بررسی مشخصات تبلت گلکسی تب S9

101
0
مشخصات تبلت گلکسی تب S9

تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ تاکنون فاقد مقاومت در برابر آب و گردوغبار (IP67) بوده‌اند؛ اما این موضوع شاید امسال تغییر کند. تبلت پرچم‌دار آتی سامسونگ، یعنی تبلت گلکسی تب S9، از گواهی IP67 (مقاوم در برابر نفوذ آب) برخوردار خواهد بود. در این پست به بررسی مشخصات تبلت گلکسی تب S9 می پردازیم.

مشخصات تبلت گلکسی تب S9

این یک تقاضای دیرینه از طرف مشتریان تبلت‌های رده‌بالای این غول کره‌ای بوده و قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود. ویژگی مذکور همچنین گام بزرگی در تکامل سری پرچم‌دار گلکسی تب سامسونگ به‌حساب می‌آید.

سامسونگ قبلا برخی از تبلت‌های «Active» را عرضه کرده بود که در برابر آب از خود مقاومت نشان می دادند؛ اما این قابلیت در تبلت‌های رده‌بالای شرکت وجود نداشت. عجیب بود که حتی در سال ۲۰۲۲ که تبلت‌های سامسونگ می‌توانستند در برابر آب مقاوم باشند، سری گلکسی تب اس ۸ این‌ قابلیت را نداشت.
واضح است که این موضوع، کمبود توانایی نیست. اگر بتوان چیزی به پیچیدگی گوشی هوشمند تاشدنی را در برابر آب مقاوم کرد، مطمئنا همین‌کار را می‌توان برای تبلت‌ها نیز انجام داد. درهر صورت سامسونگ به طور جدی مقاومت در برابر آب IP67 را برای سری گلکسی تب S9 در نظر گرفته است.

اینکه آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همان‌طور که مشخص است، نشانه‌ها به مقاومت سری گلکسی تب اس ۹ در برابر آب در سال جاری میلادی اشاره دارند؛ اما تغییر در برنامه‌های اولیه دستگاه نیز غیرمعمول نیست. برای مثال، سامسونگ قصد داشت امسال درون گلکسی زد فولد ۵ جایگاه اختصاصی‌ای برای S Pen قرار دهد؛ اما حالا به‌نظر می‌رسد نظر خود را تغییر داده است.
حتی بدون گواهی IP67، سری گلکسی تب S9 توانایی رقابت با بهترین تبلت اندرویدی سال ۲۰۲۳ را خواهد داشت. انتظار نمی‌رود سامسونگ سری گلکسی تب اس ۹ را پیش از نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی رونمایی کند.

sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس