بازسازی بازی Modern warfare و warzone توسعه دهندگان Call of Duty

67
0
بازسازی بازی Modern warfare

توسعه دهندگان Call of Duty در سال 2022 به بازسازی بازی Modern warfare و warzone می پردازند. در این خبر با ما همراه باشید.

بازسازی بازی Modern warfare و warzone

اکتیویژن به تازگی برنامه خود را برای قسمت های بعدی سری Call of Duty فاش کرده است: دنباله های Modern Warfare 2019 و اسپین آف بتل رویال Warzone منتشر خواهند شد.

در وبلاگ رسمی Call of Duty، توسعه دهندگان گفتند که سال 2022 سال تغییر برای این سری خواهد بود. انتشار این بازی ها، وضعیت فعلی فرنچایز را تغییر خواهد داد. Infinity Ward که توسط سازندگان Call of Duty توسعه یافته است، مرکز Call Of Duty در سال 2022 خواهد بود. در کنار آن، Warzone 2 نیز منتشر خواهد شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نقشه جدید با سلاح های بیشتر، همراه با حالت sandbox اضافی (برای اولین بار در این فرنچایز) از بازی کردن لذت ببرند.

بازسازی بازی Modern warfare
بازسازی بازی Modern warfare

اگرچه جزئیات کمی منتشر شده است، اما اخبار مربوط به برنامه های 2022 کال آو دیوتی با شایعات تایید شده در گذشته، مطابقت دارد. این شایعات حاکی از برنامه هایی برای بازسازی Warzone و بازگشت مجموعه Modern Warfare و در عین حال به‌روزرسانی فناوری قدرت بخش هر دو بازی خواهد بود. Modern Warfare 2019 موفقیت بزرگی بود و به سرعت تبدیل به پرفروش ترین بازی در تاریخ فرنچایز شد.

در کنار این برنامه های لو رفته برای آینده، وبلاگ توسعه دهنده همچنین در مورد اسپین آف آتی برای نسخه فعلی Warzone و Call of Duty Vanguard – جدیدترین نسخه ای که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، صحبت کرد. علاوه بر به‌روزرسانی های کلی کیفیت، توسعه دهندگان گفتند که به بازخورد ها گوش می‌دهند تا کیفیت Multiplayer را برای Vanguard و Warzone بهبود بخشند. اگرچه Warzone یک بازی محبوب آنلاین است، اما مشکلات زیادی در آن دیده می‌شود که عملکرد و گیم‌پلی بازی را با مشکل مواجه کرده است. این مشکل منجر به واکنش هایی از سوی طرفداران شده است.

بازسازی بازی Modern warfare
بازسازی بازی Modern warfare

این خبر توجه بیشتری را به Activision جلب می کند. شرکتی که در ماه های اخیر شاهد فعالیت های زیادی بوده است. بحث های جاری در مورد رسوایی ها، آزار و اذیت و آزار و اذیت کارکنان هنوز در ذهن بسیاری از افراد قرار دارد. اعتراض ها و بحث ها درباره افشاگری های سال گذشته درباره سوءمدیریت شرکت هنوز در جریان است، که منجر به کناره گیری کارکنان و حتی تلاش برای تشکیل اتحادیه توسط توسعه دهنده Activision، Raven Software شد.

سال 2022 بدون شک سال تغییر برای Call of Duty و همچنین برای Activision خواهد بود.

منبع : cnet

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس