۷ فیلم جدید در Netflix، Prime Video، HBO Max برای تماشا در آخر هفته

71
0
فیلم جدید

اشتراک ارزانتر و با پشتیبانی تبلیغاتی Netflix در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا فعال شد. نمایش تلویزیونی Last of Us بالاخره تاریخ انتشار پیدا کرد. Warner Bros Discovery به افزایش قیمت HBO Max در سال ۲۰۲۳ اشاره کردند. فیلم جدید برای دیدن در این آخر هفته را در ادامه معرفی کرده ایم.

در ادامه مقاله، هفت مورد از بزرگترین عناوین جدید را گردآوری کرده‌ایم که در این آخر هفته می‌توانید در Netflix، Prime Video و HBO Max تماشا کنید.

فیلم جدید: Enola Holmes 2 (Netflix)

Stranger Things ممکن است در این فصل تمام شود، اما میلی بابی براون این آخر هفته با دنباله ای بر داستان جنایی دوره ویکتوریا، Enola Holmes، به نتفلیکس بازمی‌گردد.

حالا یک کارآگاه استخدام شده مانند برادر بدنامش براون، وظیفه پیدا کردن دختر گمشده ای را دارد که ناپدید شدنش، پیشگویی از یک توطئه خطرناک است. هنری کویل و هلنا بونهام کارتر در نقش شرلوک و ادوریا هولمز بازی می‌کنند.

با وجود اینکه Enola Holmes 2 یکی از موردانتظارترین فیلم های جدید نتفلیکس در سال 2022 است، تا کنون با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدان روبرو شده است. گرچه در کل این فیلم جذابی است اما انتظار نداشته باشید که در فهرست بهترین فیلم های نتفلیکس قرار بگیرد.

اکنون برای پخش در Netflix در دسترس است.

The PoliceMan (Prime Video)

هری استایلز یک بار دیگه پاشنه کفش های خود را برای بازی در «The PoliceMan » در Prime Video بالا کشید.

این فیلم اقتباسی از رمان بتان رابرتز در سال 2012 به همین نام است، داستان Tome (Styles)، پلیسی در بریتانیای دهه 1950 را روایت می‌کند که با وجود غیرقانونی بودن همجنس گرایی، رابطه ای با متصدی موزه (David Dawson) آغاز می‌کند. Emma Corrin در نقش ماریون، همسر تام بازی می‌کند.

همانند «Don’t Worry Darling»، نقدها برای «The PoliceMan» متفاوت بوده است. اما اکثریت منتقدان موافق هستند که این فیلم یک درام آرام است که احساسات را در تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اکنون در Prime Video در دسترس است.

فیلم جدید: Blockbuster (Netflix)

به طور طعنه آمیزی (یا به طرز ناراحت کننده ای، بسته به دیدگاه شما)، سریال کمدی جدید نتفلیکس، Blockbuster، بر فرنچایز فروشگاه ویدیویی متمرکز است که تقریباً به تنهایی در سال 2014 از کار افتاد.

این اثر نتفلیکس با الهام از داستان واقعی آخرین فروشگاه Blockbuster باقی‌مانده جهان، بر تلاش های روزانه مدیرش، Timmy (Randall Park) تمرکز می‌کند تا این فروشگاه را زنده نگه دارد. افرادی مانند Melissa Fumero، Madeleine Arthur، و JB Smoove نیز در نقش کارمندان مختلف Blockbuster بازی می‌کنند.

تمام ده قسمت Blockbuster اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس هستند.

Causeway (Apple TV Plus)

در این فیلم محصول A24، بازیگر «Don’t Look Up» نقش Lynsey، یک سرباز آمریکایی را بازی می‌کند که پس از تحمل یک آسیب مغزی در حین خدمت در افغانستان، تلاش می‌کند تا به زندگی عادی برگردد. Bryan Tyree Henry نیز در نقش جیمز، غریبه ای که به Lynsey کمک می‌کند با موقعیت تازه ای که در جهان پیدا کرده است کنار بیاید.

احتمالا فکر می‌کنید این یک فیلم ناراحت کننده است. اما به اتفاق آرا به عنوان یک ملودرام مؤثر و آرام مورد تحسین قرار گرفته است. انتظار داشته باشید که به زودی به لیست ما از بهترین فیلم های Apple TV Plus وارد شود.

اکنون برای پخش در Apple TV Plus در دسترس است.

فیلم جدید: Weird: The Al Yankovic Story (ROKU)

دنیل ردکلیف جادو را با موسیقی در فیلم های Roku «Weird Al» Yankovic، Weird: The Al Yankovic Story، عوض می‌کند.

Eric Appel زندگی حرفه ای موسیقی و زندگی شخصی یانکوویچ را به تصویر می‌کشد. Evan Rachel Wood و Rainn Wilson نیز به ترتیب در نقش مدونا و دکتر دمنتو بازی می‌کنند.

خود یانکوویچ فیلمنامه این فیلم را نوشته است، بنابراین تعجب آور نیست که بدانیم Weird: The Al Yankovic Story اساساً از فیلم های زندگی نامه ای معمولی جدیتر است. منتقدان عملکرد ردکلیف را ستوده اند، بنابراین می‌تواند اثر بسیار جذابی باشد.

اکنون برای پخش در Roku در دسترس است.

Inside Man (Netflix)

Inside Man که برای اولین بار در iPlayer BBC در بریتانیا پخش شد، این آخر هفته به نتفلیکس بین المللی می‌آید.

این مجموعه چهار قسمتی از Steven Muffat است و Stanley Tucci در نقش گریف، یک زندانی محکوم به اعدام که درگیر توطئه ای قتلی رازآلود شده است. او یک معلم مدرسه، روزنامه نگار و معاون یک شهر کوچک است. David Tennant ، Dolly Wells ، Dylan Baker و Lydia West نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

هنگامی که در سپتامبر برای اولین بار در BBC پخش شد، منتقدان از Inside Man استقبال کردند. هر چهار قسمت هم اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس هستند.

فیلم جدید: Titans فصل 4 (HBO Max)

سریال ابرقهرمانی الهام گرفته از کمیک Titan ساخته DC برای فصل چهارم در HBO Max پخش می‌شود.

مجموعه HBO Max شامل 12 قسمت است که به دو بخش شش قسمتی تقسیم شده است. Brenton Thwaites، Anna Diop، Teagan Croft، Ryan Potter و Joshua Orpin، بازیگران قدیمی این سریال همچنان هستند، تازه واردان عبارتند از Franka Potente و Joseph Morgan.

Titans به صورت بین المللی در نتفلیکس پخش می‌شود. در ایالات متحده از طریق HBO Max می‌توانید آن را تماشا کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس