بررسی فیلم هیچ چیز برای همیشه باقی نمی ماند | Nothing Lasts Forever

98
0
بررسی فیلم هیچ چیز برای همیشه باقی نمی ماند

متأسفانه، هیچ پیشنهاد استریمینگ برای Nothing Lasts Forever پیدا نکردیم. بررسی فیلم هیچ چیز برای همیشه باقی نمی ماند را در ادامه بخوانید.

همچنین مطلب پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس براساس رتبه‌بندی نتفلیکس را هم بخوانید.

زمانی که من در اوایل دهه بیستم نقش آفرینی می کردم و در زندگی بدون هیچ چیز جز لذت خودم در شیشه جلو، نمای عقب و هر دو آینه بغل می گشتم، دغدغه الماس De Beers یک کمپین بازاریابی مبتکرانه، حتی برخی می گویند شیطانی، ساخت. قویاً به لیسانس‌های اروپا و آمریکا پیشنهاد می‌کند که هنگام آماده شدن برای طرح سؤال غیرقانونی، آن‌ها حقوق دو ماهه را برای حلقه نامزدی که قصد ارائه آن را داشتند، خرج کنند.

این واقعاً ذهن من را متحیر کرد، مخصوصاً با توجه به این که من بسیار شبیه آن مرد در آهنگ سام کوک “یک شب شنبه دیگر” زندگی می کردم – تنها بارهایی که پول داشتم با مواردی که “تاکنون دستمزد گرفته بودم” مصادف بود. ایده کنار گذاشتن آن نوع جک (همانطور که به خدا صادقانه یک بار شنیدم که بیلی بوش پول نقد می‌خواند) کاملاً فراتر از من بود. فرقی نمی‌کرد منظورشان ناخالص باشد یا خالص، زیرا در آن زمان من تفاوت بین این دو را نمی‌دانستم.

ظاهراً در سالهای اخیر «پیشنهاد» تا حقوق سه ماه و گاو مقدس افزایش یافته است. نکته شگفت‌انگیز این است که این، مانند خیلی چیزهای دیگر در دنیای مصرف‌گرا، تقریباً یک ترفند است. و این تنها بخشی از اسطوره سازی است که میلیاردها دلار برای De Beers و برخی دیگر (اگرچه نه بسیاری دیگر) به دست آورده است.

همانطور که طراح جواهرات آجا رادن در مستند جدید «هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست» می گوید، صنعت الماس «توهمی چنان تماشایی ایجاد کرد که به حقیقت تبدیل شد.» این فیلم به کارگردانی جیسون کوهن (ماندا بالا و عشق یعنی صفر)، شعار «الماس همیشه است» را با عنوان خود بر سر می‌گرداند. موضوعی که در مورد دوام خود یک الماس نیست، بلکه مربوط به بازار الماس است که به دلیل حجم بالا و کیفیت بالای الماس های مصنوعی به هم می ریزد.

سوژه آغازین مصاحبه، مارتین راپاپورت، یکی از چهره های برجسته در گزارش قیمت الماس، استدلال می کند که هیچ چیز شبیه چیز واقعی نیست. او داستانی را تعریف می‌کند که مادرش پنج هزار دلار پول نقد به او می‌دهد و فکر می‌کند چگونه آن را خرج کند. مادرش به او می‌گوید که نباید خرج کنی، فقط وقتی چیزی با ارزش بالا حمل می‌کنی، خودت را به گونه‌ای دیگر و با اعتماد به نفس بیشتری حمل می‌کنی. او می گوید و در مورد الماس نیز چنین است.

فیلم زمان زیادی را صرف کارهای کمرشکن و اغلب استثمارگرانه مورد نیاز برای استخراج الماس واقعی نمی کند. در عوض، به رادن می‌پردازد، کسی که استدلال می‌کند «ایده «واقعی است؟»یا “واقعی نیست” پوچ است.” و سپس ما را با داستان‌هایی آشنا می‌کند که چگونه De Beers تقریباً حلقه نامزدی را از تاریخ‌های مشکوک به عنوان راهی برای استفاده از سنگ‌های کوچک‌تری که هیچ‌کس قبل از این نوآوری نمی‌خواست، اختراع کرد. او همچنین ابراز شگفتی می کند که یکی از نمایندگان De Beers موافقت کرده است که برای این فیلم مصاحبه شود – نشانه ای از “ضعف” برای موجودیت زمانی یکپارچه.

آن نماینده، استفان لوسیه، که با خانواده‌ای که De Beers را تأسیس کردند، ازدواج کرد، شهری، صمیمانه، بی‌وقفه و داستان‌نویسی بزرگ است که زندگی می‌کند تا اسطوره را تداوم بخشد، حتی زمانی که شرکتش به سمت محصولات مصنوعی به عنوان یک استراتژی بقا حرکت می‌کند.

اگر این دو چهره مخالفان دوردست باشند، مصاحبه‌شوندگان دیگر جست‌وجوگر هستند—یکی از گوهرشناسان در حال دست‌ فروشی ماشینی است تا سنگ‌های واقعی را از سنگ‌های ساخته شده تشخیص دهد، اما نگرانی‌های پولی کلان ناراحت می‌شود، در حالی که یک تولیدکننده مواد مصنوعی هنگام صحبت از این موضوع خشمگین می‌شود.

الماس بزرگ در تلاش است تا وارد چیزی شود که او به عنوان تجارت خود می بیند. این چیزهای بسیار جذابی است، حتی اگر مثل من دیگر سگی در دعوا نداشته باشید. (سرانجام و با کمال میل، خرید حلقه نامزدی را از بیست سالگی به پایان رساندم، اما خیلی قبل از اینکه مواد مصنوعی وارد ترکیب شوند، و هر نکته ای که ممکن است برای شما داشته باشم، احتمالاً دیگر به هیچ وجه اعمال نمی شود.) بررسی فیلم هیچ چیز برای همیشه باقی نمی ماند را خواندیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس