بررسی سریال YelloStone | بهترین برنامه های تلویزیونی در Peacock

71
0
سریال YelloStone

اگر سریال YelloStone را تماشا کردید و خوشتان آمد، پس سراغ سریال ها مرتبط بروید! در این مقاله سریال هایی را معرفی میکنیم که باید حتما تماشا کنید!

بررسی سریال YelloStone

هر سه فصل YelloStone را در Peacock تماشا کردید؟ ما چندین مجموعه دیگر را به شما معرفی می‌کنیم. خوب، فرض را بر این قرار می‌دهیم که هنوز آن اشتراک را حفظ کرده‌اید (منظورم این است که فصل 4 در نهایت می‌رسد).

کاتالوگ Peacock هزاران برنامه تلویزیونی اصلی را در کنار برنامه های قدیمی و کنونی NBC ارائه می‌کند. سرویس پخش استریم دارای یک طرح رایگان است که دسترسی به فیلم ها و نمایش های منتخب را ارائه می‌دهد، اما باقی آرشیو Peacock را باز نمی‌کند. برای این کار نیاز به دسترسی ممتاز دارید که 5 دلار در ماه با تبلیغات و 10 دلار در ماه بدون تبلیغات هزینه دارد.

بهترین برنامه های تلویزیونی در Peacock

اگر می‌خواهید از YelloStone جدا شوید، برنامه های تلویزیونی محبوب در Peacock را در این مقاله معرفی می‌کنیم.

سریال We Are Lady Parts (2021)

سریال YelloStone
سریال YelloStone

حتما دلیلی وجود دارد که We Are Lady Parts در Metacritic امتیاز 83 را کسب کرده است! این سریال کمدی بریتانیایی که یک گروه پانک مسلمان تماماً زن را به تصویر می‌کشد، بسیار سرگرم کننده است و گروهی از جوانان با استعداد را نشان می‌دهد. این سریال با معرفی آمنه 26 ساله به ما آغاز می شود، یک نوازنده ماهر و در عین حال خجالتی که جستجوی ناامیدانه اش برای یافتن شوهر به پایان می رسد. وارد Lady Parts می‌شود، یک گروه از نوازندگان باحال که نیاز به یک گیتاریست جدید دارد. آمنه تصمیم می گیرد در ازاء کمک در جستجوی عشق به گروه بپیوندد. زمان میگذرد و تبدیل به عضوی از گروه آنها می‌شود. جذابیت سریال We Are Lady Parts ، آن را به انتخاب Peacock تبدیل می‌کند. تماشای این سریال ارزش وقت شما را دارد.

سریال Dr.Death (2021)

سریال YelloStone
سریال YelloStone

این سریال بر اساس داستان واقعی است. منبع آن پادکست جنایی در سال 2018 Wondery، Dr. Death است. گوش دادن به آن دیوانه کننده است. با گوش دادن به آن پادکست متوجه می‌شوید که ناخودآگاه سرتان را تکان می‌دهید و غر می‌زنید (شاید حتی فریاد بزنید، اگر در خلوت باشید)، “چطور کسی جلوی این پسر را نگرفت؟”

تماشای اقتباس تلویزیونی Peacock از پادکست نیز موردی مشابه است. کریستوفر دانچ Christopher Duntsch، جراح مغز و اعصاب دالاس، دو بیمار را که تحت عمل جراحی قرار داده بود، کشت و 31 نفر دیگر را مجروح کرد. اگر میخواهید این داستان هولناک درباره جنایت وحشتناک یک جراح که بسیار بیشتر از آنچه که باید طول کشید را ببینید، میتوانید از Peacock  مشاهده کنید.

سریال Rutherford falls (2021)

سریال YelloStone
سریال YelloStone

اد هلمز از The Office، The Hangover و دیگر ستاره های کمدی محبوب در شهر کوچک رادرفورد فالز متمرکز شده اند. هلمز نقش ناتان را بازی می کند که از نوادگان بنیانگذار شهر و مدافع تاریخ خانواده اش است. بهترین دوست او ریگان (جانا اشمیدینگ) یکی از بومیان آمریکایی مینیشونکا است که قصد دارد مرکز فرهنگی مینیشونکا را گسترش دهد. این دو، هر چند با هم دوست هستند، اما دید متفاوتی دارند‌ وقتی رابطه آنها دچار آزمایش می شود که تغییراتی در شهر اتفاق می افتد. نمایش جذاب و خنده دار است (حتی وقتی به موضوعات سنگین می‌پردازد). همچنین به خاطر نمایش بومی روی صفحه و در اتاق نویسنده مورد تحسین قرار گرفته است.

سریال Parks and recreation (2009-2015)

سریال YelloStone
سریال YelloStone

این سریال ساخته ی Peacock نیست. اما کسی که YelloStone و سایر سریال های معرفی شده در این مقاله را مشاهده کرده باشد، باید بداند که سیتکام هفت فصلی در میان دیوانگان Pawnee ایندیانا، دارد. این دلیلی است که باید این سریال را به آنها معرفی کرد. این نمایش، خنده های واقعی را بارها بر لب من آورده است. نمایشی متعادل و شوخ طبعانه است و باید بگویم که تماشای آن اعتیاد دارد! برای بار چندم هم ممکن است بخواهید آن با تماشا کنید!

این سریال ها را به صورت زهر و پادزهر تماشا کنید. ابتدا Dr.Death وحشتناک و چاقوی جراحی هایش را تماشا کنید. وقتی ذهنتان درگیر آن شد و نتوانستید آن را فراموش کنید، میتوانید با Parks and recreation  روح خود را بازگردانید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس