برندگان قرعه کشی بهمن خودرو دیزل دی ماه 1401

85
0
بهمن خودرو دیزل دی ماه 1401

شرکت بهمن موتور هر ساله برنامه های فروش مختلفی را برای محصولات خود در اختیار مشتریان قرار می دهد. متقاضیانی که قبلا در طرح های با قرعه کشی و یا بدون قرعه کشی محصولات بهمن موتور ثبت نام کرده اند اکنون می توانند برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی بهمن موتور به سایت فروش محصولات بهمن موتور مراجعه کرده و از طریق وارد کردن کد ملی و یا کد پیگیری خود نتایج قرعه کشی را مشاهده نمایند. در این پست به بررسی برندگان قرعه کشی بهمن خودرو دیزل دی ماه 1401 می پردازیم.

برندگان بهمن خودرو دیزل دی ماه 1401

در سال های گذشته به دلیل کاهش واردات خودروهای خارجی و پایین آمدن نرخ تولیدات خودروسازان داخلی باعث افزایش قیمت خودرو در بازار شده است. به دلیل بالا رفتن تقاضای مردم برای خرید خودرو در سال جاری شرکت بهمن موتور مانند سایر شرکت های خودروسازی داخلی اقدام به فروش محصولات خود از طریق انجام قرعه کشی می نماید.

متقاضیان واجد شرایط محصولات بهمن موتور می توانند در بازه های زمانی اعلام شده به منظور ثبت نام پیش فروش خودرو اقدام کرده و پس از انجام قرعه کشی برای مشاهده اسامی برندگان بهمن موتور اقدام نمایند. در این مقاله به منظور آشنایی متقاضیان توضیحات کاملی درباره نحوه مشاهده اسامی برندگان بهمن موتور و همچنین امکان استعلام ثبت نام با کد ملی و پیگیری ارائه شده است.

اسامی برندگان بهمن موتور

شرکت بهمن موتور طرح های ویژه ای را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است که از این بین می توان به امکان پیش فروش خودرو از طریق قرعه کشی و یا بدون قرعه کشی اشاره کرد. تمامی افراد واجد شرایطی که در قرعه کشی محصولات شرکت بهمن موتور در سال جاری ثبت نام کرده اند می توانند در زمان اعلام شده به منظور بررسی اسامی برندگان قرعه کشی بهمن موتور به سایت بهمن موتور مراجعه کرده و پس از وارد کردن مشخصات درخواستی نتایج قرعه کشی را مشاهده نمایند.

معمولا پس از اعلام نتایج قرعه کشی بهمن موتور، لیست اسامی برندگان بهمن موتور اعلام می شود. متقاضیانی که قبلا برای ثبت نام محصولات بهمن موتور ثبت نام کرده اند، اکنون می توانند به منظور مشاهده لیست اسامی برندگان قرعه کشی بهمن موتور به سایت بهمن موتور مراجعه کرده و به منظور استعلام ثبت نام با کد ملی و پیگیری نتیجه قرعه کشی اقدام نمایند.

معمولا پس از اعلام در سایت شرکت بهمن موتور متقاضیان بایستی تنها تا سه روز پس از اعلام نتایج قرعه کشی شرکت بهمن موتور به سایت ثبت نامی مراجعه کرده و در صورتی که هستند، نتیجه را پیگیری کرده و به منظور پرداخت هزینه لازم جهت خرید خودرو اقدام نمایند.

در حال حاضر فروش محصولات بهمن موتور به دو صورت ثبت نام با قرعه کشی و ثبت نام بدون قرعه کشی انجام می شود که متقاضیان واجد شرایط ثبت نام می توانند پس از ثبت نام در سایت بهمن موتور برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی بهمن موتور به سایت ثبت نام بهمن موتور به ادرس اینترنتی bahman.iranecar.com/winners مراجعه نمایند.

samanehha

4/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس