بررسی خودرو هوندا ZR-V مدل 2024

30
0
خودرو هوندا ZR-V مدل 2024

نزدیک به یکسال پس از حضور هوندا ZR-V در ژاپن، این خودرو با مدل 2024 به مخاطبان اروپایی معرفی شده است. البته این محصول همان HR-V موجود در بازار آمریکا است که اکنون با نام متفاوت به اروپا آمده تا تنوع محصولات هوندا در قاره سبز را افزایش دهد. در این پست به بررسی خودرو هوندا ZR-V مدل 2024 می پردازیم.

خودرو هوندا ZR-V مدل 2024

ابعاد هوندا ZR-V در طول و عرض به ترتیب 4.57 و 1.84 متر اعلام شده است، که آن را به نسل فعلی CR-V نزدیک می‌­کند، درحالی‌که نسل جدید CR-V که در اروپا رونمایی شده ابعاد بزرگتری دارد.

پس از تا کردن صندلی‌های ردیف دوم، گنجایش محفظه بار هوندا ZR-V به 1291 لیتر افزایش می‌­یابد.

خودرو هوندا ZR-V مدل 2024
هوندا ZR-V مدل 2024

هوندا ZR-V را می‌­توان یک سیویک شاسی­‌بلند دانست. این خودرو در اروپا فقط با پیشرانه هیبرید متشکل از موتور 2 لیتری 4 سیلندر قابل سفارش خواهد بود. این مجموعه با 181 اسب‌­بخار قدرت و 315 نیوتن‌متر گشتاور در بازار ژاپن هم عرضه می‌شود.

اعداد مربوط به عملکرد فنی هوندا ZR-V مدل 2024 فعلا اعلام نشده است، ولی خودروساز ژاپنی ادعا می­‌کند که شتابگیری آن از خودروهای مجهز به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر هم بهتر است. براساس اعلام هوندا، این عملکرد بهینه به لطف هماهنگی مطلوب میان پیشرانه درونسوز و دو پیشرانه برقی حاصل شده، همان مجموعه‌­ای که در هوندا سیویک e:HEV نیز موجود است.

خودرو هوندا ZR-V مدل 2024
هوندا ZR-V مدل 2024

خروجی پیشرانه هوندا ZR-V بازار اروپا به محور جلو منتقل می‌شود، درحالی‌که مشتریان ژاپنی می­‌توانند نسخه چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

براساس گزارشات فروش هوندا ZR-V مدل 2024 از اواخر سال جاری میلادی در اروپا آغاز می­‌شود. هوندا قصد دارد با عرضه این مدل، به مبارزه با چند رقیب مهم از جمله نیسان قشقایی بپردازد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس