فالوورها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

مدتی است که شایعه شده بود اینستاگرام به‌زودی اشتراک پولی برای سازندگان را معرفی می‌کند. Alessandro Paluzzi، ، مدتی قبل اظهار کرده بود که این شرکت درحال کار بر روی استوری‌های انحصاری است.

به‌گفته‌ی اینستاگرام، اشتراک ویژه این شبکه اجتماعی به سازندگان این امکان را می‌دهد تا با ارائه محتوا و تجربیات انحصاری، درآمد کسب کرده و به فالوورهای خاص خود نزدیک‌تر شوند.

از زمان انتشار نسخه آزمایشی آلفا در ماه ژانویه، ده‌ها هزار سازنده در ایالات‌متحده اکنون به اشتراک پولی اینستاگرام دسترسی دارند.

در ادامه سه ​​ویژگی برتر حالت جدید اشتراکی اینستاگرام معرفی شده است:

چت مشترکین:

چت‌های مشترک که توسط مسنجر پشتیبانی می‌شود، می‌توانند به طور مستقیم از صندوق ورودی یا استوری سازنده ایجاد شده و پس از 24 ساعت به‌طور خودکار به پایان می رسند، بنابراین سازندگان می‌توانند تصمیم بگیرند که چه زمانی و چگونه با مشترکین خود ارتباط برقرار کنند .

چت‌های مشترک می‌توانند حداکثر 30 نفر را پشتیبانی کنند، بنابراین سازندگان می‌توانند در لحظه با مشترکین ارتباط برقرار کرده و به گفت و گو بپردازند.

پست‌ها و ریلزهای انحصاری:

محتوایی که در پروفایل سازندگان وجود دارد، اصلی ترین راه برای جذب مشترکین جدید و حفظ فالوورها است. اینستاگرام محتوای انحصاری را به‌عنوان پست یا ریلز معرفی می‌کند، بنابراین مشترکین می‌توانند در نظرات شرکت کرده و از محتوایی که برای آن‌ها ساخته شده است، لذت ببرند.

تب مشترک انحصاری در پروفایل:

تب مشترک انحصاری در پروفایل کاربر مقصد به‌نمایش درآمده و بیانگر استفاده از محتوای انحصاری و اشتراک‌گذاری پست‌ها و ریلز ها در فید انحصاری است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس